трудно пали Escort 1.8D 91г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
JimB3am
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 28 юни 2010, 16:51
Модел на автомобила: Escort 1.8D 91г.
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

трудно пали Escort 1.8D 91г

Мнение от JimB3am » 05 ное 2010, 13:44

Здравейте колеги имам много гаден проблем и се ядосвам когато не мога да запаля сутрента и то не при минусови температури проверих си свещите изпрвани са, смених горивен филтър акомулатора е добре държи все още при такова въртене.Когато я паля започва едно въртене и след десетина секунди някаде започва да кади черен дим и след това според зависи след още едно или 2 подгрявания пали и когато запали не тресе не вибрира не мени обороти не придърпва всичко е супер.Значи имам прозрачна тръбичка от горивния филтър когато работи няма въздух когато загася двигатела се образува един балон точно по-средата.Помпата ми е Бош. Може ли да се обезвъздушава или трябва да сложа клапанче ама каде да го сложа ? и дали ще помогне?
Колата е ескорт 91г 1.8 д
Последна промяна от paci на 05 ное 2010, 15:22, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Изображение

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за форда

Мнение от viksata » 05 ное 2010, 15:06

провери от някъде ти дърпа въздух
дюзите как са ти ...?
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

JimB3am
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 28 юни 2010, 16:51
Модел на автомобила: Escort 1.8D 91г.
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Re: трудно пали Escort 1.8D 91г

Мнение от JimB3am » 05 ное 2010, 16:26

В моя град едва ли ще намеря такъв сервиз да ми ги поверят при повредена дюза не трябва ли да си личи по нещо работат на двигателя?
Искам да попитам за тези които имат като моя двигател преди горивния филтър имам нещо като клапан обаче е на ловато за газ и са го сложели преди горивния филтър ечи на мястото на кое са сложели този клапан ?
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: трудно пали Escort 1.8D 91г

Мнение от specialista » 05 ное 2010, 22:18

Всеки казва че свещите са изправни,а не виждам някой да споменава че и релето е изправно.Какво имам в предвид? Дали ходи ток до свещите и за колко време?Тази процедура е задължителна при проверка на свещите ,направи я и ти!Могат да се проверят още ред неща,но на тези модели почвам с компресията.Няма ли налягане сещаш се че е само за вторични.Ако има прилична компресия,няма начин да не го накарам да пали както трябва!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Пламен_Plamen
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Re: трудно пали Escort 1.8D 91г

Мнение от Пламен_Plamen » 07 ное 2010, 16:21

Колега нашите двигатели палят много трудно и при една изгоряла свещ.Насочи усилията си около подгряването,защото мисълта за издухан двигател разваля настроенето. :D
Незнам как си проверявал свещите,но ето няколко начина:1.Най-бърз и най-скъп-използват се амперклещи и се мери общата консумация на подгряващите свещи.В началото консумациата трябва да бъде около 60А и след това пада с нагряването.2.С мултицет свещите се мерят на проводимост/преди това кабелите се разкачат/-методът не е много точен.3.При разкачени кабели ,към всяка свещ се подава захранване с отделен кабел от акумулатора.Искренето при контакт е признак ,че свеща работи някак.4.Най-сигурно,но най-бавно свещите се проверяват след демонтаж/ключ12 звезда ,лула и тръбен в конбинация за различните цилиндри/Извадената свещ,освен да се измери може да се огледа за деформации,оцветяване и др.Има сайтове на производители ,които показват кои са вероятните причини за изгаряне или деформации и характерни оцветявания на подгряващите свещи.Успех! :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта