Проблем с мотора
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 авг 2013, 20:00
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Проблем с мотора
мисля че прегрях мотора и ми хвърли маслото на форд мондео 1.8 16 клапана 1994г интересуваме дали имат някакви защити тези фордчета защото стартера върти много странно
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
- Модел на автомобила: eskord
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
1-во,колега не си написал твмата както трябва,2-ро според мен направо го хвърляй




- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Прегрят мотор в повечето случаи = издухана гарнитура. От там - изхвърленото масло и странното въртене (няма компресия на някой цилиндър). Сваля се главата, зачистване на останките от гарнитурата и евентуално изравняване, след което с нова гарнитура нещата трябва да се оправят.Yavor Todorov написа:мисля че прегрях мотора и ми хвърли маслото на форд мондео 1.8 16 клапана 1994г интересуваме дали имат някакви защити тези фордчета защото стартера върти много странно
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Спокойно човек, опиши подробно случилото се, напиши от кой град си, за да може да те упъти някой колега, към съвестен майстор, или пък насоки за ремонт.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
- Модел на автомобила: eskord
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Аз бях с момчето което пусна темата.Прибирахме се със спукан радиатор,и караше бавно колата,обаче за да хванем един светофар трябваше да ускори малко и след светофара изгасна сама
след около 30 мин решихме да я палим но не запали и я прибрахме на дърпане,на сутринта установихме че от капака на главата е изпуснало доста масло и даже свещите бяха покрити до половината,изчистихме ги наляхме 3литра масло и решихме да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,пробвахме я на скорост и запали но с много гаден звук от мотора
Колата се намира в Варна
след около 30 мин решихме да я палим но не запали и я прибрахме на дърпане,на сутринта установихме че от капака на главата е изпуснало доста масло и даже свещите бяха покрити до половината,изчистихме ги наляхме 3литра масло и решихме да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,пробвахме я на скорост и запали но с много гаден звук от мотора
Колата се намира в Варна
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Това е класически пример за изтощен акумулатор.NikiMihailov написа:... да палим на стартер,пак същия странен звук че даже и по зле само чаткаше се едно не изхвърля бендикса,....
Щом двигателя е запалил, нещата не са толкова страшни. Все пак трябва да се прегледа. Маслото както го описваш го е изхвърлил от гарнитурата на капака на клапаните, трябва да се смени самата гарнитура, това не е гарнитурата на главата. Трябва да се почистят и обезмаслят всички куплонзи, кабели, високоволтовите бобини, неравномерната работа може да е от електрически произход.
Най-притеснително е колко време е работил без масло и дали лагерите са задрали през това време. Трябва да се ослуша от специалист за характерни звуци от износени лагери.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
- Модел на автомобила: eskord
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Когато вартяхме колата на стартер,пусках ток от друга кола така че не може да става дума за изтощен акумулатор,а колкото до гарнитурата на главата не е издухана защото не беше пресечено маслото,в същото време немога да бъда сигорен защото пък и нямаше капка вода в съда
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Еми маслото не е задължително да е пресечено.Пресечено ще е ако гарнитурата е изгоряла към отвор на маслопровода. Ако е изгоряла към цилиндрите ще надува компресия, която ще "изгони" антифриза от охладителната система. Ще ти трябва сериозен майстор, ако вече не е безвъзвратно късно въобще за майстор, съдейки от обясненията.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 29 сеп 2013, 22:16
- Модел на автомобила: eskord
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мотора
Дадохме я в сервиз,Стъни ауто,да видим какво ще кажат и колко ще е ремонта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта