Фокус 2002г Вентилатора СВИРИ
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 06 апр 2010, 12:55
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Фокус 2002г Вентилатора СВИРИ
Колата е 1.6 зетек 2002г фокус.Колеги от няколко дни по студовете когато пусна да духа парното на 2,3 или 4 започва да свири силно и спира да духа.След известно време се оправя когато го пусна втори или трети път.Някъкви идеи ?
Последна промяна от paci на 28 яну 2014, 23:54, променено общо 2 пъти.
Причина: Заглавието. Има разлика м/у "перка" и "радиатор"
Причина: Заглавието. Има разлика м/у "перка" и "радиатор"
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2002г Парното СВИРИ
Вентилатора има нужда от профилактика и смазване.
Сваляш кората под жабката - държи се на три винта и се сваля заедно с вратата на жабката. Тогава вече ще видиш въпросния вентилатор и начина му на закрепване.
Сваляш кората под жабката - държи се на три винта и се сваля заедно с вратата на жабката. Тогава вече ще видиш въпросния вентилатор и начина му на закрепване.
-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 06 апр 2010, 12:55
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2002г Парното СВИРИ
Благодаря колега дано да е от това ...Doin написа:Вентилатора има нужда от профилактика и смазване.
Сваляш кората под жабката - държи се на три винта и се сваля заедно с вратата на жабката. Тогава вече ще видиш въпросния вентилатор и начина му на закрепване.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2002г Парното СВИРИ
От това е!
И аз правих тази процедура скоро.
Ще се изненадаш каква ръжда има по мотора .
Това е поредната недомислица на фокуса-водата ,която прокапва през въздушния филтър на купето минава буквално през мотора и през една малка дупка на кожуха(технологичен отвор
) изтича в краката на пасажера.
Трябва да се смажат двете оси на ротора с грес,ако имаш графитна най-добре.
И аз правих тази процедура скоро.
Ще се изненадаш каква ръжда има по мотора .
Това е поредната недомислица на фокуса-водата ,която прокапва през въздушния филтър на купето минава буквално през мотора и през една малка дупка на кожуха(технологичен отвор

Трябва да се смажат двете оси на ротора с грес,ако имаш графитна най-добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта