Пали след 4-то подкачване на нафта

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от diesel1.6 » 02 окт 2012, 17:49

ikan написа: Трябва ми и гумената тапичка на последната дюза, тъй като ми пръскаше нафта и сложих маркуч затапен с болт(грозна работа).
направи така, че да има гладка повърхност без резба вътре в маркуча за затапване на последната дюза. Резбата в повечето случаи пропуска, понякога не и винаги не се знае какво се знае. Вземи нит, струва 1-2 стотинки.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от ЯЛТА » 02 окт 2012, 17:58

ikan написа:Ами гледам, че колегите пишат, че слагат ама ако не е нужно няма да слагам.
Няма налягане по маркучетата за излишна нафта, достатъчно е да са нови-здрави, а на последното навиваш една рапидка с подходящ размер,- 4 мм., това е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ikan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от ikan » 02 окт 2012, 22:03

Много благодаря за съветите момчета. Утре купувам маркучите и сменям, пък дано е от тях.
Ще докладвам веднага за резултата и ако се налага пак ще помагате.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от specialista » 03 окт 2012, 11:43

ikan написа:Много благодаря за съветите момчета. Утре купувам маркучите и сменям, пък дано е от тях.
Ще докладвам веднага за резултата и ако се налага пак ще помагате.
Размера на маркуча е 3.2 х 7 мм. Не жали пари и си купи гейтс. Един метър стига да смениш на всички дюзи + този към ГНП-то ,цена около 6.00 лв за метър.Не купувайте ефтините буклуци със оплетка от плат за по 1.5 лв за метър.Правите си лоша услуга.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

ikan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от ikan » 12 окт 2012, 13:17

Здравейте,
смених маркучите с гейтс на обратната нафта от помпата допоследната дюза, сложих и нит за затапване и го затегнах със скобичка.
Проблема остава нерешен. Въздуха който се засмуква е малко, защото с 4-5 натискания на помпичката и пали.
Искам да сложа прозрачни маркучи. Какъв размер са и от къде да ги купя,ако има и конкретна марка?
Този, който е от помпата към резервоара (обратната нафта) целия ли да го сменя или да го снаждам?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от specialista » 12 окт 2012, 18:09

Тук вече почваш със собствени сили.Вътрешен диаметър на маркуча е 8 мм. А другото както го направиш.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от ЯЛТА » 12 окт 2012, 18:28

Прозрачните маркучи са само за тест,- за да разбереш от къде смуче въздух, когато стане студено създават проблеми,- засмукват въздух.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от diesel1.6 » 12 окт 2012, 18:39

ikan написа:Здравейте,
смених маркучите с гейтс на обратната нафта от помпата допоследната дюза, сложих и нит за затапване и го затегнах със скобичка.
Попнит или плътен нит сложи? Дано не е първото, с дупка.

ikan
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от ikan » 13 окт 2012, 12:26

Плътен нит сложих.

Потребителски аватар
FuRoRR
потребител
потребител
Мнения: 151
Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от FuRoRR » 13 окт 2012, 12:53

Защо всички търсите проблема в помпата и около нея?
От пластмасовите маркучи от резервоара,към филтъра е един некачествен маркуч,смени него,вземи си нов филтър,леко със затягането му и най-вероятно си готов.В краен случай едно възвратно клапанче на най-високата точка след филтъра.Всичко това ще ти струва около 30 лева,ако си сигурен във филтъра си -10.Ще ти отнеме максимум 1 час и вече ще си сигурен ако не тръгне ,че проблема е в помпата.
П С Винаги е добра идея един прозрачен маркуч след филтъра за профилактика!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от diesel1.6 » 14 окт 2012, 17:08

FuRoRR написа:Защо всички търсите проблема в помпата и около нея?
От пластмасовите маркучи от резервоара,към филтъра е един некачествен маркуч,смени него,вземи си нов филтър,леко със затягането му и най-вероятно си готов.В краен случай едно възвратно клапанче на най-високата точка след филтъра....
П С Винаги е добра идея един прозрачен маркуч след филтъра за профилактика!
От резервоара не е ли стоманена тръба до двигателният отсек и после пластмасова с гумена броня отгоре срещу повреди?

Потребителски аватар
FuRoRR
потребител
потребител
Мнения: 151
Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D
Status: Извън линия

Re: Пали след 4-то подкачване на нафта

Мнение от FuRoRR » 14 окт 2012, 22:05

На ориона и РС-а са едни странни PVC тръби,не метални.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта