Проблем с горивната помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с горивната помпа

Мнение от varnenche » 05 юли 2006, 16:56

Значи проблема ми е следният.

Изгоря ми горивната помпа. Смених я, но и новата не тръгна. Оказа се, че не идва + по кабела. - го има но + не идва. Къде може да е проблема и как да го оправя?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 05 юли 2006, 17:00

а сигурен ли си, че е изгоряла старата!?

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 05 юли 2006, 17:02

Да, тествахме я. Тотално е блокирала. Ни вопъл ни стон

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 05 юли 2006, 17:32

5-и бушон в купето над краката.При изгарянето на помпата е окъсила и е изгорял предпазитела.При моя е 5-ти виж си все пак кои номер е твоя.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 05 юли 2006, 18:06

В краката на кората в ляво има дупка а там има още един прекасвач копчето трябва да е натиснато

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 05 юли 2006, 19:54

Всички бушони са здрави, проверявани са един по един!

А въпросния прекъсвач в краката под кората за всеки случай е шунтиран! Като се подаде ток директно от акумулатора с жичка - директно + - и опаа ... всичко сработва

И книга си купих по въпроса да се образовам -ама... :roll:

Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра? :?:

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 06 юли 2006, 09:55

Всички бушони са здрави, проверявани са един по един!
А провери ли дали има напрежение на предпазителя на бензиновата помпа?
Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра? :?:
Определено НЕ! Ето схемата на горивната система на 1.6/1.8 EFi. С червени точици съм ти отбелязал + към бензиновата помпа. Обръни внимание, че минава през релето на помпата. Ако имаш в предвид да смениш целия проводник от таблото до помпата, то тогава не би трябвало да има проблем. Оригиналния кабел трябва да е черен с червена ивица.
Прикачени файлове
18efi_shema.jpg
Ел. схема на горивната система на 1.6/1.8 EFi
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 06 юли 2006, 10:32

Страхотно. Много ти благодаря. Довечера залягам да проверявам.
:D :D

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 07 юли 2006, 08:53

За съжаление не е от захранването на помпата, а самата помпа. Като изключа куплунга на помпата и го меря - идва ток, но като го включа и пак замеря - никой няма. Явно помпата е отишла във вечните ловни полета на Форд. Колко струва втора ръка помпа, че за нова ми искат една торба пари?

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 11 юли 2006, 21:55

:roll: :roll:

Оказа се, че проблема е в блока с бушоните. Студена спойка някъде. Някой да знае къде оправят такова нещо във Варна?

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 11 юли 2006, 22:16

Поправял съм на ESCORT 1.8d но предполагам че е същото.

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 12 юли 2006, 10:11

И колко ще ми струва? Казаха ми, че там имало над 1000 спойки.

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 12 юли 2006, 10:27

Мойто фордче имаше студени спойки в таблото с бушоните и релетата, и ми взеха 5 лева да ми го оправят преди 2 години.
А за 1000 спойки, не мисли че ще презапоят всичко. Те ще прегледат спойките по веригата на бензиновата помпа и само тях ще ги презапоят. Само да не е някой пишман майстор и да тръгне да прави "подобрения", че после ще те боли главата.

А как разбра, че е студена спойка? След като знаеш че е студена спойка, би трябвало да знаеш коя точно е.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 12 юли 2006, 11:31

Колежке, отиди в кв. Левски по улица "Мир" като се качваш от ОМВ (на ъгъла на д-р "А.Железкова и "Мир") нагоре минаваш под булевард "Левски" първата възможна в дясно (все едно ще се качваш на булеварда) и веднага направо. Влизаш между къщите там по улица "Лоза" после 2-рата в ляво улица "Рощок" и веднага в дясно "Тодор Бояджиев" на 20-тина метра в ляво е сервизчето. Ще ти свършат работа, хората са доста кадърни. Ето го и на картата.
Успех :)

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 12 юли 2006, 19:06

Ако ще го правим ще е за удоволствие. Бърникам по колата си или по чужди само за удоволствие.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 12 юли 2006, 19:09

А има и един трик който може да се направи като начало. Предполагам че колата ти не е в движение.

Потребителски аватар
varnenche
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от varnenche » 13 юли 2006, 17:35

Колата е в движение поради факта, че имам и газово. Ще го мисля проблема другата седмица, че имам много работа и не мога да смогна със свободното време. Благодаря на всички за помощта до тук. Пак ще пиша като реша да го правя.

А по повод на студената спойка как съм разбрала ли? Ами когато се извади куплунга като се мери с мултицет дава че има 12V. Когато се сложи куплунга и се мери - няма ток. Демек под товар пада всичко.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 13 юли 2006, 23:15

При същия проблем смених кабел (до моторчето на чистачките). Имах куплунг който беше оставен свободен. От там се оказа че има проводник на който при завъртане на контактния ключ се подаваше плюс. Почти 100% съм сигурен че и при теб ще излезе някой такъв проводник. Пробвай това като за начало.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта