Проблем с Ескорт 1.6 16V
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
- Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
- Status: Извън линия
Проблем с Ескорт 1.6 16V
Здравейте,
ония ден си купихме ескорт и днес се регистрирам, чувал съм че има много полезна информация по форумите. Та може би като повечето нови потребители - първо да се оплача. Все пак още не можем да си купуваме чисто нови коли
Значи става въпрос за следното:
1.Когато е изключена от скорост колата оборотите са доста подвижни в границата около 500-1300, в даден момент изчиства, като я изфорсирам. На следващото кръстовище пак почва, после пак форса и пка се оправя.
2. Съединителят отделя почти най-горе, дали е за смяна?
Извинявам се, че пиша допълнителна тема сигурно е писано за това, но нямам възможност да изчета всичко имам рядко достъп до интернет.
ония ден си купихме ескорт и днес се регистрирам, чувал съм че има много полезна информация по форумите. Та може би като повечето нови потребители - първо да се оплача. Все пак още не можем да си купуваме чисто нови коли

Значи става въпрос за следното:
1.Когато е изключена от скорост колата оборотите са доста подвижни в границата около 500-1300, в даден момент изчиства, като я изфорсирам. На следващото кръстовище пак почва, после пак форса и пка се оправя.
2. Съединителят отделя почти най-горе, дали е за смяна?
Извинявам се, че пиша допълнителна тема сигурно е писано за това, но нямам възможност да изчета всичко имам рядко достъп до интернет.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Няма да стане без четене
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5122" onclick="window.open(this.href);return false;
Причините да ти играят оборотите са доста. Най-добре направи една диагностика. Ако сам ще се бориш, започни от клапана за празен ход
->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5122" onclick="window.open(this.href);return false;
Причините да ти играят оборотите са доста. Най-добре направи една диагностика. Ако сам ще се бориш, започни от клапана за празен ход
->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
1.Смени си фитрите и свещите и огледай някъде около края на въздуховода към смукателя дали не смуче въздух от там.
2.Съединителя е саморегулиращ се и предполагам,че щом отделя твърде високо е поизносен.Можеш да го пробваш като опреш предните колела на бордюр дръпнеш ръчната и опиташ да потеглиш без много газ.Ако колата работи на отпуснат съединител той боксува и е станал за смяна.
Но факта,че отделя високо е първия симптом за наближаваща смяната .
2.Съединителя е саморегулиращ се и предполагам,че щом отделя твърде високо е поизносен.Можеш да го пробваш като опреш предните колела на бордюр дръпнеш ръчната и опиташ да потеглиш без много газ.Ако колата работи на отпуснат съединител той боксува и е станал за смяна.
Но факта,че отделя високо е първия симптом за наближаваща смяната .
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
- Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
- Status: Извън линия
Значи да си кажа докъде стигнах:
По точка 1 с оборотите - ресетнах компа точно както е указано в една от темите и резултата е следния:
Преди менеше оборотите, освободена от скорост, независимо дали си на място или по инерция и то винаги в диапазон 500-1500 ( приблизително) и изчистваше при поддаване на повече газ, заставаха на 900.
След зануляването на компютъра, изгасих колата (след като минах тези 8км) след около 2-3 мин., пак я запалих и този пътстоеше на 900 об. без да трепва. Изгасих я отново и я запалих след около 1 час, отначало беше перфектна на място, оставих я да поработи - оборотите спят на 900 (преди след запалване, особено като е студена, почваха да танцуват), но не знам защо като потеглих още на първото изключване от скорост колата започна да се мъчи още повече тресе иска да изгасне а после почна да минава и над 2000 оборота. (преди стигаше до 1400-1500 мах.) Днес сутринта се държи малко по- прилично, но все пак с играещи обороти като в началото до 1500.
Извинявайте за дългия пост и благодаря на всички отзовали се!!!
По точка 1 с оборотите - ресетнах компа точно както е указано в една от темите и резултата е следния:
Преди менеше оборотите, освободена от скорост, независимо дали си на място или по инерция и то винаги в диапазон 500-1500 ( приблизително) и изчистваше при поддаване на повече газ, заставаха на 900.
След зануляването на компютъра, изгасих колата (след като минах тези 8км) след около 2-3 мин., пак я запалих и този пътстоеше на 900 об. без да трепва. Изгасих я отново и я запалих след около 1 час, отначало беше перфектна на място, оставих я да поработи - оборотите спят на 900 (преди след запалване, особено като е студена, почваха да танцуват), но не знам защо като потеглих още на първото изключване от скорост колата започна да се мъчи още повече тресе иска да изгасне а после почна да минава и над 2000 оборота. (преди стигаше до 1400-1500 мах.) Днес сутринта се държи малко по- прилично, но все пак с играещи обороти като в началото до 1500.
Извинявайте за дългия пост и благодаря на всички отзовали се!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В този случай ще е добре да отидеш да ти прочетат детайлно грешките или ако си техничар - има тема за самодиагностика с диод и таблица с грешките. Ако дадат някаква насока - ще е по-лесно за справяне с проблема.Anastasov написа:Значи да си кажа докъде стигнах:
По точка 1 с оборотите - ресетнах компа точно както е указано в една от темите и резултата е следния:
Преди менеше оборотите, освободена от скорост, независимо дали си на място или по инерция и то винаги в диапазон 500-1500 ( приблизително) и изчистваше при поддаване на повече газ, заставаха на 900.
След зануляването на компютъра, изгасих колата (след като минах тези 8км) след около 2-3 мин., пак я запалих и този пътстоеше на 900 об. без да трепва. Изгасих я отново и я запалих след около 1 час, отначало беше перфектна на място, оставих я да поработи - оборотите спят на 900 (преди след запалване, особено като е студена, почваха да танцуват), но не знам защо като потеглих още на първото изключване от скорост колата започна да се мъчи още повече тресе иска да изгасне а после почна да минава и над 2000 оборота. (преди стигаше до 1400-1500 мах.) Днес сутринта се държи малко по- прилично, но все пак с играещи обороти като в началото до 1500.
Извинявайте за дългия пост и благодаря на всички отзовали се!!!
П.П. Не бързай да се връзваш на скъпи подмени на части или детайли, които неминуемо ще ти препоръчат в сервиза!
П.П.П. ...да прочетат не само грешките, но и да тестват датчиците!
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 27 сеп 2007, 11:47
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v
- Status: Извън линия
относно проблема за неприатните вибрации
здравеите аз го имах същия проблем,които като цяло идва от настроиката на валовете понеже на са настроени правилно един спрямо друг.Аз в момента имам друг по сериозен проблем със запалването и неможем да разбереме от къде е защото някои път пали от раз,а друг път много трудно даже и не пали от време на време!!!
- nedo71
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 23 сеп 2007, 21:19
- Модел на автомобила: FORD-ESCORT 1.6 16V-03.1998
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
На вниманието на колегата Анастасов! Аз го имах същия проблем.Отидох на диагностика и там ми казаха че трябва да си сменя стъпковото моторче(за ниските обороти ) или някой да ми го свали и да ми го почисти.Ново в МП струва, по спомен някъде към 280лв.Аз обаче нали съм БЪЛГРИН реших да си го сваля и да си го почистя .С корселин стана като ново.Когато го монтирах обратно оборотите заспаха и вече около 15000км нямам този проблем .P.S. Между другото се сваля много гадно.Трябва човек с тънка ръка за да бръкне лод инжекцията.
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
ЕЙ ТОВА Е МНОГО МНОГО МНОГО ВАЖНО!!! НЕ ВЯРВАЙТЕ НА КОЙ ДА , НЯМА ТАКОВА НЕЩО КАТО ПРИЯТЕЛИ, ВСЕКИ МОЖЕ ДА ТЕ ЛИТНЕ.kEFi написа: П.П. Не бързай да се връзваш на скъпи подмени на части или детайли, които неминуемо ще ти препоръчат в сервиза!
П.П.П. ...да прочетат не само грешките, но и да тестват датчиците!
аз смених TPS, което са си 130 лв, заради една "компетентна" диагноза! в последствие се оказа съвсем друго....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта