Гасне....
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
м..започвам и аз да се обърквам все повече, но ще пиша поне някакви размисли, дано помогна.
Ако гансе внезапно мисля,че би трябвало да е тока. Бензина не може така внезапно да ти свърши. Но пък в същото време казваш филтъра е празен...
не знам, не съм запознат с този мотор, признаците са странни. Предавам се!
Ако гансе внезапно мисля,че би трябвало да е тока. Бензина не може така внезапно да ти свърши. Но пък в същото време казваш филтъра е празен...
не знам, не съм запознат с този мотор, признаците са странни. Предавам се!

"It's a triumph of handling over power!"


- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сега друго стана...
вчера ще тръгвам на работя...някъде по обед така...и, кво стаа..Пъхам аз ключа завъртам и очаквам да си ревне както обикновенно - веднага (пали само докато и покажа ключа - по принцип
) и въртим аз..и цък, не ще, въртим още, пак не ще. Гледам филтъра, има бензинец
и сега? Нема тоци към цвещитееее пфуу, сега какво, значи е комутатора?
П.С. Не успях да отида на бачкане с колата, мотках се по трамваи и автобуси в тая непоносима жега




П.С. Не успях да отида на бачкане с колата, мотках се по трамваи и автобуси в тая непоносима жега

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, или е комутатора, или е датчика на Хол- само не ме питай къде е. При мен комутатора спираше тока като загрее, но не го чаках да откаже тотално. Сега една колежка я сефтосаха с датчика на Хол, при същите признаци- прекъсва в движение и аут.
Щом фърля бензин трябва да е това.
Дистрибуторната капачка погледна ли я? Ако се спука също няма палене май, но не ми се вярва тя се пука изведнъж и край нема повече да се бъзика. Отвори я за всеки случай, виж и палеца.
Щом фърля бензин трябва да е това.
Дистрибуторната капачка погледна ли я? Ако се спука също няма палене май, но не ми се вярва тя се пука изведнъж и край нема повече да се бъзика. Отвори я за всеки случай, виж и палеца.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,пичове!
Тоците към свещите ги спираше .... такованата аларма. Откачиха ми я за 35 кинта
(не ми е за алармата.....големи кожодери имало бре....) Днес пак така ми гаснеше. О.К. Няма да ви занимавам повече с тоя проблем. То е ясно, че трябва да я заведа на ...доктор...Още веднъж мерси на всички включили се по темата 
Тоците към свещите ги спираше .... такованата аларма. Откачиха ми я за 35 кинта


- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,again...
Гасненето на тъпата барака не мога да го оправя....
Работя до Мото-Пфое в Люлин, ходих там, но пичовете ми казаха, че не били се занимавали с толкова стари карбуратори.Глезльовците са свикнали на копмютърчето да цъкат копченца и ги боли ...... за другите. Всички там са заплатаджии (май не само там)
Проблема си остава същия - гасне,иначе веднага пали, само да й покажа ключа,но пусна ли педала на газта.....отиде....Ходих при някакъв "майстор".Казах му,че гасне , няма я старата тяга, като пусна педала на газта и веднага гасне.Тази кола си има собствено мнение. Гасне си когато си поиска.Понякога си е огън, но изведнъж....губи обороти и ...край - решила е да гасне и да ме изнерви до безкрай. Научих се даже да спирам с левия крак, а преди не усещах спирачката добре. Вече не знам какво да правя. Още колко пари трябва да дам за реазните му там диагностики и елкони....
Ако някой знае нещо по въпроса, моля нека да сподели и да просветли невежата в тая област.Ще съм ви много благодарен
Гасненето на тъпата барака не мога да го оправя....

Проблема си остава същия - гасне,иначе веднага пали, само да й покажа ключа,но пусна ли педала на газта.....отиде....Ходих при някакъв "майстор".Казах му,че гасне , няма я старата тяга, като пусна педала на газта и веднага гасне.Тази кола си има собствено мнение. Гасне си когато си поиска.Понякога си е огън, но изведнъж....губи обороти и ...край - решила е да гасне и да ме изнерви до безкрай. Научих се даже да спирам с левия крак, а преди не усещах спирачката добре. Вече не знам какво да правя. Още колко пари трябва да дам за реазните му там диагностики и елкони....
Ако някой знае нещо по въпроса, моля нека да сподели и да просветли невежата в тая област.Ще съм ви много благодарен
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не чух да ти е гаснала по време на движение. Ако е така, заначи гасне на празен ход. Та натам се насочи...не знам имаш ли клапан за празен ход, но все "нещо", поддържащо празния ход трябва да имаш 
пп Сега като изчетох всичко ми се струва, че проблемите ти са повече от един. На първо време от читав карбураторджия имаш нужда.

пп Сега като изчетох всичко ми се струва, че проблемите ти са повече от един. На първо време от читав карбураторджия имаш нужда.
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не знам дали има такъв клапан, и дали има нещо такова да поддържа празния ход. Куде да го дидя тоя карбураторджия, който ще си свърши работата както трябва и няма да ми одере кожата за "оставени ръце" в карбуратора.Какво може да му е на него? Запушени дюзи, или нещо друго? Иначе си е пушка бараката, но....
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Викай неволята, ман
Тя може би е на този адрес:
http://store.cip1.com/Merchant2/graphic ... 36DFEV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Аз доколкото разбирам от схемата (ако изобщо твоят карб е такъв, ама и да не е, принципът е същия) има първичен и вторичен жигльор за празен ход...бе, няма да скучаеш, това е сигурно
пп Просто размисли...Ако някоя гарнитура по карба се е изпърцала и смуче въздух, хем ще гасне на ниски обороти, хем бензинът ще си се връща свободно в резервоара и бенз. помпа ще е празна
ппп Гледам по света се продават готови комплекти гарнитурки, жигльори и пр., ама тука има ли...?...бали мааму

http://store.cip1.com/Merchant2/graphic ... 36DFEV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Аз доколкото разбирам от схемата (ако изобщо твоят карб е такъв, ама и да не е, принципът е същия) има първичен и вторичен жигльор за празен ход...бе, няма да скучаеш, това е сигурно

пп Просто размисли...Ако някоя гарнитура по карба се е изпърцала и смуче въздух, хем ще гасне на ниски обороти, хем бензинът ще си се връща свободно в резервоара и бенз. помпа ще е празна
ппп Гледам по света се продават готови комплекти гарнитурки, жигльори и пр., ама тука има ли...?...бали мааму
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искам да ви попитам нещо, колеги.
Преди малко говорих с един мой познат и споделих с него проблема с гасненето. Той ми каза,че имал същият проблем с неговата мазда, но не зная дали я има тая джаджа, която ми каза. Намирала се някъде под карбуратора и се казвала "икономайзер". Има ли такова нещо, или е само при маздите, и ако има, къде точно се намира? Било с някакво болтче, което оправяло проблема.
Преди малко говорих с един мой познат и споделих с него проблема с гасненето. Той ми каза,че имал същият проблем с неговата мазда, но не зная дали я има тая джаджа, която ми каза. Намирала се някъде под карбуратора и се казвала "икономайзер". Има ли такова нещо, или е само при маздите, и ако има, къде точно се намира? Било с някакво болтче, което оправяло проблема.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта