Високи обороти и проблемно стъпково моторче
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Високи обороти и проблемно стъпково моторче
Абе мислех че е от датчика за положението на дроселовата клапа , ама ходих на специализиран сервиз и "майсторът" ми каза че било от това въпросното моторче.Аргументира се като просто му извади буксата и оборотите влязоха в норма.Сложи му кабелите и веднага вдигнаха поне на 2000 и после пак свалиха.Това постоянно вдигане и задържане на високи обороти ще ме умори бе. Той ми препоръча да съм го накиснел в коресилин , и ако не да се оправи поне щяло със сигурност да има по ложителен ефект . Та питам аз няма ли начин да се почисти и да се оправи и какво точно представлява? Аз виждам само един глупав цилиндър идея си няма какво ще е ако го разглобя и изобщо може ли да се разглобява? Моля ви помагайте.
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Не знам какъв е принципа на работа на това стъпково моторче при твия двигател, но ще ти кажа само, че киснене в кореслин ще го прецака на 100%
Корселинът разтваря повечето лакови покрития и пластмасови части, така че изобщо недей пробваи. Ако искаш да го чистиш пробвай със WD40 или NC-123.
А за разглабянето... всичко се разглабя, въпросът е дали ще можеш да го сглобиш после
Корселинът разтваря повечето лакови покрития и пластмасови части, така че изобщо недей пробваи. Ако искаш да го чистиш пробвай със WD40 или NC-123.
А за разглабянето... всичко се разглабя, въпросът е дали ще можеш да го сглобиш после
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
съгласен съм с колегата за керосина. ще го прецака. можеш за почистване да пробваш и едни спрейчета които са за чистене на контактни повъргности. електроклийнър май му бе названието. ама изчакай добре да изсъхне преди да го сложиш. в крайна сметка ако нямаш вече друг начин и ако не става с нито едно от гореспоменатите може и да пробваш с керосина... тези моторчета доколкото знам са редки и скъпи. за едно такова 2ра ръка ме бяха обръснали 80лв
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Малко късно се включих И аз чистя само вала, със сух парцал, и до колкото е възможно клапата в другата част. Това да сега е решавало проблема. За съжаление май повече няма да ми се налагаHePeDoBeH написа:Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ВторотоHePeDoBeH написа: що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5130
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта