Кой е датчика спиращ бенз. помпа след вдигане налягане
- darmadan
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Кой е датчика спиращ бенз. помпа след вдигане налягане
Презапоих си таблото. Преди бяха пуснали едно кабелче от средното краче на релето на бензинивата помпа , поради лиша връзка в таблото. Сега всичко си дойде на мястото. Обаче се появи проблем.Преди като дам на контакт бенз.помпа тръгва и спира,стартирам и ттъгвам. Сега Като дам на контакт БП тръгва , но не спира паля нормално и тръгвам. Та въпроса ми е кое е това нешо което кара помпата да спре преди старт.
Последна промяна от darmadan на 30 ное 2007, 16:17, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Четене му е майката...
При контакт бензиновата помпа падава гориво и вдига налягане, ако до "приблезително" 5 секуннди не престигнат импулси от датчиците на двигателя, бензиновата спира..
пожарна безопастност..
На някой инж. като мотроника, е когато вътнеш на стартер започват да престигат импулси от датчиците и тогава подава тогава гориво, ако угасне колата, кът офф фюел
С цел при евентуална катастрофа, свързана със прекъсване на горивопровода не изхвърли 40 литра бензин на вън..
послепис: Бензина е ценен

При контакт бензиновата помпа падава гориво и вдига налягане, ако до "приблезително" 5 секуннди не престигнат импулси от датчиците на двигателя, бензиновата спира..
пожарна безопастност..
На някой инж. като мотроника, е когато вътнеш на стартер започват да престигат импулси от датчиците и тогава подава тогава гориво, ако угасне колата, кът офф фюел

С цел при евентуална катастрофа, свързана със прекъсване на горивопровода не изхвърли 40 литра бензин на вън..
послепис: Бензина е ценен


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Налягането се подържа от един клапан няма датчик



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Това което спира помпата е реле за време. Налягане в системата трябва да има винаги, като дадеш на контакт помпата се включва за няколко секунди ако по някаква причина налягането е паднало да го компенсира и спира. Това се върши от реле за време и няма нищо общо с налягането в системата. След като запали помпата работи непрекъснато.
Нещо си объркал при презапояването, сложи си пак жичката и виж как е, може релето да е друго и затова да е пускана жицата.
Нещо си объркал при презапояването, сложи си пак жичката и виж как е, може релето да е друго и затова да е пускана жицата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Прав си, Траяне, трябва четене, ама и мислене...
Трудно разбирам какво си написал... При много марки работата на бенз. помпа е пряко зависима от налягането на маслото. Ако колата се движи, а по някаква причина спадне налягането на маслото - бенз. помпа изключва.
........
Не съм срещал отделно реле за време към помпата и затова предполагам, че самото реле на бензиновата помпа по някакъв начин изпълнява и тази "забавяща" функция.
Darmadan,
не мисля, че е фатално, дори да не успееш да го възстановиш. Дали колата е само на контакт или работи на празен ход, помпата е в байпасен режим-повечето гориво, което засмуква, се връща обратно в резервоара. То всъщност и до ламарината да настъпиш газта, пак половината се връща...дебитът й е поне 2 пъти по голям от максималните възможности за консумация на двигателя. Бе, с две думи не я мисли. Щом не върти на сухо-нищо й няма.

Трудно разбирам какво си написал... При много марки работата на бенз. помпа е пряко зависима от налягането на маслото. Ако колата се движи, а по някаква причина спадне налягането на маслото - бенз. помпа изключва.
........
Не съм срещал отделно реле за време към помпата и затова предполагам, че самото реле на бензиновата помпа по някакъв начин изпълнява и тази "забавяща" функция.
Darmadan,
не мисля, че е фатално, дори да не успееш да го възстановиш. Дали колата е само на контакт или работи на празен ход, помпата е в байпасен режим-повечето гориво, което засмуква, се връща обратно в резервоара. То всъщност и до ламарината да настъпиш газта, пак половината се връща...дебитът й е поне 2 пъти по голям от максималните възможности за консумация на двигателя. Бе, с две думи не я мисли. Щом не върти на сухо-нищо й няма.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта