форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Отговори
vasku
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 07 юли 2009, 11:25
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от vasku » 22 яну 2010, 09:47

зравеите.някаде бях чел че двигател 1800 кубика (не зетек) може да достигне мошност от 130 кс. като му се ...........

-разпределител ни валове от 2000кубика (136кс)- от мондео
-дроселова клапа от 2л-пак мондео

искам да попитам никои имали повече информациа по вапроса защото не мога да намеря саита в които го биах чел (беше много отдавна) и не сам сигурен да ли не се сменя и циалата електронока -мас, компиутра и др. работи там :D

балагодария

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4559
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от cossy » 28 яну 2010, 14:53

Валове, дросел, маф и ЕКУ...
Изображение

tyres
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от tyres » 04 фев 2010, 19:42

Човек, не се излагай! Повече инфо за тунинг едва ли има з адруг двигател из нет-а пиши zetec tuning ще ти излезе цялата информация.МАФ не ти треа в см едва ли ще ти вдигне нещо хубав филтър с права тръба по голям дросел и валове. Но тогава ще ти трябва и ЕКУза да изцоцаш макс-а от комбинацията.На първо време не забравяй генерацията. Мафаш кат-а 1 гърне , нови колектори.Част от парите които ще дадеш за не особено голям скок в конете. :) Истината е ЗЕТЕК 2.0 в некоя фиеста и литвай.
There's no other school like the oldschool

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от nikolovvd » 04 фев 2010, 20:33

vasku написа:... някаде бях чел че двигател 1800 кубика (не зетек) може да достигне мошност от 130 кс.
Ами моя мотор не е Зетек, а MIVEC е 1.8 и му дават 143 к.с. при 6000 об./мин. по документи. ;): :D:

tyres
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от tyres » 05 фев 2010, 14:25

какъв модел караш че мотора тие 105 коня ,НО не е зетек? V8ак :D:D:D
There's no other school like the oldschool

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от Cougar » 05 фев 2010, 17:59

Първите двувалови мотори на Ескорт и Мондео не са Зетек, на тях пише само DOHC на главата.
Продавам си колата !

tyres
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от tyres » 05 фев 2010, 18:21

Ми то на първите зетеци пише само DOHC ;) Няма такова нещо ,зетек си е мотора или CVH ама той е SOHC. ЗЕТЕК 1.8 105HP
There's no other school like the oldschool

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от Cougar » 05 фев 2010, 23:18

1992 Series 1 - distinguishable by the "DOHC 16v" lettering embossed on the cam cover. Early Series 1's suffered from teething problems including sticking valves.

Колегата е прав, извинявам се :)
Продавам си колата !

tyres
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд-1.8(105кс)тунинг до 130кс

Мнение от tyres » 06 фев 2010, 22:51

А ше се извиняваш.Винаги има неясноти ,нали целта е да ги изясниме.
There's no other school like the oldschool

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост