спортен филтър на 1,4 моно
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
спортен филтър на 1,4 моно
до админа:
считам филтъра за част от оборудването, за това съм сложил темата тук, ако не отговаря на изискванията преместете я...
всички знаят колко отвратително решение са взели форд при конструирането на двигателя 1,4 за МК5. просто тавата в която е поместен филтъра е толкова близо до капака на двигателя че си е е**о майката.
и така-извадих си оригиналния филтър, накрая на пластмасовото тяло закачих новия, запуших всички дупки, залепих го със силикон и го омотах с изолирбанд. нека външния вид не ви заблуждава, стана по-стабилно от колкото изглежда. вече обмислям закупуването на нов К&N филтър (с форма като оригиналния на форд) както и на ново пластмасово тяло. след поместване на К&N-а в тялото, то ще бъде изрязано точно по него така че филтъра да се вижда свободно на 360 градуса по радиала. цената на това преправяне следва да е около 160-70 лв заедно с пластмасата но ще доведе след себе си и закупуване на нов преден капак които трябва да се отреже на мястото на филтъра и да му се монтират читави въздоховоди щото иначе горещият въздух от двигателя би обесмислил цялата интервенция. към момента филтъра ми е изведен точно до мястото от където по принцип си взима въздух двигателя и си мисля че топлината от колекторите не му пречи.
филтъра е марка "ментак-битак инкорпорейтид" и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне). мисля че с K&N-а ще е много по добре,но има паричките са кът в момента.
п.п.
ама ми е чист двигателя а?
считам филтъра за част от оборудването, за това съм сложил темата тук, ако не отговаря на изискванията преместете я...

всички знаят колко отвратително решение са взели форд при конструирането на двигателя 1,4 за МК5. просто тавата в която е поместен филтъра е толкова близо до капака на двигателя че си е е**о майката.
и така-извадих си оригиналния филтър, накрая на пластмасовото тяло закачих новия, запуших всички дупки, залепих го със силикон и го омотах с изолирбанд. нека външния вид не ви заблуждава, стана по-стабилно от колкото изглежда. вече обмислям закупуването на нов К&N филтър (с форма като оригиналния на форд) както и на ново пластмасово тяло. след поместване на К&N-а в тялото, то ще бъде изрязано точно по него така че филтъра да се вижда свободно на 360 градуса по радиала. цената на това преправяне следва да е около 160-70 лв заедно с пластмасата но ще доведе след себе си и закупуване на нов преден капак които трябва да се отреже на мястото на филтъра и да му се монтират читави въздоховоди щото иначе горещият въздух от двигателя би обесмислил цялата интервенция. към момента филтъра ми е изведен точно до мястото от където по принцип си взима въздух двигателя и си мисля че топлината от колекторите не му пречи.
филтъра е марка "ментак-битак инкорпорейтид" и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне). мисля че с K&N-а ще е много по добре,но има паричките са кът в момента.
п.п.
ама ми е чист двигателя а?

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
Re: спортен филтър на 1,4 моно
това ми звучи доста безсмисленоslaf4u написа:и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне).

да ручи само повече та да ти надува главата и да плаши гаргите!
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
интересна гледна точка. колко са в същност разрешените децибели? не се ебавам, найстина ме интересува?Замислям се за заварка на една "У" тръба.cocoff написа:Стига да не надвишава разрешените децибели и да ми надува главата...slaf4u написа:именно...Zi написа:Кой както го кефи така да си кара колата, а относно К&Н виж на сайта им каталожен номер 57-0165. Успех
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
Re: спортен филтър на 1,4 моно
ъъъъъъъ чакай малко, нещо си в грешка...не съм казал че колата ми реве като заклано прасе. казах че звука е злобен. за мен това не са покриващи се понятия.малко по-силен от нормалното-да, но не и надуващ главата и плашещ гаргите. освен това в сливен гаргите са много смелиjlpetkov написа:това ми звучи доста безсмисленоslaf4u написа:и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне).![]()
да ручи само повече та да ти надува главата и да плаши гаргите!

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако имаш нерви=> http://www.dnsk.mrrb.government.bg/zakoni/z119.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;slaf4u написа: ...колко са в същност разрешените децибели?
- zambata
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 17 юли 2007, 13:19
- Модел на автомобила: S-MAX
- Контакти:
- Status: Извън линия
както са написали колегите само ще плашиш гаргите с тоя филтър като ти харесва карай така обаче да знаеш че така както си го сложел филтъра ти няма никав ефект зашото дърпа топъл въздух от колекторите а вс мисля че знаят за да има ефект трябва да му пуснеш една тръба от отпред от бронята до филтъра и тогава ще усетиш разликата да може да поема свеж по студен въздух
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Колега, понеже аз се поинтересувах преди време от тези филтри, слушай моя съвет ако искаш - това пластмасово тяло, което е прикрепено към кутията за филтъра ти се казва дифузорна тръба - ускорява въздуха, който засмуква двигателя.
Ако искаш някакъв ефект от филтър, имаш 2 вариянта - скъп, и ефтин, който не е с гаранция за успех.
Скъпия е да си купиш К&Н филтър заедно с cold air intake induction kit, който би трябвало да вържеш към кутията на предишния филтър, но като си премахнал вече дифузорната тръба. Самия кит представлява разни по-дебели тръби и съединения, напиши "cold air intake induction kit" в гугъл и ще видиш за какво иде реч, който трябва да се изведе на място с добър приток на СТУДЕН въздух, стига да не влиза вода. С цялата тая шукария, трябва да видиш разлика в респонса на двигателя и малко повече мощност във високите обороти.
Другия, евтиния вариянт е да си направиш цялата тази работа от дебели ПВЦ тръби, но за там не съм сигурен дали ще има желания ефект.
Ако искаш някакъв ефект от филтър, имаш 2 вариянта - скъп, и ефтин, който не е с гаранция за успех.
Скъпия е да си купиш К&Н филтър заедно с cold air intake induction kit, който би трябвало да вържеш към кутията на предишния филтър, но като си премахнал вече дифузорната тръба. Самия кит представлява разни по-дебели тръби и съединения, напиши "cold air intake induction kit" в гугъл и ще видиш за какво иде реч, който трябва да се изведе на място с добър приток на СТУДЕН въздух, стига да не влиза вода. С цялата тая шукария, трябва да видиш разлика в респонса на двигателя и малко повече мощност във високите обороти.
Другия, евтиния вариянт е да си направиш цялата тази работа от дебели ПВЦ тръби, но за там не съм сигурен дали ще има желания ефект.

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: спортен филтър на 1,4 моно
Ако искаш наистина як звук, махай цялата изпускателна система и слагай една на 51мм примерно само с крайно гърне 

Продавам си колата !
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спортен филтър на 1,4 моно
Това което си намислил да отрежеш капака при филтъра да смуче студен въздух е хем добра, хем лош аидея... добра от към това, че ще влиза студен въздух, а лоша от това че при всяка локва (да не говорим за дъжд) трябва да се минава лекинко, защото водата прави "чудеса" из двигателите когато е в голями количества
Иначе според мен ако този филтър с който си сега го сложиш още малко в дясно и на горе (погледнато на снимката в ляво) така, че да отиде колкото се може по към фара, тогава ще му е по-добре, но ако направиш една преграда (от алумин примерно) под и малко пред и зад него, за да не идва топлият въздух от радиатора.
Просто комбинации може да се измислят много, стига човек да има въображение и мерак да ги направи
.

Иначе според мен ако този филтър с който си сега го сложиш още малко в дясно и на горе (погледнато на снимката в ляво) така, че да отиде колкото се може по към фара, тогава ще му е по-добре, но ако направиш една преграда (от алумин примерно) под и малко пред и зад него, за да не идва топлият въздух от радиатора.
Просто комбинации може да се измислят много, стига човек да има въображение и мерак да ги направи

- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
Re: спортен филтър на 1,4 моно
това вече е минало, сега се стремим към тишина и спокойствие. колата трябва да е храм и да ме успокоява а не да ме изправя на тръни.Cougar написа:Ако искаш наистина як звук, махай цялата изпускателна система и слагай една на 51мм примерно само с крайно гърне

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта