Проблем с мотора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Yavor Todorov
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 14 авг 2013, 20:00
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Проблем с мотора

Мнение от Yavor Todorov » 29 сеп 2013, 12:26

мисля че прегрях мотора и ми хвърли маслото на форд мондео 1.8 16 клапана 1994г интересуваме дали имат някакви защити тези фордчета защото стартера върти много странно

NikiMihailov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
Модел на автомобила: eskord
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от NikiMihailov » 29 сеп 2013, 22:25

1-во,колега не си написал твмата както трябва,2-ро според мен направо го хвърляй :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от OgiDogi » 29 сеп 2013, 22:36

Yavor Todorov написа:мисля че прегрях мотора и ми хвърли маслото на форд мондео 1.8 16 клапана 1994г интересуваме дали имат някакви защити тези фордчета защото стартера върти много странно
Прегрят мотор в повечето случаи = издухана гарнитура. От там - изхвърленото масло и странното въртене (няма компресия на някой цилиндър). Сваля се главата, зачистване на останките от гарнитурата и евентуално изравняване, след което с нова гарнитура нещата трябва да се оправят.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от ЯЛТА » 29 сеп 2013, 23:16

Спокойно човек, опиши подробно случилото се, напиши от кой град си, за да може да те упъти някой колега, към съвестен майстор, или пък насоки за ремонт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

NikiMihailov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
Модел на автомобила: eskord
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от NikiMihailov » 30 сеп 2013, 01:38

Аз бях с момчето което пусна темата.Прибирахме се със спукан радиатор,и караше бавно колата,обаче за да хванем един светофар трябваше да ускори малко и след светофара изгасна сама
след около 30 мин решихме да я палим но не запали и я прибрахме на дърпане,на сутринта установихме че от капака на главата е изпуснало доста масло и даже свещите бяха покрити до половината,изчистихме ги наляхме 3литра масло и решихме да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,пробвахме я на скорост и запали но с много гаден звук от мотора

Колата се намира в Варна

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от HACKO » 30 сеп 2013, 07:55

NikiMihailov написа:... да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,....
Това е класически пример за изтощен акумулатор.
Щом двигателя е запалил, нещата не са толкова страшни. Все пак трябва да се прегледа. Маслото както го описваш го е изхвърлил от гарнитурата на капака на клапаните, трябва да се смени самата гарнитура, това не е гарнитурата на главата. Трябва да се почистят и обезмаслят всички куплонзи, кабели, високоволтовите бобини, неравномерната работа може да е от електрически произход.
Най-притеснително е колко време е работил без масло и дали лагерите са задрали през това време. Трябва да се ослуша от специалист за характерни звуци от износени лагери.

NikiMihailov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
Модел на автомобила: eskord
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от NikiMihailov » 30 сеп 2013, 14:09

Когато вартяхме колата на стартер,пусках ток от друга кола така че не може да става дума за изтощен акумулатор,а колкото до гарнитурата на главата не е издухана защото не беше пресечено маслото,в същото време немога да бъда сигорен защото пък и нямаше капка вода в съда

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от ЯЛТА » 30 сеп 2013, 14:24

Еми маслото не е задължително да е пресечено.Пресечено ще е ако гарнитурата е изгоряла към отвор на маслопровода. Ако е изгоряла към цилиндрите ще надува компресия, която ще "изгони" антифриза от охладителната система. Ще ти трябва сериозен майстор, ако вече не е безвъзвратно късно въобще за майстор, съдейки от обясненията.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

NikiMihailov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
Модел на автомобила: eskord
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора

Мнение от NikiMihailov » 30 сеп 2013, 19:10

Дадохме я в сервиз,Стъни ауто,да видим какво ще кажат и колко ще е ремонта

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта