Фокус 2002г Вентилатора СВИРИ

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Slik
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 06 апр 2010, 12:55
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Фокус 2002г Вентилатора СВИРИ

Мнение от Slik » 27 яну 2014, 07:35

Колата е 1.6 зетек 2002г фокус.Колеги от няколко дни по студовете когато пусна да духа парното на 2,3 или 4 започва да свири силно и спира да духа.След известно време се оправя когато го пусна втори или трети път.Някъкви идеи ?
Последна промяна от paci на 28 яну 2014, 23:54, променено общо 2 пъти.
Причина: Заглавието. Има разлика м/у "перка" и "радиатор"

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Фокус 2002г Парното СВИРИ

Мнение от Doin » 27 яну 2014, 10:15

Вентилатора има нужда от профилактика и смазване.
Сваляш кората под жабката - държи се на три винта и се сваля заедно с вратата на жабката. Тогава вече ще видиш въпросния вентилатор и начина му на закрепване.

Slik
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 06 апр 2010, 12:55
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Фокус 2002г Парното СВИРИ

Мнение от Slik » 27 яну 2014, 11:28

Doin написа:Вентилатора има нужда от профилактика и смазване.
Сваляш кората под жабката - държи се на три винта и се сваля заедно с вратата на жабката. Тогава вече ще видиш въпросния вентилатор и начина му на закрепване.
Благодаря колега дано да е от това ...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Фокус 2002г Парното СВИРИ

Мнение от mrdds » 28 яну 2014, 09:57

От това е!

И аз правих тази процедура скоро.
Ще се изненадаш каква ръжда има по мотора .
Това е поредната недомислица на фокуса-водата ,която прокапва през въздушния филтър на купето минава буквално през мотора и през една малка дупка на кожуха(технологичен отвор *00124* ) изтича в краката на пасажера.
Трябва да се смажат двете оси на ротора с грес,ако имаш графитна най-добре.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта