Проблем с горивната помпа
- varnenche
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с горивната помпа
Значи проблема ми е следният.
Изгоря ми горивната помпа. Смених я, но и новата не тръгна. Оказа се, че не идва + по кабела. - го има но + не идва. Къде може да е проблема и как да го оправя?
Изгоря ми горивната помпа. Смених я, но и новата не тръгна. Оказа се, че не идва + по кабела. - го има но + не идва. Къде може да е проблема и как да го оправя?
- varnenche
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всички бушони са здрави, проверявани са един по един!
А въпросния прекъсвач в краката под кората за всеки случай е шунтиран! Като се подаде ток директно от акумулатора с жичка - директно + - и опаа ... всичко сработва
И книга си купих по въпроса да се образовам -ама...
Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра?
А въпросния прекъсвач в краката под кората за всеки случай е шунтиран! Като се подаде ток директно от акумулатора с жичка - директно + - и опаа ... всичко сработва
И книга си купих по въпроса да се образовам -ама...

Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра?

- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
А провери ли дали има напрежение на предпазителя на бензиновата помпа?Всички бушони са здрави, проверявани са един по един!
Определено НЕ! Ето схемата на горивната система на 1.6/1.8 EFi. С червени точици съм ти отбелязал + към бензиновата помпа. Обръни внимание, че минава през релето на помпата. Ако имаш в предвид да смениш целия проводник от таблото до помпата, то тогава не би трябвало да има проблем. Оригиналния кабел трябва да е черен с червена ивица.Мислите ли, че е безопасно да прекарам ток от акумулатора директно за + или смятате,че трябва да си е този, който си идва от компютъра?
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Мойто фордче имаше студени спойки в таблото с бушоните и релетата, и ми взеха 5 лева да ми го оправят преди 2 години.
А за 1000 спойки, не мисли че ще презапоят всичко. Те ще прегледат спойките по веригата на бензиновата помпа и само тях ще ги презапоят. Само да не е някой пишман майстор и да тръгне да прави "подобрения", че после ще те боли главата.
А как разбра, че е студена спойка? След като знаеш че е студена спойка, би трябвало да знаеш коя точно е.
А за 1000 спойки, не мисли че ще презапоят всичко. Те ще прегледат спойките по веригата на бензиновата помпа и само тях ще ги презапоят. Само да не е някой пишман майстор и да тръгне да прави "подобрения", че после ще те боли главата.
А как разбра, че е студена спойка? След като знаеш че е студена спойка, би трябвало да знаеш коя точно е.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колежке, отиди в кв. Левски по улица "Мир" като се качваш от ОМВ (на ъгъла на д-р "А.Железкова и "Мир") нагоре минаваш под булевард "Левски" първата възможна в дясно (все едно ще се качваш на булеварда) и веднага направо. Влизаш между къщите там по улица "Лоза" после 2-рата в ляво улица "Рощок" и веднага в дясно "Тодор Бояджиев" на 20-тина метра в ляво е сервизчето. Ще ти свършат работа, хората са доста кадърни. Ето го и на картата.
Успех
Успех

- varnenche
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 05 юли 2006, 16:41
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колата е в движение поради факта, че имам и газово. Ще го мисля проблема другата седмица, че имам много работа и не мога да смогна със свободното време. Благодаря на всички за помощта до тук. Пак ще пиша като реша да го правя.
А по повод на студената спойка как съм разбрала ли? Ами когато се извади куплунга като се мери с мултицет дава че има 12V. Когато се сложи куплунга и се мери - няма ток. Демек под товар пада всичко.
А по повод на студената спойка как съм разбрала ли? Ами когато се извади куплунга като се мери с мултицет дава че има 12V. Когато се сложи куплунга и се мери - няма ток. Демек под товар пада всичко.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта