Ремъци фиеста с двигател тип Валенсия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Ремъци фиеста с двигател тип Валенсия

Мнение от jordj » 22 мар 2007, 21:25

Колеги тия дни имах неприятната възможност да установя до какво води незнанието как се сменя ремъка на двигателя.
Наложими се да ремонтирам Алтернатора.
Някой предишен "Майстор" беше направил един от двата долни болта от шестограм 13 на 12 + или казано конус.Никакъв камък или ключ неможеше да свърши работа.
Та се наложи да закарам колата в сервиз за да успеят да свалят алтернатора е трябвало да свалят климатика ,хидравликата и чак тогава.
Прикачил съм схема на захващане алтернатор и хидравлика.
От към шайбите има един болт мисля беше номер (7 на схемата )с ключ 13 който трябва винаги да се освобождава при регулиране ремъка на Алтернатора зада освобождава движението му.
Ще се постарая да приложа и снимков материал за по нагледно.
Тези двигатели се монтираха на фиеста и ескорт.Обем 1.1 и 1,3 .
На Орион не съм виждал.
На Ка също не съм виждал
*00133*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта