Сутрин колата работи нестабилно

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Сутрин колата работи нестабилно

Мнение от icoboys » 06 сеп 2007, 15:59

Търсих подобни случаи като моя за да не създавам повторна тема но не открих такъв проблем , мисля че имаше подобен обаче с фокус. :roll: Сутрин завъртам ключа , пали веднага и до сега винаги е палила от раз дори и зимата , никога не съм въртял два пъти.Двигателя работи на 1200 оборота и след 5 сек. се започва едо вдигане на обороти и спадане на много ниски аха да угасне после пак ги вдига до 1500 и пак ги сваля на 500 и яко тресе , ако подам газ реско когато оборотите са на 500 се чува едно припукване ама не от испускателните тръби а от иженкциона някъде . Гася и после веднага паля 2-ри път оборотите са си нормални, не падат така рязко ,и се оправя, обаче при загасване и повторно палене. А когато е загрял вече никакви проблеми освен това че няма мощност ,усеща се и то осезаемо .Горивният филтър съм го сменял преди една година но не мисля че е от него, ламбда сонда сменявах преди една година да е на 15000 км там някъде, не съм ходил да меря компресия . А сещам се че може би е от натрупване на грешки възможно ли е и ако да как се чистят? С разкачане на клемите на акомулатора става ли ?Не че не съм пробвал с разкачането , но ми се струва без ефект.Едвам дигам 160 по магистралата!!!???
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 06 сеп 2007, 20:59

виж във форума има как се убочава компа след сваляне на акумолатора

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 06 сеп 2007, 21:05

dimbatami написа:виж във форума има как се убочава компа след сваляне на акумолатора


може ли линк ако не те затруднявам защото гледах , търсих ама не намерих как се обучава компа след сваляне на акомулатора. Аз просто запалих , покарах малко и да ти кажа колата се държа доста странно направо ужас ту не можеше да набира ту се изрезваше абе мани и накрая ми писна и я зарезах пред блока .
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 06 сеп 2007, 21:24

Колега, освен Fiesta имам вече и друг Ford. Модела е (почти) като твоя. Двигателя е като на твоя. Проблем - като твоя. Абе като дигна капака - чувам някакво съскане. Оказа се едно маркуче спукано, оттам вземал въздух... сменено. От тогава 2 пъти я палих студена, не съм забелязал повече нередности в оборотите. То може от много неща да стане това, ама аз ти давам идея за евтино и лесно решение на проблема, защото при мен май се разреши.
За обучението всеки казва различно, в книжката на моя пише да се минат 8 км. Прочети темите по този въпрос, доста има изписано. Бъди търпелив към Форда, не го зарязвай пред блока, аз съм убеден, че той е търпелив към теб :wink:

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 06 сеп 2007, 21:30

AX!S написа:Колега, освен Fiesta имам вече и друг Ford. Модела е като твоя. Двигателя е като на твоя. Проблем - като твоя. Абе като дигна капака - чувам някакво съскане. Оказа се едно маркуче спукано, оттам вземал въздух... сменено. От тогава 2 пъти я палих студена, не съм забелязал повече нередности в оборотите. То може от много неща да стане това, ама аз ти давам идея за евтино и лесно решение на проблема, защото при мен май се разреши.

това маркуче да не би да отива от зад зад инжекциона а преди това да минава през еднин вакуумен клапан който е закрепен от лявата страна неппосредствено зад вътздушният филтър. Ако е това маркуче на мене края ми е свободен и незнам от къде се е извадил а съм му сложил приспособено филтърче за да не смука мръсен и прашен въздух ?Мисля че отива някъде под колекторните тръби в една кутийка , но не съм сигурен , говоря за мотор 1.6 16 В на ескорт. Ако някой знае моля да пише.
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 06 сеп 2007, 21:37

Не мога да ти кажа от къде идва и къде отива, защото ходих в сервиз (за друго, ама покрай другото ми оправиха и маркучето). Все пак го видях, дълго е около 10 см. Г-образно... абе вакумче някакво, май някъде изпод всмукателните колектори го измъкнаха, но ако не се лъжа вакумчета има няколко. За съжаление не мога да ти кажа къде трябва да е закачено, но според мен виж добре, оправи го това, пък тогава образовай компютъра.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Сутрин колата работи нестабилно

Мнение от cocoff » 07 сеп 2007, 08:09

icoboys написа:...
Точно същия като твоя случай едва ли ще откриеш :D
Имаше тема за неустойчив презен ход и възможните причини, дано не е изтрита...Потърси я.
И още веднаж: Натрупаните грешки не са причина за проблем, а следствие от такъв

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 07 сеп 2007, 11:06

по късно ще ви покажа една снимка там където мисля че влиза едно вакуумно маркуче дето седи със свободен край и когато е студена колата смуче въздух а когато е загряла само при подаване на газ .


http://img253.imageshack.us/img253/8713 ... 135rh6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от icoboys на 07 сеп 2007, 23:41, променено общо 2 пъти.
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 07 сеп 2007, 14:35

моля някой ако знае за какво е и дали това въпросно маркуче влиза в него ???
Прикачени файлове
Photo-0132.jpg
снимка на онова нещо което незнам за какво е и каква роля изпълнява.
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 07 сеп 2007, 20:47

това е неква смахната еко система на форд но мисля че тя неби оказала влияние търси тези маркучета дето водят от смукателните тръби към некви други работи

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 07 сеп 2007, 21:50

батенцета от тоя форд ми доиде до гушата , откачих клемите от акомулатора за да ресна компа и ги закачих веднага и тая кола откачи - на празен ход като подам газ до ламарината повече от 4500 оборота не дига седи си на тех обаче като отпусна педала малко и се изрежат до 6000 . Дави ки се нещо или е нормално след сваляне на акомулатора??? Моля помогнете !!!
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 08 сеп 2007, 20:56

И стигнах до извода че нещо не е уред клапана на стъпковото моторче . Дали се продава задната част на стъпковото моторче , защото самото моторче си бачка и съм го почистил много добре .Обаче пак сутрин оборотите падат много и гасне иначе пали от раз?А позагрее ли сичко е ок.А и да питам също автоматичния смукач къде се намира?
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 сеп 2007, 21:29

icoboys написа:И стигнах до извода че нещо не е уред клапана на стъпковото моторче . Дали се продава задната част на стъпковото моторче , защото самото моторче си бачка и съм го почистил много добре .Обаче пак сутрин оборотите падат много и гасне иначе пали от раз?А позагрее ли сичко е ок.А и да питам също автоматичния смукач къде се намира?
Не се намира, защото няма такова нещо на нашите двигатели. :wink:

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 08 сеп 2007, 21:32

AX!S написа:
icoboys написа:И стигнах до извода че нещо не е уред клапана на стъпковото моторче . Дали се продава задната част на стъпковото моторче , защото самото моторче си бачка и съм го почистил много добре .Обаче пак сутрин оборотите падат много и гасне иначе пали от раз?А позагрее ли сичко е ок.А и да питам също автоматичния смукач къде се намира?
Не се намира, защото няма такова нещо на нашите двигатели. :wink:
Значи сичко е в моторчето за празния ход и задната му част ( клапъна ) май някакъв клапън има там не успях обаче да го сваля за да го почистя?
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 сеп 2007, 21:46

Моторчето се сваля и иглата се измива лесно. По-трудно се почистват каналчетата, обикновенно се прави с някакъв спрей, примерно WD40 или подобен. Докато работи двигателя внимателно се пръска в дупката където влиза иглата на моторчето. Трябва да се има предвид че спрея се засмуква от двигателя и се изгаря заедно с отмитото масло, така че трябва да се пръска внимателно и по малко количество.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 08 сеп 2007, 21:50

AX!S написа:
Моторчето се сваля и иглата се измива лесно. По-трудно се почистват каналчетата, обикновенно се прави с някакъв спрей, примерно WD40 или подобен. Докато работи двигателя внимателно се пръска в дупката където влиза иглата на моторчето. Трябва да се има предвид че спрея се засмуква от двигателя и се изгаря заедно с отмитото масло, така че трябва да се пръска внимателно и по малко количество.

Точно това четох преди малко :))) , но мерси все пак ще го свалям пак и даже и там дето е забучен да почистя всичко и ако пак при студен мотор ми падат оборотите чесно ти казвам ще откачим .Тоя проблем ми е от много време .
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 сеп 2007, 22:00

Еееее, чел си, като четеш, защо питаш. :P
Хайде да ти кажа нещо, дето май не си чел. MAF сензор му се казва, било много лошо нещо, когато не е почистено. Намира се отгоре на въздуховода от въздушния филтър. Изключи го да видиш какво ще стане или най-добре вадиш и чистиш. Аз това ще го правя другата седмица. По въпроса има писано в нашия форум :)

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 08 сеп 2007, 22:11

AX!S написа:Еееее, чел си, като четеш, защо питаш. :P
Хайде да ти кажа нещо, дето май не си чел. MAF сензор му се казва, било много лошо нещо, когато не е почистено. Намира се отгоре на въздуховода от въздушния филтър. Изключи го да видиш какво ще стане или най-добре вадиш и чистиш. Аз това ще го правя другата седмица. По въпроса има писано в нашия форум :)

бате ако си мислиш че не го знам лъжеш се , мисля че се казва още дебитомер на въздуха , когато го исключа (махна буксата) колата пак продължава да си работи с леко изменение на оборотите (говоря ти при загяд двигател) когато обаче махна и буксата на ТПС датчика ( потенциометъра ) мотора спира моментално.Знам още че така се проверява дали не е изгоряло едно от двете .И КАК ЩЕ се задръсти това нали има филтър ? Там е яко чисто .Но може и да си прав само от опити ще разбера .Но се пак ми се струва че не е там проблема(иска ми се ) че това струва 700 лв втора ръка (така съм чувал поне).
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 08 сеп 2007, 22:23

Преди да правиш опити, прочети това. Като гледам какво си писал досега оставам с впечатлението, че според твоите разбирания където сложиш филтър няма проблеми. Не мисли, че от това парче смачкана хартия излиза само чист О2 (кислород).

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 08 сеп 2007, 22:30

AX!S написа:Преди да правиш опити, прочети това. Като гледам какво си писал досега оставам с впечатлението, че според твоите разбирания където сложиш филтър няма проблеми. Не мисли, че от това парче смачкана хартия излиза само чист О2 (кислород).

Преди 2 седмици се върнах от море естествено бях с форда даде ми разход 6/100 със средна скорост 130 км в час (бензин) !!! Но мерси за съвета ще го погледна.Още не ми се иска да е той повярвай ми.Сега ще го прочета обстойно това .Много ме кефи това момченце как говори ако е истина как ГТИ-ките започнали да изостават . Мерси пак за линка ще о видя само да не го батисам че нещо на ппоследък какво пипна троша.
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта