Пали след 4-то подкачване на нафта
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
направи така, че да има гладка повърхност без резба вътре в маркуча за затапване на последната дюза. Резбата в повечето случаи пропуска, понякога не и винаги не се знае какво се знае. Вземи нит, струва 1-2 стотинки.ikan написа: Трябва ми и гумената тапичка на последната дюза, тъй като ми пръскаше нафта и сложих маркуч затапен с болт(грозна работа).
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Няма налягане по маркучетата за излишна нафта, достатъчно е да са нови-здрави, а на последното навиваш една рапидка с подходящ размер,- 4 мм., това е.ikan написа:Ами гледам, че колегите пишат, че слагат ама ако не е нужно няма да слагам.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Много благодаря за съветите момчета. Утре купувам маркучите и сменям, пък дано е от тях.
Ще докладвам веднага за резултата и ако се налага пак ще помагате.
Ще докладвам веднага за резултата и ако се налага пак ще помагате.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Размера на маркуча е 3.2 х 7 мм. Не жали пари и си купи гейтс. Един метър стига да смениш на всички дюзи + този към ГНП-то ,цена около 6.00 лв за метър.Не купувайте ефтините буклуци със оплетка от плат за по 1.5 лв за метър.Правите си лоша услуга.ikan написа:Много благодаря за съветите момчета. Утре купувам маркучите и сменям, пък дано е от тях.
Ще докладвам веднага за резултата и ако се налага пак ще помагате.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Здравейте,
смених маркучите с гейтс на обратната нафта от помпата допоследната дюза, сложих и нит за затапване и го затегнах със скобичка.
Проблема остава нерешен. Въздуха който се засмуква е малко, защото с 4-5 натискания на помпичката и пали.
Искам да сложа прозрачни маркучи. Какъв размер са и от къде да ги купя,ако има и конкретна марка?
Този, който е от помпата към резервоара (обратната нафта) целия ли да го сменя или да го снаждам?
смених маркучите с гейтс на обратната нафта от помпата допоследната дюза, сложих и нит за затапване и го затегнах със скобичка.
Проблема остава нерешен. Въздуха който се засмуква е малко, защото с 4-5 натискания на помпичката и пали.
Искам да сложа прозрачни маркучи. Какъв размер са и от къде да ги купя,ако има и конкретна марка?
Този, който е от помпата към резервоара (обратната нафта) целия ли да го сменя или да го снаждам?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Тук вече почваш със собствени сили.Вътрешен диаметър на маркуча е 8 мм. А другото както го направиш.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Прозрачните маркучи са само за тест,- за да разбереш от къде смуче въздух, когато стане студено създават проблеми,- засмукват въздух.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Попнит или плътен нит сложи? Дано не е първото, с дупка.ikan написа:Здравейте,
смених маркучите с гейтс на обратната нафта от помпата допоследната дюза, сложих и нит за затапване и го затегнах със скобичка.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 31 окт 2010, 17:37
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Плътен нит сложих.
- FuRoRR
- потребител
- Мнения: 151
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
- Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D - Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
Защо всички търсите проблема в помпата и около нея?
От пластмасовите маркучи от резервоара,към филтъра е един некачествен маркуч,смени него,вземи си нов филтър,леко със затягането му и най-вероятно си готов.В краен случай едно възвратно клапанче на най-високата точка след филтъра.Всичко това ще ти струва около 30 лева,ако си сигурен във филтъра си -10.Ще ти отнеме максимум 1 час и вече ще си сигурен ако не тръгне ,че проблема е в помпата.
П С Винаги е добра идея един прозрачен маркуч след филтъра за профилактика!
От пластмасовите маркучи от резервоара,към филтъра е един некачествен маркуч,смени него,вземи си нов филтър,леко със затягането му и най-вероятно си готов.В краен случай едно възвратно клапанче на най-високата точка след филтъра.Всичко това ще ти струва около 30 лева,ако си сигурен във филтъра си -10.Ще ти отнеме максимум 1 час и вече ще си сигурен ако не тръгне ,че проблема е в помпата.
П С Винаги е добра идея един прозрачен маркуч след филтъра за профилактика!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
От резервоара не е ли стоманена тръба до двигателният отсек и после пластмасова с гумена броня отгоре срещу повреди?FuRoRR написа:Защо всички търсите проблема в помпата и около нея?
От пластмасовите маркучи от резервоара,към филтъра е един некачествен маркуч,смени него,вземи си нов филтър,леко със затягането му и най-вероятно си готов.В краен случай едно възвратно клапанче на най-високата точка след филтъра....
П С Винаги е добра идея един прозрачен маркуч след филтъра за профилактика!
- FuRoRR
- потребител
- Мнения: 151
- Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
- Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D - Status: Извън линия
Re: Пали след 4-то подкачване на нафта
На ориона и РС-а са едни странни PVC тръби,не метални.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта