стрелките на уредите на фокус
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
стрелките на уредите на фокус
Обмислям покупка на един фокус 2000г. и тези дни вероятно ще го взема.Обаче има нещо което ме смущава.
Когато дадеш контакт и завъртиш стартера стрелките на оборотомера и скоростомера се вдигат до МАХ и след като запали двигателя се връщат и си стоят на необходимите места за съответните обороти и скорост.Искам да се обърна към хората с такива коли.
Твърде голямо съвпадение е да има дефект в двата уреда - двете стрелки,тъй като те са независими една от друга-километража се управлява от жило в ск.кутия,а оборотомера от генератора.
Моля за бърз съвет!!
Когато дадеш контакт и завъртиш стартера стрелките на оборотомера и скоростомера се вдигат до МАХ и след като запали двигателя се връщат и си стоят на необходимите места за съответните обороти и скорост.Искам да се обърна към хората с такива коли.
Твърде голямо съвпадение е да има дефект в двата уреда - двете стрелки,тъй като те са независими една от друга-километража се управлява от жило в ск.кутия,а оборотомера от генератора.

Моля за бърз съвет!!
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хм, не знам на какво се дължи, на моя лично такова нещо не съм забелязал. 

HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ами палил съм го 3 пъти за период от 1ч..И в трите пъти скачаха до МАХ.Не съм го оставял без мое наблюдение.....така че изключваме тази вероятност.А и като се изключи акумулатора оборотите се променят при първо палене,след което компа се нуждае от обучение.А аз го запалих и тръгнах като бял човек.Всичко беше ок-ускорение,динамика,обороти....
На ескорта като му откача акумулатора 2-3мин държа педала иначе гасне,след това 5-6км е няк'ъв обсолютен спънат кон докато се научи.
На ескорта като му откача акумулатора 2-3мин държа педала иначе гасне,след това 5-6км е няк'ъв обсолютен спънат кон докато се научи.

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам
, споделям опит. Освен това не съм забелязал Фокуса да не държи обороти и т.н. при първото палена.
Като казах reset имах предвид следното - на някои автомобили за да чистят грешки на компютъра му прекъсват захранването през реле и като подадеш контакт съответно се възстановява захранването на компютъра.
Не съм по обясненията

Като казах reset имах предвид следното - на някои автомобили за да чистят грешки на компютъра му прекъсват захранването през реле и като подадеш контакт съответно се възстановява захранването на компютъра.
Не съм по обясненията

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
сега видях в един руски линк диагностициране на ЕКУ-то през борд компютъра.И там е показано как се влиза в тестовия режим и проверка на датчици,светлини,километраж , оборотомер,кодове и всички контролирани от него уреди.И точно това завъртане на всички стрелки до МАХ е в теста.Може би който си е играл последно нее излязъл от тестовия режим и сега при всяко подаване на ток се проверяват всички датчици и т.н....сега се сещам,че и всички контролни лампи на таблото(за отворени врати,ABS,мигачи,светлини и всички възможни лампи )светваха преди запалване,след което изгасваха.Не мисля,че е проблем на компютъра........
някакви други идейки?
някакви други идейки?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
На моята като и откача акумулатора, после паля и тръгвам като както каза като "бял човек".mrdds написа:ами палил съм го 3 пъти за период от 1ч..И в трите пъти скачаха до МАХ.Не съм го оставял без мое наблюдение.....така че изключваме тази вероятност.А и като се изключи акумулатора оборотите се променят при първо палене,след което компа се нуждае от обучение.А аз го запалих и тръгнах като бял човек.Всичко беше ок-ускорение,динамика,обороти....
На ескорта като му откача акумулатора 2-3мин държа педала иначе гасне,след това 5-6км е няк'ъв обсолютен спънат кон докато се научи.
petkoff_pl е бил свидетел.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И на моя Фокус никога не са се вдигали стрелките така. Само при тоя тест за който споменахте, като пробвах и аз тогава само.
Няма вариант да не е излезнал от теста, при положение че теста работи само когато си на контакт.
Скоростомера, километража и обортомера работят с ел.сигнали на Фокуса. Между другото и аз съм откачал акумолатора и след закачането му не съм обучавал нищо (опа само това което управлява прозорците, че забравят че има и второ положение на бутона за вдигане докрай). Нямаше такива обучения на компове и т.н.
Я кажи бензин ли е Фокуса или дизел?
Няма вариант да не е излезнал от теста, при положение че теста работи само когато си на контакт.
Скоростомера, километража и обортомера работят с ел.сигнали на Фокуса. Между другото и аз съм откачал акумолатора и след закачането му не съм обучавал нищо (опа само това което управлява прозорците, че забравят че има и второ положение на бутона за вдигане докрай). Нямаше такива обучения на компове и т.н.
Я кажи бензин ли е Фокуса или дизел?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Фокус 1.6 Зетек 101 к. с 2врати-Trend-екстрите ги знете няма да ги изброявам
...всъщност вече е в бокса от снощи
След 3 тото запалване стрелките спряха да се качват до МАХ.Обадих се на собственика да не би да е пипал акумулатора и той си призна,че е взел оригиналния и е сложил някъв по слаб щото имал някво дизелче за продаване със заминал акумулатор и ги разменил за да го запали.Абе типично по български.
Баща ми я докара от София снощи на ход без проблеми.....
сега се водят преговори кой коя кола ще кара........
След няколко дни ще сложа и снимки,след като я наконтим и се оправим по КАТ и т.н,че е мръсна до няма и къде...
...всъщност вече е в бокса от снощи

След 3 тото запалване стрелките спряха да се качват до МАХ.Обадих се на собственика да не би да е пипал акумулатора и той си призна,че е взел оригиналния и е сложил някъв по слаб щото имал някво дизелче за продаване със заминал акумулатор и ги разменил за да го запали.Абе типично по български.
Баща ми я докара от София снощи на ход без проблеми.....

сега се водят преговори кой коя кола ще кара........

След няколко дни ще сложа и снимки,след като я наконтим и се оправим по КАТ и т.н,че е мръсна до няма и къде...
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Това Мондеото го прави винаги когато дадеш контакт преди да запалиш и след 5-6 сек.всичко си угасва едно-по едно без значение дали ще запалиш или ще е само на контакт.Нещо като малък тест и вече ако има някъде нередност само тази лампа остава да свети,всичко друго угасваmrdds написа:....сега се сещам,че и всички контролни лампи на таблото(за отворени врати,ABS,мигачи,светлини и всички възможни лампи )светваха преди запалване,след което изгасваха.Не мисля,че е проблем на компютъра........
някакви други идейки?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: стрелките на уредите на фокус
Слаб акумулатор затова стрелките отиват на max




- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: стрелките на уредите на фокус
При слаб акумулатор стрелките не изпълват цялата скала, а изобщо не помръдват...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: стрелките на уредите на фокус
Кой ровичка по архивите пак
Точно от слабо напрежение в акумулатора се появява този ефект със стрелките. За Мондео от същите години незнам (предполагам, че има), но при Кугър-а го има
Както са написали други по-горе това със стрелките го прави, когато е бил свален акумулатора при първото подаване на контакт след това. Когато акумулатора е умалял до толкова, че целият стартов ток да отива за запалване на автомобила, то някой по-маловажни неща остават без напрежение за част от секундата в момента на палене (или по-точно с много ниско напрежение). Така се получава и магията със стрелките.
Не ви ли се е случвало да палите с толкова слаб акумулатор, че да ви се нулира часовника
идеята е същата ....

Точно от слабо напрежение в акумулатора се появява този ефект със стрелките. За Мондео от същите години незнам (предполагам, че има), но при Кугър-а го има

Както са написали други по-горе това със стрелките го прави, когато е бил свален акумулатора при първото подаване на контакт след това. Когато акумулатора е умалял до толкова, че целият стартов ток да отива за запалване на автомобила, то някой по-маловажни неща остават без напрежение за част от секундата в момента на палене (или по-точно с много ниско напрежение). Така се получава и магията със стрелките.
Не ви ли се е случвало да палите с толкова слаб акумулатор, че да ви се нулира часовника

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Благо87
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 01 окт 2010, 18:33
- Модел на автомобила: focus
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: стрелките на уредите на фокус
Аз имам фокус и това, за което колегата говори ми се е случвало 2 пъти само след махане на акумулатора и то за повече от 10 мин. При подаване на контакт стрелките отиват до края, след което се връщат и това става само при първото палене, след това всичко си е нормално.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: стрелките на уредите на фокус
Ами, случвало ми се е на мондеото - няма ток към осветлението в огледалата, няма ток към плафоните, към фаровете, към уредите, радиото, часовника, трип компютъра... към нищо, освен ECU, стартер и помпа, общо взето. Тогава стрелките не мърдат.Danchev написа:Не ви ли се е случвало да палите с толкова слаб акумулатор, че да ви се нулира часовникаидеята е същата ....
При по-продължително време без акумулатор трябва да го правят тоя номер всички с електронни километражи. За пример Фиеста мк4 ги изпълва докрай при нов акумулатор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта