Гасне....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 21 юли 2007, 17:49

м..започвам и аз да се обърквам все повече, но ще пиша поне някакви размисли, дано помогна.

Ако гансе внезапно мисля,че би трябвало да е тока. Бензина не може така внезапно да ти свърши. Но пък в същото време казваш филтъра е празен...

не знам, не съм запознат с този мотор, признаците са странни. Предавам се! :oops:
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 23 юли 2007, 10:53

Сега друго стана... :cry: :( вчера ще тръгвам на работя...някъде по обед така...и, кво стаа..Пъхам аз ключа завъртам и очаквам да си ревне както обикновенно - веднага (пали само докато и покажа ключа - по принцип :) ) и въртим аз..и цък, не ще, въртим още, пак не ще. Гледам филтъра, има бензинец :shock: и сега? Нема тоци към цвещитееее пфуу, сега какво, значи е комутатора?
П.С. Не успях да отида на бачкане с колата, мотках се по трамваи и автобуси в тая непоносима жега :x

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 23 юли 2007, 12:46

Колега, или е комутатора, или е датчика на Хол- само не ме питай къде е. При мен комутатора спираше тока като загрее, но не го чаках да откаже тотално. Сега една колежка я сефтосаха с датчика на Хол, при същите признаци- прекъсва в движение и аут.
Щом фърля бензин трябва да е това.

Дистрибуторната капачка погледна ли я? Ако се спука също няма палене май, но не ми се вярва тя се пука изведнъж и край нема повече да се бъзика. Отвори я за всеки случай, виж и палеца.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 04 авг 2007, 18:47

Здравейте,пичове!
Тоците към свещите ги спираше .... такованата аларма. Откачиха ми я за 35 кинта :( (не ми е за алармата.....големи кожодери имало бре....) Днес пак така ми гаснеше. О.К. Няма да ви занимавам повече с тоя проблем. То е ясно, че трябва да я заведа на ...доктор...Още веднъж мерси на всички включили се по темата :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 авг 2007, 19:15

Надраскай си го на хладилника с пирон да не забравиш да дойдеш да кажеш какъв е бил проблема като го оправиш.

:)

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 14 сеп 2007, 18:37

Здравейте,again...
Гасненето на тъпата барака не мога да го оправя.... :( Работя до Мото-Пфое в Люлин, ходих там, но пичовете ми казаха, че не били се занимавали с толкова стари карбуратори.Глезльовците са свикнали на копмютърчето да цъкат копченца и ги боли ...... за другите. Всички там са заплатаджии (май не само там)
Проблема си остава същия - гасне,иначе веднага пали, само да й покажа ключа,но пусна ли педала на газта.....отиде....Ходих при някакъв "майстор".Казах му,че гасне , няма я старата тяга, като пусна педала на газта и веднага гасне.Тази кола си има собствено мнение. Гасне си когато си поиска.Понякога си е огън, но изведнъж....губи обороти и ...край - решила е да гасне и да ме изнерви до безкрай. Научих се даже да спирам с левия крак, а преди не усещах спирачката добре. Вече не знам какво да правя. Още колко пари трябва да дам за реазните му там диагностики и елкони....
Ако някой знае нещо по въпроса, моля нека да сподели и да просветли невежата в тая област.Ще съм ви много благодарен
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 сеп 2007, 19:25

Не чух да ти е гаснала по време на движение. Ако е така, заначи гасне на празен ход. Та натам се насочи...не знам имаш ли клапан за празен ход, но все "нещо", поддържащо празния ход трябва да имаш :)
пп Сега като изчетох всичко ми се струва, че проблемите ти са повече от един. На първо време от читав карбураторджия имаш нужда.

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 14 сеп 2007, 19:39

Не знам дали има такъв клапан, и дали има нещо такова да поддържа празния ход. Куде да го дидя тоя карбураторджия, който ще си свърши работата както трябва и няма да ми одере кожата за "оставени ръце" в карбуратора.Какво може да му е на него? Запушени дюзи, или нещо друго? Иначе си е пушка бараката, но....
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 сеп 2007, 19:52

Викай неволята, ман :) Тя може би е на този адрес:
http://store.cip1.com/Merchant2/graphic ... 36DFEV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Аз доколкото разбирам от схемата (ако изобщо твоят карб е такъв, ама и да не е, принципът е същия) има първичен и вторичен жигльор за празен ход...бе, няма да скучаеш, това е сигурно :)
пп Просто размисли...Ако някоя гарнитура по карба се е изпърцала и смуче въздух, хем ще гасне на ниски обороти, хем бензинът ще си се връща свободно в резервоара и бенз. помпа ще е празна
ппп Гледам по света се продават готови комплекти гарнитурки, жигльори и пр., ама тука има ли...?...бали мааму

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 14 сеп 2007, 20:46

Гледам схемата, като теле в железница.НИЩО не зацепвам, за мое съжаление...
Кажете някой , който е майстор, който си разбира от работата къде да го открия, щото....сам нема са опрая
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 15 сеп 2007, 18:35

Искам да ви попитам нещо, колеги.
Преди малко говорих с един мой познат и споделих с него проблема с гасненето. Той ми каза,че имал същият проблем с неговата мазда, но не зная дали я има тая джаджа, която ми каза. Намирала се някъде под карбуратора и се казвала "икономайзер". Има ли такова нещо, или е само при маздите, и ако има, къде точно се намира? Било с някакво болтче, което оправяло проблема.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта