Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
- Status: Извън линия
Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Смених си турбото и стана тя каквато стана-започна да се форсира сама колата,направо ми обръща обортомера на свободна скорост,от какво може да е.



- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
ЕГР клапана или изпускателния клапан за свръхналягане в турбото.
Провери ги и двете!
Изфорсирането е следствие на свръхгорене/детонация - голямо количество гориво (напр. пикаеща дюза) и нагнетен въздух (о2) (напр. свръхналягане във входящата част на турбината).
Провери ги и двете!
Изфорсирането е следствие на свръхгорене/детонация - голямо количество гориво (напр. пикаеща дюза) и нагнетен въздух (о2) (напр. свръхналягане във входящата част на турбината).
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Благодаря за инфото,колега.Ще го сменям форда направо и това е.dr. Svetlyo написа:ЕГР клапана или изпускателния клапан за свръхналягане в турбото.
Провери ги и двете!
Изфорсирането е следствие на свръхгорене/детонация - голямо количество гориво (напр. пикаеща дюза) и нагнетен въздух (о2) (напр. свръхналягане във входящата част на турбината).




Модератора може да я премахне темата както и другите ми теми.Благодаря Ви за помощта все пак.


- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Клапана за свръхналягане в изходната чст на турбото представлява рамо (пръчка) + цилиндър + гумен маркуч, закрепени за самото турбо от задната (към купето) страна. Хвани рамото и пробвай да го раздвижиш. Може да е запецнал, иска смазване.Ford Escort 1,8 TD написа:Благодаря за инфото,колега.Ще го сменям форда направо и това е.dr. Svetlyo написа:ЕГР клапана или изпускателния клапан за свръхналягане в турбото.
Провери ги и двете!
Изфорсирането е следствие на свръхгорене/детонация - голямо количество гориво (напр. пикаеща дюза) и нагнетен въздух (о2) (напр. свръхналягане във входящата част на турбината).Иначе ЕГР е запушен а този за свръхналягането как се проверява и дали може да се сваля от турбото?
![]()
(а това свръхналягане във входящата част на турбото от този клапан ли да се получава?)
Модератора може да я премахне темата както и другите ми теми.Благодаря Ви за помощта все пак.![]()
Когато клапана ти не работи, турбото се развърта до много високи обороти, оттам вкарва много въздух в цилиндрите, което е предпоставка за детонациите...
Както вече писах, може да имаш скапана дюза, която не разпрашава горивото, а го псука на капки. Двигателите ни работят с пулверизирано гориво. Ако дефектната дюза го вкара на капаки и пръски, то избухва и понеже е в изобилие - оборотите скачат. Успокояват се едва когато капката изгори...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Не че нещо, ама тоя клапан (говоря за разтоварващия на турбото) с ръка ли се проверява, защото до сега не съм успявал да го мръдна на нити една кола с ръка?!
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Знам ли го...Ianaki написа:Не че нещо, ама тоя клапан (говоря за разтоварващия на турбото) с ръка ли се проверява, защото до сега не съм успявал да го мръдна на нити една кола с ръка?!

Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Абе то на ръка едва ли някой ще успее да го мръднеdr. Svetlyo написа:Знам ли го...Ianaki написа:Не че нещо, ама тоя клапан (говоря за разтоварващия на турбото) с ръка ли се проверява, защото до сега не съм успявал да го мръдна на нити една кола с ръка?!То и аз не съм успявал да го мръдна с ръка. Като сменях корпуса на турбината, майстора ми регулира този клапан, че новия охлюв беше с повишено налягане, уж да върви повече. След като порових из форумите се убедих, че повишаването на налягането дава повече негативи в сравнение с евентуалното нищожно покачване на тягата.



- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Имай предвид, че там темепературите са няколкостотин градуса и трябва смазката да издържи. Предполагам знаеш, че лагера на турбината се маже с маслото на двигателя (затова тр. редовно да сменяме моторното масло). Натоварването там е голямо, съответно и смазването.Ford Escort 1,8 TD написа:... за смазване ще трябва ли да го разглобявам клапана или външно да се напръска?Аз го размърдах с отверката и се движи ама ако може да се смаже ще го направя. ...
Може ако успееш да капнеш моторно масло и да разместиш с отверка или с някакъв лост разтоварващия клапан... Не знам с какво се маже, нито как, но съм убеден, че WD40 или подобни няма да свършат никаква работа. Най-много да почистят мръсотиите и ръждата...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Сетих се още една шашма... за проблема ти.
Във входящата част на турбото влиза черен маркуч. Другият му край е закачен за нафтовата помпа. Функцията на инсталацията е, чрез този маркуч помпата "да знае" колко е вакума, т.е. компресията на нагнетения въздух и съответно колко гориво да впръска.
Между маркуча и помпата са разположени прословутите мембранки на нашите дизели, които се късат от смотаното ни гориво. В следствие горивото от помпата през скъсаната мембрана и маркуча се всмуква във вакумната част на турбото, а оттам се нагнетява с входящия въздух в цилиндрите.
Сещаш се какво се случва, когато горивото влиза през дюзите и с въздуха - форсирането, което ти обръща оборотомера.
Малко офф: За дизела има нещо много важно - частите му са тежки, затова мотора не трябва да се форсира на празен ход. На празен ход може да го настъпваме не повече от 2000 об. Под товар може го караме и над 4000, но пак има риск.
Какво можеш да направиш, за да провериш мембранките: Откачаш черния маркуч от турбото и го затапваш, така че в/от него да не влиза/излиза нищо. Така помпата ти няма никаква регулация от турбото. При разкачен маркуч турбината ще съска повече, защото смуче оттам. Ако ще правиш експеримента в мръсна среда (прашни пътища и т.н.) може да засмуче боклуци, които да изгорят в мотора и да оставят нагар и мръсотии. Ако има как, запуши отвора на турбото. Само че гледай да е нещо добре закрепено, щото вакума може да го всмукне и тогава стой та гледай....
Или пък направо притисни маркуча с нещо подобно на щипка - хирургическо терие или клеме, стяга и т.н.
Аз имах такива спукани мембанки. Колата имаше нестабилен празен ход, пушеше бял дим и миришеше на нафта. Мощност имаше, как няма да има след като харчеше двойно повече нафта, която излизаше неизгоряла през ауспуха под формата на бял пушек... Смених мембранките и проблема изчезна. Кофтито е, че се сваля и разглобява нафтова помпа...
Във входящата част на турбото влиза черен маркуч. Другият му край е закачен за нафтовата помпа. Функцията на инсталацията е, чрез този маркуч помпата "да знае" колко е вакума, т.е. компресията на нагнетения въздух и съответно колко гориво да впръска.
Между маркуча и помпата са разположени прословутите мембранки на нашите дизели, които се късат от смотаното ни гориво. В следствие горивото от помпата през скъсаната мембрана и маркуча се всмуква във вакумната част на турбото, а оттам се нагнетява с входящия въздух в цилиндрите.
Сещаш се какво се случва, когато горивото влиза през дюзите и с въздуха - форсирането, което ти обръща оборотомера.
Малко офф: За дизела има нещо много важно - частите му са тежки, затова мотора не трябва да се форсира на празен ход. На празен ход може да го настъпваме не повече от 2000 об. Под товар може го караме и над 4000, но пак има риск.
Какво можеш да направиш, за да провериш мембранките: Откачаш черния маркуч от турбото и го затапваш, така че в/от него да не влиза/излиза нищо. Така помпата ти няма никаква регулация от турбото. При разкачен маркуч турбината ще съска повече, защото смуче оттам. Ако ще правиш експеримента в мръсна среда (прашни пътища и т.н.) може да засмуче боклуци, които да изгорят в мотора и да оставят нагар и мръсотии. Ако има как, запуши отвора на турбото. Само че гледай да е нещо добре закрепено, щото вакума може да го всмукне и тогава стой та гледай....
Или пък направо притисни маркуча с нещо подобно на щипка - хирургическо терие или клеме, стяга и т.н.
Аз имах такива спукани мембанки. Колата имаше нестабилен празен ход, пушеше бял дим и миришеше на нафта. Мощност имаше, как няма да има след като харчеше двойно повече нафта, която излизаше неизгоряла през ауспуха под формата на бял пушек... Смених мембранките и проблема изчезна. Кофтито е, че се сваля и разглобява нафтова помпа...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Лошата дюза не може да е причина за форсиране. Както и да работи, повече от зададената циклова порция не може да пусне.
Смуче масло или нафта от някъде, или е счупена помпата.
Смуче масло или нафта от някъде, или е счупена помпата.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Колега откъде купи тези мембранки и колко пари са.А за смяната им се сваля само клапанчето.Няма нужда да се сваля помпата.100% проблема на колегата е в този клапан.dr. Svetlyo написа:
Аз имах такива спукани мембанки. Колата имаше нестабилен празен ход, пушеше бял дим и миришеше на нафта. Мощност имаше, как няма да има след като харчеше двойно повече нафта, която излизаше неизгоряла през ауспуха под формата на бял пушек... Смених мембранките и проблема изчезна. Кофтито е, че се сваля и разглобява нафтова помпа...
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Добрееееее,значи проблема го няма вече.Сега карам с запушен клапан и няма проблеми,ако продължавам така би трябвало да не е проблем
надявам се.Тези мембрани преди този клапан в нафт.помпа ли се намират или в самия клапан?Защото аз мислех да сменям целия клапан.
надявам се.Тези мембрани преди този клапан в нафт.помпа ли се намират или в самия клапан?Защото аз мислех да сменям целия клапан.
- alexxx
- потребител
- Мнения: 395
- Регистриран: 13 май 2006, 00:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
- Местоположение: София,Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=9557" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
Не мога да ти дам отговор. Майстора ми ги сменя и ги плащах заедно с целия ремонт на нафтовата помпа, чиято глава беше изпушила, барабар с мембранките и разни други чарколяци. Ремонта ми излезе към 300 лв, заедно с труда и материалите... Доколкото си спомням, майстора ми споменаваше цени от порядъка на 40-50 лв. за мембранките...gazetto написа:Колега откъде купи тези мембранки и колко пари са.А за смяната им се сваля само клапанчето.Няма нужда да се сваля помпата.100% проблема на колегата е в този клапан.dr. Svetlyo написа:
Аз имах такива спукани мембанки. Колата имаше нестабилен празен ход, пушеше бял дим и миришеше на нафта. Мощност имаше, как няма да има след като харчеше двойно повече нафта, която излизаше неизгоряла през ауспуха под формата на бял пушек... Смених мембранките и проблема изчезна. Кофтито е, че се сваля и разглобява нафтова помпа...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 14 мар 2010, 16:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,8 TD
- Status: Извън линия
Re: Моля Ви,някой да помогне за ТД 1,8 ЕСКОРТ
OK.Благодаря за инфото.dr. Svetlyo написа:Не мога да ти дам отговор. Майстора ми ги сменя и ги плащах заедно с целия ремонт на нафтовата помпа, чиято глава беше изпушила, барабар с мембранките и разни други чарколяци. Ремонта ми излезе към 300 лв, заедно с труда и материалите... Доколкото си спомням, майстора ми споменаваше цени от порядъка на 40-50 лв. за мембранките...gazetto написа:Колега откъде купи тези мембранки и колко пари са.А за смяната им се сваля само клапанчето.Няма нужда да се сваля помпата.100% проблема на колегата е в този клапан.dr. Svetlyo написа:
Аз имах такива спукани мембанки. Колата имаше нестабилен празен ход, пушеше бял дим и миришеше на нафта. Мощност имаше, как няма да има след като харчеше двойно повече нафта, която излизаше неизгоряла през ауспуха под формата на бял пушек... Смених мембранките и проблема изчезна. Кофтито е, че се сваля и разглобява нафтова помпа...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта