Въпрос за Дебитомер

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
schumi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 12 авг 2006, 21:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Status: Извън линия

Въпрос за Дебитомер

Мнение от schumi » 05 юни 2007, 09:19

Здравейте, имам следния въпрос:"Как мога най-лесно да разбера дали дебитомера ми работи?" Става дума за Мондео 1.8 ТД 95 ,какви са признаците че не работи и как мога да го установя?
Благодаря ви!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 юни 2007, 11:12

Опитай тук
http://faq.ford77.ru/engine/jet/d_hi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за Дебитомер

Мнение от milenskior » 05 юни 2007, 11:40

schumi написа:Здравейте, имам следния въпрос:"Как мога най-лесно да разбера дали дебитомера ми работи?" Става дума за Мондео 1.8 ТД 95 ,какви са признаците че не работи и как мога да го установя?
Благодаря ви!
А ти защо си мислиш че имаш дебитомер на тоя мотор?

schumi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 12 авг 2006, 21:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Status: Извън линия

Мнение от schumi » 05 юни 2007, 15:40

Ами ако онова дето е след въздушния филтър с две жички вътре и от него излиза един куплонг с много кабели се казва дебитомер ,значи имам.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 05 юни 2007, 15:57

schumi написа:Ами ако онова дето е след въздушния филтър с две жички вътре и от него излиза един куплонг с много кабели се казва дебитомер ,значи имам.
Не е, ако е същото като на снимката N 2, IAT е (IAT - Intake Air Temperature) измерва просто температурата на входящия въздух.
Изображение
Последна промяна от DTM на 06 юни 2007, 11:29, променено общо 1 път.

schumi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 12 авг 2006, 21:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Status: Извън линия

Мнение от schumi » 05 юни 2007, 16:48

Става дума за ей тва
Прикачени файлове
DSC00092.JPG

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 05 юни 2007, 17:00

Прилича на дебитомер, на дизелово Мондео ли е това?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 05 юни 2007, 17:14

Точно разходомер е

Изображение

А какви са симптомите, защо мислиш, че не работи?
Инъче, с диагностика в сервиз със специзлизирана диагностична апаратура.

schumi
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 12 авг 2006, 21:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Status: Извън линия

Мнение от schumi » 05 юни 2007, 17:23

Ами мисля че като работи мотора и като се откачи би трябвало да се промени звука да вземе да пуши или нещо такова ,а то нищо ,закачам откачам все същото ,на място става дума.Пуши малко като го карам и си мислех да не е дебитомера .

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 юни 2007, 23:37

Пробвай в движение и ще разбереш разликата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 06 юни 2007, 08:37

schumi написа:...Ами ако онова дето е след въздушния филтър с две жички вътре...
Е те тия двете жички ги пръсни с WD-40, след 5 мин. пак, и пак, и пак, докато светнат. Не ги пипай, ча са чупливи!!! Напръскай хубаво и куплунга. Ако можеш и вътре в него да бръкнеш да поразкараш окисите от всеки пин поотделно ще е добре.
Вж. линка горе, глава 4, "Датчики расхода воздуха с нагретым проводом или пленкой"
И тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта