Високи обороти и проблемно стъпково моторче

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Високи обороти и проблемно стъпково моторче

Мнение от HePeDoBeH » 12 юли 2006, 23:41

Абе мислех че е от датчика за положението на дроселовата клапа , ама ходих на специализиран сервиз и "майсторът" ми каза че било от това въпросното моторче.Аргументира се като просто му извади буксата и оборотите влязоха в норма.Сложи му кабелите и веднага вдигнаха поне на 2000 и после пак свалиха.Това постоянно вдигане и задържане на високи обороти ще ме умори бе. Той ми препоръча да съм го накиснел в коресилин , и ако не да се оправи поне щяло със сигурност да има по ложителен ефект :shock: . Та питам аз няма ли начин да се почисти и да се оправи и какво точно представлява? Аз виждам само един глупав цилиндър идея си няма какво ще е ако го разглобя и изобщо може ли да се разглобява? Моля ви помагайте. :(
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 13 юли 2006, 16:07

Не знам какъв е принципа на работа на това стъпково моторче при твия двигател, но ще ти кажа само, че киснене в кореслин ще го прецака на 100%
Корселинът разтваря повечето лакови покрития и пластмасови части, така че изобщо недей пробваи. Ако искаш да го чистиш пробвай със WD40 или NC-123.
А за разглабянето... всичко се разглабя, въпросът е дали ще можеш да го сглобиш после ;)
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 13 юли 2006, 16:24

съгласен съм с колегата за керосина. ще го прецака. можеш за почистване да пробваш и едни спрейчета които са за чистене на контактни повъргности. електроклийнър май му бе названието. ама изчакай добре да изсъхне преди да го сложиш. в крайна сметка ако нямаш вече друг начин и ако не става с нито едно от гореспоменатите може и да пробваш с керосина... тези моторчета доколкото знам са редки и скъпи. за едно такова 2ра ръка ме бяха обръснали 80лв

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 22 юли 2006, 12:27

Защо така ? Вече за втори път чета , че като се извади буксата на това стъпково моторче и оборотите падат, и в книгата така пише. А при мен направо изчезват т.е. колата изгасва. Явно нещо не е наред. Някой има ли мнение по въпроса.

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 23 юли 2006, 00:37

Регулиран ли ти е ъгъла на запалване както е по спецификациите на колата? Щото аз моята като я купих определено не беше....
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 юли 2006, 11:13

HePeDoBeH написа:Регулиран ли ти е ъгъла на запалване както е по спецификациите на колата? Щото аз моята като я купих определено не беше....
В новите ЪгЪла го прави един коопютър :)
Ти нЕма ко да ръчкаш :)

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 23 юли 2006, 21:53

Не разбрах - на моя двигател има ли какво да се прави за ъгъла на запалване или няма, защото аз нищо не съм правил.

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 25 юли 2006, 10:45

И аз знам че се чисти с коресилин, може би не трябва да се кисне. В моя случай обаче, разглобяване и почистване със сухо парцалче отвътре решава проблема за половин година напред.

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 26 юли 2006, 09:24

Е хубу де.Аз като го махна и виждам само един кух вал и нищо повече.Какво да му чистя? Той си е чист, а корпуса не виждам как мога да го сваля , щото е капсулован . :shock:
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 27 юли 2006, 09:16

Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 27 юли 2006, 13:00

HePeDoBeH написа:Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
Малко късно се включих :) И аз чистя само вала, със сух парцал, и до колкото е възможно клапата в другата част. Това да сега е решавало проблема. За съжаление май повече няма да ми се налага :(

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 27 юли 2006, 13:04

*00118* що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 27 юли 2006, 13:48

HePeDoBeH написа:*00118* що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
Второто :(
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5130

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта