Запалва и угасва. Що е то ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Запалва и угасва. Що е то ?

Мнение от rosenrigov » 02 мар 2007, 09:23

здравейте приятели. Откакто разбрах за този форум научих наистина доста неща. Но все нещо излиза по колата- дребни работи ама...

Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.

Ако някой е имал същия проблем- пишете :(

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 02 мар 2007, 09:31

Колега,
има доста писано по въпроса.
Утре сутрин, преди да запалиш напомпи нафта с ръчната помпа. Ако бутона е мек и след напомпване се втвърдява значи смучи въздух от някъде

Успех!

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 02 мар 2007, 10:16

Благодара колега

както писа така е . първо бутона е мек а после се е по твърд
а някакви предположения от къде най често става

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 02 мар 2007, 11:08

От самият бутон.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 02 мар 2007, 11:44

какво по точно имаш предвид
Атанас написа:Колега,
има доста писано по въпроса.
Утре сутрин, преди да запалиш напомпи нафта с ръчната помпа. Ако бутона е мек и след напомпване се втвърдява значи смучи въздух от някъде

Успех!
колега виж какво открих
като запаля колат от клапана за спиране и запалване на двигателя, където се намира на нафтовата помпа, отгоре където е кабелчето има пласмасова тапа хваната с корпуса на клапана. като работи двигателя между тапата и корпуса излизат мехурчета и малко нафта. Възможно ли е от там да е проблема . Благодаря ти

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 02 мар 2007, 14:44

Имам предвид, че ако инжекторът е модел roto-diesel вътре е с едни гумени парички които държат точно колкото си поискат и когато си поискат. От това, че тече от клапана също може да е. Каква е помпата ти? Ако е Бош клапанът е десетина кинта или поне аз по толкова ги продавам.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 02 мар 2007, 15:13

Възможно е, от никъде не трабва да тече гориво.
Щом тече, значи не уплътнява добре и като изгасиш мотора от там ще влиза въздух.
Ако ще ме питаш, колко струва клапана и от къде можеш до го вземеш :oops: съжалявам, но не мога да ти отговоря.

За колегата Ваклин: По литературата пише, че на тези автомобили монтират помпа CAV Rotodiesel DPC-N (Лукас, Делфи). И на моето мондео е такава
Последна промяна от Атанас на 02 мар 2007, 16:01, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 02 мар 2007, 15:53

Vaklin написа:Имам предвид, че ако инжекторът е модел roto-diesel вътре е с едни гумени парички които държат точно колкото си поискат и когато си поискат. От това, че тече от клапана също може да е. Каква е помпата ти? Ако е Бош клапанът е десетина кинта или поне аз по толкова ги продавам.
помпата е Лукас

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 02 мар 2007, 16:51

Не ме разбрахте. Инжектор му казват онези в автоморгите на това с което се помпа ръчно горивото. Има две модификации. Рото-дизел и Бош. Познават се по това, че на рото-дизел на пластмасата си пише рото-дизел и че вилтриращият елемент е между дъното (една паничка) и капака с бутона. Там клапаните са абсолютна мизерия. Другият вариант е на Бош. Там филтриращият елемент се намира в алуминиева чаша. Клапаните са пластмасови с о-пръстени и пружинки. Съвсем истински. За помпата не мога да предложа електромагнитен клапан на ниска цена. Имам само за Бош вмомента.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Re: Запалва и угасва. Що е то ?

Мнение от zagor13 » 03 мар 2007, 12:57

rosenrigov написа:здравейте приятели. Откакто разбрах за този форум научих наистина доста неща. Но все нещо излиза по колата- дребни работи ама...

Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.

Ако някой е имал същия проблем- пишете :(

Да - аз имах същия проблем и след доста търсене и смяна на други неща се оказа , че е от клапана , който спира горивото след гасене на колата.При мен отначало не гаснеше като върнех ключа след спиране.После смених този клапан и започна да прави същото като при теб.Оказа се , че са ми дали скапан клапан.Смених от стария гумичката със корубината на новия клапан и всичко се оправи!!!

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 09 мар 2007, 09:22

Vaklin написа:Не ме разбрахте. Инжектор му казват онези в автоморгите на това с което се помпа ръчно горивото. Има две модификации. Рото-дизел и Бош. Познават се по това, че на рото-дизел на пластмасата си пише рото-дизел и че вилтриращият елемент е между дъното (една паничка) и капака с бутона. Там клапаните са абсолютна мизерия. Другият вариант е на Бош. Там филтриращият елемент се намира в алуминиева чаша. Клапаните са пластмасови с о-пръстени и пружинки. Съвсем истински. За помпата не мога да предложа електромагнитен клапан на ниска цена. Имам само за Бош вмомента.
инжектора е рото-дизел . Като разкачих маркуча/към помпата/ за нафта и припомпвам с бутона не излиза нафта. Въпроса ми е - ако не работи инжектора дали от там се губи нивото на нафтата

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 09 мар 2007, 09:54

Да
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 09 мар 2007, 11:27

Vaklin написа:Да
благодара ти . какво трябва да направя. за да се оправи

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 09 мар 2007, 11:43

Да си купиш ремонтен комплект (20 и нещо лева), да го отвориш и да му смениш гумите. Не купувай от морга за 35 цял. Не се знае колко ще те кара.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 09 мар 2007, 13:44

Виж за какво става въпрос тук: :arrow: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4702.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 60 госта