ограничител на оборотите???

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ограничител на оборотите???

Мнение от wsi4koznaj » 19 юни 2007, 19:02

Колеги, днес Ескортът ме изненада много неприятно. Карах на 3та с пуснат климатик на около 2500 оборота и изведнъж оборотите слязоха на 2 000. Смених предавките, изключих климата, но не можех да форсирам повече, дори и като освободих от скорост. Двигателят си работеше добре до 2000/2100 и след това изведнъж отказваше. Дори пробвах да ги редя 1-2-3 и на всяка ми умираше там. Така минах около 300 метра. Спрях и след като изгасих двигателя и запалих отново - всичко беше ОК. Някакви идеи?
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 19 юни 2007, 19:17

Ограничителят ти е на 6 и нещо хиляди... :roll: не е това :idea:
Изображение

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от wsi4koznaj » 19 юни 2007, 19:25

Да, аз не очаквам да изключва при нормални условия на 2000. Явно има някакъв проблем. Но както описах изключваше на едно и също място на различни предавки и на свободна - приличаше на електронно ограничение. Молбата ми е, ако знаете възможни причини, да споделите.
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 20 юни 2007, 13:55

освен ЕКУ-то да решава, че двигателят нещо е заминал и да влиза в някакво ограничение

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 20 юни 2007, 14:07

Ами,може наистина.Примерно да решава,чрез МАФ-а,че имаш проблем и да влиза в някакъв авариен режим.Провери си филтъра,почисти МАФ-а,имаше тема за това,а може и да вземеш крайни мерки,като откачиш акумулатора за 15-20мин. и да рестартираш компютъра,за да изчисти грешките,които е натрупал. :roll:
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 20 юни 2007, 14:42

няма достатъчно бензин според мен.Това е възможно ако е попаднал боклук пред някой отвор на бензинопроводите или някъде по пътя и като подадеш повече газ съответно трябва и повече гориво...и хлъц.
А когато си огасил,боклука се е върнал или паднал на страни и е отворил пътя на горивото...

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от wsi4koznaj » 20 юни 2007, 17:49

Смених въздушен, маслен и горивен преди 1 000км. Възможно ли е някой да не е монтиран ОК? Съжалявам за тъпия въпрос, но какво е МАФ? Как да го изчистя? Ако разкачването на акумулатора не помогне - добър диагностик, че вече мн. се парих в Мобексперт?
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 юни 2007, 19:31

Ай не се фърляй сега да сменяш чаркове и да кихаш на майсторите :)
Mrdds звучи логично. Поразмърдал се е боклукът, може и да е заминал през ауспуфа вече. Изчакай, ослушай се. Разкачването на батерията е малко вероятно да помогне. За МАФ-а има много изписано
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от wsi4koznaj » 20 юни 2007, 20:45

Благодаря на всички откликнали. Това, което ми прати cocoff изглежда мн. полезно. Още преди да го прочета обаче, продухах тръбата и решетката, като се опитвах да натискам със струята и към отворчето на датчика(при мезн преди отвора, който явно е за датчика има решетка) с компресора на съседа гумаджия - незнам дали има ефект, но дано не съм разсипал нещо повече. Бях решил утре да я водя на доктор, но след това изчерпателно описание, ще пробвам 1во сам. Ще доложа за резултати! :D
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 юни 2007, 09:14

По-често ползвай търсачката и ще откриеш още много интресни писания :P А със струята на компресора ако си уцелил ония крехки жички.....не знам....може пак на доктор да я водиш...

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от wsi4koznaj » 21 юни 2007, 13:27

За щастие не бях прекъснал жичките. Изчистих ги до блясък с контакторен спрей. За нещастие обаче това не помогна. Никакъв резултат. Някакви други идеи?
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ограничител на оборотите???

Мнение от cocoff » 21 юни 2007, 14:02

wsi4koznaj написа: Спрях и след като изгасих двигателя и запалих отново - всичко беше ОК.
Последно ОК ли е както пишеш или не? Ако всичко си е наред. а ти
търсиш причина за някакво отминало инцидентно събитие, според мен няма смисъл

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от wsi4koznaj » 21 юни 2007, 14:43

Съжалявам, че не съм обяснил достатъчно. От 3 дни си я карам така. Паля - 1вите 1/2 минути след потеглянето всичко е ОК, но после проблемът започва - не мога да прехвърля 2000/2100 оборота. Угася ли за секунда, пак е ОК за няколко минути.
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 юни 2007, 15:15

А помпата ти да си е променяла звука?
Горивния филтър правилно ли е монтиран (има стрелка)?
Слагал ли си добавки скоро (за абсорбиране на вода или за почистване на инжекция..)?
Смени ли си бензиностанцията (какви ли не боклуци продават)? Да не си купувал нещо в туби?
Имаш ли АГУ?
.....

Потребителски аватар
camaro
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

з

Мнение от camaro » 21 юни 2007, 21:51

а аз да попитам катализатор имаш ли :?:

wsi4koznaj
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 15 юни 2007, 11:44
Модел на автомобила: Ескорт Комби 1.6 16V 1995г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

нещата се оправиха

Мнение от wsi4koznaj » 23 юни 2007, 10:41

Ходих на диагностик, който се бори час и половина с компютъра, но без резултат. Накрая извади един манометър и го закачи към пробката на трабите за горивото. Нямаше достатъчно налягане там. Заяви, че проблемът е или помпа или филтър, но че може да ги свали чак след 3 дни. От там се вдигнах и отидох при момчетата, които ми бяха сменяли филтъра(оказа се, че преди много по-малко от 1000км.
) и ги помолих да проверят дали всичко е наред с монтажа и самия филър. Те заявиха, че не може да има проблем, но го свалига и прокараха с някаква течност. Точно преди да отида при тях сипах V Power с идеята, че ако има нещо задръстено, той може да издуха. След като сложиха филтъра, нещата наистина заспаха. Или те не бяха монтирали правилно филтъра, или бяха забравили да махнат някоя хартийка или друга опаковка, или в Лук Оил преди това ми бяха сипали някакви л..на в резервоара. Мисля, че нещата са ОК вече.
Да си Форд - значи да си горд... и да създаваш проблеми.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта