Голям разход

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Голям разход

Мнение от doctordre » 23 окт 2007, 17:32

Колеги помагайте, сиерата харчи адски много :? Средния разход ми излиза към 15 :shock: Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено :(

Потребителски аватар
impresa
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от impresa » 23 окт 2007, 17:43

2,5 тона кола (комбито може и да е повече), слаб двигател, кое ти се вижда странно ? Толкова е - на сиерата и трябват поне 100 коня, за да върви и харчи както трябва. За краткото ми наблюдение над моята двувалка разхода е 10,4 газ градско софийско!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 23 окт 2007, 17:44

смени си въздушния и филтъра на газта задължително :!: и кво означава че е регулирана газта щом харчи така аа и дане забравя как е термустата загрявали ти колата или се на студено върви и къвти е двг

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 23 окт 2007, 18:19

dimbatami написа:смени си въздушния и филтъра на газта задължително :!: и кво означава че е регулирана газта щом харчи така аа и дане забравя как е термустата загрявали ти колата или се на студено върви и къвти е двг
ок, ще сменя въздушния. а какъв е тоя филтър на газта :roll: а газта е регулирана според газаджиите, там нали уж гледат нещо и въртят кранчето... термостата нз как е :oops: а колкото до impresa: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т :lol: ти знаеш ли какво е 2,5т кола :lol:

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 23 окт 2007, 19:27

doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т :lol: ти знаеш ли какво е 2,5т кола :lol:
:P Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?! :shock:
По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :

Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 23 окт 2007, 19:38

cenzor написа:
doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т :lol: ти знаеш ли какво е 2,5т кола :lol:
:P Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?! :shock:
По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :

Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
еми за другите нз, може и под 1200 да са, моята е комби и е малко над 1200 мисля :roll: но това не ми решава проблема с газта :lol: дайте съвет че не мога да мръдна, то по-добре бензин да сипвам...

Потребителски аватар
iashor
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: София
Status: Извън линия

Може и да е нормално

Мнение от iashor » 23 окт 2007, 21:35

Аз мойта сиера 1.6 я карам до метрото по 1.5 км в едната посока и повечето време е на смукач, та ми дава 17/100 газ сега в студеното.

Потребителски аватар
impresa
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от impresa » 23 окт 2007, 21:43

Ми сега като я регистрирах пише общо тегло 2,5т :roll: знам ли

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 23 окт 2007, 21:48

ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 23 окт 2007, 21:53

dimbatami написа:ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае
ок, мерси много на всички за съветите. ще проверя всичко, което казахте. термостата не е сменян, също ми прави впечатление че загряла колата седи в началото на НОРМ, по-нагоре не се е качвала стрелката :roll: иначе колата като се кара не се кара на къси разстояния, най-често около 15км минавам, сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение :roll:

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 24 окт 2007, 08:28

doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение :roll:
От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 окт 2007, 09:13

Също така трябва да се даде аванс на делкото .......и то много до колкото май се сещам от това също зависи разхода и как пали виж също водата на РИ как тече от горе-надолу или от долу-нагоре трябва да е от долу-нагоре и да има голям дебит Ф16мм. от парното

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 24 окт 2007, 10:14

vladdko написа:
doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение :roll:
От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.
еми не е сменяно това филтърче, само една голяма мембрана на изпарителя :roll: а за въртенето на газта не смея да пипам да не стане по-зле, ще отида при газаджиите да видят

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 24 окт 2007, 11:46

Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 24 окт 2007, 12:01

vladdko написа:Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.
еми ще мина през газаджиите да видят това филтърче и да врътнат тоя тройник :roll:

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 28 окт 2007, 20:02

трябва да ви се похваля че последния път с 10лв минах 75км :D така че още не съм ходил до газаджиите, ще направя още няколко цикъла по 10лв да видя ситуацията 8)

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 29 окт 2007, 14:46

Как го постигна този разход, аз ако нямаш нещо против ще ти използвам темата да задам един въпрос на колегите!
Относно загряването на колата карам Форд Сиера и Форд Ескорт, съответно първата 1.8/карб. и 1.6/карб, и двете са на газ, проблема е че и двете загряват доста мъчно, ескорта пак си загрява след известно време, но Сиерата изобщо не отлепя стрелката! От Стрелбище до Горубляне едвам-едвам беше отлепила и духаше не съвсем топъл въздух....
Как да оправя този проблем, на Ескорта бях сменил малкото радиаторче и имаше лек ефект, други предположения?
Възможно ли е от там да идва вис. разход? Ескорта градско ~13л/100км, Сиерата 17-градско, извънградско ~10
Благодаря предварително!
Създаден да бъде
FORD!

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 31 окт 2007, 18:17

еми и при мойта сиера е така, стрелката ми при загряла кола стои на N, не съм я виждал да се качва по-нагоре :roll: отделно че парното ми е много зле и топлината е съвсем малка

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 31 окт 2007, 18:50

това е щото е затлачен радиатора на парното .. Аз моя го смених обаче купих 2-ра ръка и го промих с оцет стана супер да ти кажа...

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 01 ное 2007, 08:41

Ако си я карал *00143* на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък.... :wink:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта