Голям разход
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Голям разход
Колеги помагайте, сиерата харчи адски много
Средния разход ми излиза към 15
Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено 



- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
ок, ще сменя въздушния. а какъв е тоя филтър на газтаdimbatami написа:смени си въздушния и филтъра на газта задължителнои кво означава че е регулирана газта щом харчи така аа и дане забравя как е термустата загрявали ти колата или се на студено върви и къвти е двг




- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5тти знаеш ли какво е 2,5т кола

Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?!

По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :
Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми за другите нз, може и под 1200 да са, моята е комби и е малко над 1200 мисляcenzor написа:doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5тти знаеш ли какво е 2,5т кола
Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?!![]()
По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :
Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107


- iashor
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Може и да е нормално
Аз мойта сиера 1.6 я карам до метрото по 1.5 км в едната посока и повечето време е на смукач, та ми дава 17/100 газ сега в студеното.
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
ок, мерси много на всички за съветите. ще проверя всичко, което казахте. термостата не е сменян, също ми прави впечатление че загряла колата седи в началото на НОРМ, по-нагоре не се е качвала стрелкатаdimbatami написа:ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае


-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми не е сменяно това филтърче, само една голяма мембрана на изпарителяvladdko написа:От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми ще мина през газаджиите да видят това филтърче и да врътнат тоя тройникvladdko написа:Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.

- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Как го постигна този разход, аз ако нямаш нещо против ще ти използвам темата да задам един въпрос на колегите!
Относно загряването на колата карам Форд Сиера и Форд Ескорт, съответно първата 1.8/карб. и 1.6/карб, и двете са на газ, проблема е че и двете загряват доста мъчно, ескорта пак си загрява след известно време, но Сиерата изобщо не отлепя стрелката! От Стрелбище до Горубляне едвам-едвам беше отлепила и духаше не съвсем топъл въздух....
Как да оправя този проблем, на Ескорта бях сменил малкото радиаторче и имаше лек ефект, други предположения?
Възможно ли е от там да идва вис. разход? Ескорта градско ~13л/100км, Сиерата 17-градско, извънградско ~10
Благодаря предварително!
Относно загряването на колата карам Форд Сиера и Форд Ескорт, съответно първата 1.8/карб. и 1.6/карб, и двете са на газ, проблема е че и двете загряват доста мъчно, ескорта пак си загрява след известно време, но Сиерата изобщо не отлепя стрелката! От Стрелбище до Горубляне едвам-едвам беше отлепила и духаше не съвсем топъл въздух....
Как да оправя този проблем, на Ескорта бях сменил малкото радиаторче и имаше лек ефект, други предположения?
Възможно ли е от там да идва вис. разход? Ескорта градско ~13л/100км, Сиерата 17-градско, извънградско ~10
Благодаря предварително!
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Ако си я карал
на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък.... 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта