трудно пали Escort 1.8D 91г
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 28 юни 2010, 16:51
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 91г.
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
трудно пали Escort 1.8D 91г
Здравейте колеги имам много гаден проблем и се ядосвам когато не мога да запаля сутрента и то не при минусови температури проверих си свещите изпрвани са, смених горивен филтър акомулатора е добре държи все още при такова въртене.Когато я паля започва едно въртене и след десетина секунди някаде започва да кади черен дим и след това според зависи след още едно или 2 подгрявания пали и когато запали не тресе не вибрира не мени обороти не придърпва всичко е супер.Значи имам прозрачна тръбичка от горивния филтър когато работи няма въздух когато загася двигатела се образува един балон точно по-средата.Помпата ми е Бош. Може ли да се обезвъздушава или трябва да сложа клапанче ама каде да го сложа ? и дали ще помогне?
Колата е ескорт 91г 1.8 д
Колата е ескорт 91г 1.8 д
Последна промяна от paci на 05 ное 2010, 15:22, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за форда
провери от някъде ти дърпа въздух
дюзите как са ти ...?
дюзите как са ти ...?

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 28 юни 2010, 16:51
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 91г.
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: трудно пали Escort 1.8D 91г
В моя град едва ли ще намеря такъв сервиз да ми ги поверят при повредена дюза не трябва ли да си личи по нещо работат на двигателя?
Искам да попитам за тези които имат като моя двигател преди горивния филтър имам нещо като клапан обаче е на ловато за газ и са го сложели преди горивния филтър ечи на мястото на кое са сложели този клапан ?
Искам да попитам за тези които имат като моя двигател преди горивния филтър имам нещо като клапан обаче е на ловато за газ и са го сложели преди горивния филтър ечи на мястото на кое са сложели този клапан ?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: трудно пали Escort 1.8D 91г
Всеки казва че свещите са изправни,а не виждам някой да споменава че и релето е изправно.Какво имам в предвид? Дали ходи ток до свещите и за колко време?Тази процедура е задължителна при проверка на свещите ,направи я и ти!Могат да се проверят още ред неща,но на тези модели почвам с компресията.Няма ли налягане сещаш се че е само за вторични.Ако има прилична компресия,няма начин да не го накарам да пали както трябва!
Успех!!!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: трудно пали Escort 1.8D 91г
Колега нашите двигатели палят много трудно и при една изгоряла свещ.Насочи усилията си около подгряването,защото мисълта за издухан двигател разваля настроенето.
Незнам как си проверявал свещите,но ето няколко начина:1.Най-бърз и най-скъп-използват се амперклещи и се мери общата консумация на подгряващите свещи.В началото консумациата трябва да бъде около 60А и след това пада с нагряването.2.С мултицет свещите се мерят на проводимост/преди това кабелите се разкачат/-методът не е много точен.3.При разкачени кабели ,към всяка свещ се подава захранване с отделен кабел от акумулатора.Искренето при контакт е признак ,че свеща работи някак.4.Най-сигурно,но най-бавно свещите се проверяват след демонтаж/ключ12 звезда ,лула и тръбен в конбинация за различните цилиндри/Извадената свещ,освен да се измери може да се огледа за деформации,оцветяване и др.Има сайтове на производители ,които показват кои са вероятните причини за изгаряне или деформации и характерни оцветявания на подгряващите свещи.Успех!

Незнам как си проверявал свещите,но ето няколко начина:1.Най-бърз и най-скъп-използват се амперклещи и се мери общата консумация на подгряващите свещи.В началото консумациата трябва да бъде около 60А и след това пада с нагряването.2.С мултицет свещите се мерят на проводимост/преди това кабелите се разкачат/-методът не е много точен.3.При разкачени кабели ,към всяка свещ се подава захранване с отделен кабел от акумулатора.Искренето при контакт е признак ,че свеща работи някак.4.Най-сигурно,но най-бавно свещите се проверяват след демонтаж/ключ12 звезда ,лула и тръбен в конбинация за различните цилиндри/Извадената свещ,освен да се измери може да се огледа за деформации,оцветяване и др.Има сайтове на производители ,които показват кои са вероятните причини за изгаряне или деформации и характерни оцветявания на подгряващите свещи.Успех!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта