Голям проблем с Ford Eskord 16i 16v

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
froggy
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 мар 2006, 21:40
Модел на автомобила: Ford Eskord 16i 16v
Status: Извън линия

Голям проблем с Ford Eskord 16i 16v

Мнение от froggy » 21 мар 2006, 22:20

Колата си беше перфектна до началото на зимата.После се развали водната помпа и заедно с нея смених и ангренажния ремък понеже беше за смяна!Взех си я от сервиза и едвам си отидох!Придърпва,никакъв ряз,целия мотор трепереше.Закарах я на компютър-пича изчисти някакви грешки,сложихме нови свещи и нова ламбда сонда.Нещата малко се пооправиха обаче сега като изключа от скорост мотора пак трепере и като дам леко газ се оправя.И сега пак придърпва и пак няма ряз.МОЛЯ ВИ КАЖЕТЕ КАКВО ДА НАПРАВЯ ЗАЩОТО ЩЕ СЕ ПОБЪРКАМ ВЕЧЕ!МОЛЯ ВИ! :cry:

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с Ford Eskord 16i 16v

Мнение от T punchev » 21 мар 2006, 22:40

Ми да неби да са я прецакали в сервиза нещо.Възмовно е ако са некадърни да са зацепли ангренава не точно както трябва да е!

froggy
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 21 мар 2006, 21:40
Модел на автомобила: Ford Eskord 16i 16v
Status: Извън линия

Мнение от froggy » 21 мар 2006, 22:47

И това бяха направили ама после го закарах на друг и уж го оправиха

jjjj
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 мар 2006, 16:00
Модел на автомобила: ford escort Zetec 16V 1.6
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jjjj » 29 мар 2006, 16:44

Дебитомер!Имах същите проблеми.2 месеца незнаех какво става.Дори и в Мото Пфое незнаеха.Оставих 200 лв. там и си тръгнах със същия проблем.Докато не откачих дебитомера.Сега няма проблем.

vasilev
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Мнение от vasilev » 29 мар 2006, 21:24

Какъв е този дебитомер? Къде се намира и какъв дебит мери? :idea:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 29 мар 2006, 21:31

използвай търсачката друг път - лесно е

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига

marto
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от marto » 29 мар 2006, 23:07

да не те плаша ама ако при смяната са го запалили и е ударил клапани резултата е такъв. лошото е че и водачите има вероятност да се разхлопат при такъв удар. лошо. 16V.
не става въпрос на челен удар с влак, просто за малко да се разминат ама се допрели клапан и бутало.
лесно ли пали?
гори ли повече?
за по-сигурно провери компресия.
при изфорсиране пука ли в колектора? ако да, изпускателни са.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 30 мар 2006, 00:34

И това бяха направили ама после го закарах на друг и уж го оправиха
Бах маа му,как може такива некадърни майстори да има бе човек :!: :!:
Прехвърли ли са ти зъб при смяната на агренажа,много лошо за 16 клапанов двигател. Дано не са ти ударени клапаните.Тия заслужават да отидеш и да им счупиш главите :evil:
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта