Проблем след палене на Eskort 1.6 Ztec
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 сеп 2013, 09:02
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v Chia
- Status: Извън линия
Проблем след палене на Eskort 1.6 Ztec
Здравейте колеги!От 2 седмици съм собственик на Eskort 1,6 16v 1996 Chia.Всичко засега е ок. с изключение на 2 проблема.
Проблем 1:Сутрин при студен мотор пали от раз,но след като запали първо оборотите се вдигат до към 1500-2000 и след това падат рязко ...аха да угасне ,почва се едно тресене едно подскачане на педала на съединителя,след известно време се оправя,но имам чувството ,че в тоя момент супер много харчи...
Проблем 2:Когато отварям капачката на резервоара се чува звук все едно си отварям бира,имам чувството че надува по някакъв начин...
Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
P.S.:Първо ще се опитам да отстраня проблемите сам ,ако е по силите ми.Приемам и съвети за сервиз където могат да ми помогнат!
Проблем 1:Сутрин при студен мотор пали от раз,но след като запали първо оборотите се вдигат до към 1500-2000 и след това падат рязко ...аха да угасне ,почва се едно тресене едно подскачане на педала на съединителя,след известно време се оправя,но имам чувството ,че в тоя момент супер много харчи...
Проблем 2:Когато отварям капачката на резервоара се чува звук все едно си отварям бира,имам чувството че надува по някакъв начин...
Благодаря предварително на отзовалите се колеги!
P.S.:Първо ще се опитам да отстраня проблемите сам ,ако е по силите ми.Приемам и съвети за сервиз където могат да ми помогнат!
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем след палене на Eskort 1.6 Ztec
1. Симптоми на МАФ сензор или клапана за празен ход.
2.Напълно нормално е да "фъшти" защото е херметически затворен резервоара.Особено когато е горещо времето.
2.Напълно нормално е да "фъшти" защото е херметически затворен резервоара.Особено когато е горещо времето.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 сеп 2013, 09:02
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v Chia
- Status: Извън линия
Re: Проблем след палене на Eskort 1.6 Ztec
Благодаря за бързия отговор колега!МАФ сензорът подлежи ли на някаква профилактика или трябва нов?Отивам да сваля клапана и да го пръсна с вд 40 !
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем след палене на Eskort 1.6 Ztec
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363 Това е по въпроса за МАФ сензора.Обяснено е добре.Ако не помогне,то поне няма да навреди.
В крайна сметка не е лошо да се направи една диагностика на автомобила.
В крайна сметка не е лошо да се направи една диагностика на автомобила.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта