Кой е датчика спиращ бенз. помпа след вдигане налягане

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Кой е датчика спиращ бенз. помпа след вдигане налягане

Мнение от darmadan » 30 ное 2007, 12:53

Презапоих си таблото. Преди бяха пуснали едно кабелче от средното краче на релето на бензинивата помпа , поради лиша връзка в таблото. Сега всичко си дойде на мястото. Обаче се появи проблем.Преди като дам на контакт бенз.помпа тръгва и спира,стартирам и ттъгвам. Сега Като дам на контакт БП тръгва , но не спира паля нормално и тръгвам. Та въпроса ми е кое е това нешо което кара помпата да спре преди старт.
Последна промяна от darmadan на 30 ное 2007, 16:17, променено общо 1 път.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 ное 2007, 14:38

Аз мисля, че помпата не спира преди старт, а след определено време, за което тя вече е качила налягането. Вероятно има реле за време....ба ли го...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 30 ное 2007, 15:02

Четене му е майката...

При контакт бензиновата помпа падава гориво и вдига налягане, ако до "приблезително" 5 секуннди не престигнат импулси от датчиците на двигателя, бензиновата спира..

пожарна безопастност..


На някой инж. като мотроника, е когато вътнеш на стартер започват да престигат импулси от датчиците и тогава подава тогава гориво, ако угасне колата, кът офф фюел :wink:
С цел при евентуална катастрофа, свързана със прекъсване на горивопровода не изхвърли 40 литра бензин на вън..

послепис: Бензина е ценен :lol: :lol:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 30 ное 2007, 16:08

Е добре като е нямало импулси преди защо след спирането на помпата си палеше и вървеше без проблем. Аз искам да разбера кое е това нещо което спира помпата след вдигане на необходимото налягане. Ще си прегледам релето да не би да е залепнало.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 30 ное 2007, 17:19

Налягането се подържа от един клапан няма датчик :? :?
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 30 ное 2007, 17:53

Това което спира помпата е реле за време. Налягане в системата трябва да има винаги, като дадеш на контакт помпата се включва за няколко секунди ако по някаква причина налягането е паднало да го компенсира и спира. Това се върши от реле за време и няма нищо общо с налягането в системата. След като запали помпата работи непрекъснато.
Нещо си объркал при презапояването, сложи си пак жичката и виж как е, може релето да е друго и затова да е пускана жицата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 ное 2007, 19:31

Прав си, Траяне, трябва четене, ама и мислене... :P
Трудно разбирам какво си написал... При много марки работата на бенз. помпа е пряко зависима от налягането на маслото. Ако колата се движи, а по някаква причина спадне налягането на маслото - бенз. помпа изключва.
........
Не съм срещал отделно реле за време към помпата и затова предполагам, че самото реле на бензиновата помпа по някакъв начин изпълнява и тази "забавяща" функция.
Darmadan,
не мисля, че е фатално, дори да не успееш да го възстановиш. Дали колата е само на контакт или работи на празен ход, помпата е в байпасен режим-повечето гориво, което засмуква, се връща обратно в резервоара. То всъщност и до ламарината да настъпиш газта, пак половината се връща...дебитът й е поне 2 пъти по голям от максималните възможности за консумация на двигателя. Бе, с две думи не я мисли. Щом не върти на сухо-нищо й няма.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
darmadan
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от darmadan » 01 дек 2007, 16:16

И аз виждам че няма проблем , но ми е интересно какво стана. Преди съм имал коли с почти никаква електроника и ми беше лесно. Досега по тази ме беше страх да пипам , ама откакто съм във форума както се казва " Духът излезе от бутилката ". Ще го намеря проблема.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта