Проблем с Ескорт 1.6 16V

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Anastasov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
Status: Извън линия

Проблем с Ескорт 1.6 16V

Мнение от Anastasov » 20 сеп 2007, 08:28

Здравейте,

ония ден си купихме ескорт и днес се регистрирам, чувал съм че има много полезна информация по форумите. Та може би като повечето нови потребители - първо да се оплача. Все пак още не можем да си купуваме чисто нови коли :roll:
Значи става въпрос за следното:

1.Когато е изключена от скорост колата оборотите са доста подвижни в границата около 500-1300, в даден момент изчиства, като я изфорсирам. На следващото кръстовище пак почва, после пак форса и пка се оправя.
2. Съединителят отделя почти най-горе, дали е за смяна?

Извинявам се, че пиша допълнителна тема сигурно е писано за това, но нямам възможност да изчета всичко имам рядко достъп до интернет.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 сеп 2007, 09:54

Няма да стане без четене :)
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5122" onclick="window.open(this.href);return false;
Причините да ти играят оборотите са доста. Най-добре направи една диагностика. Ако сам ще се бориш, започни от клапана за празен ход
->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 20 сеп 2007, 09:57

1.Смени си фитрите и свещите и огледай някъде около края на въздуховода към смукателя дали не смуче въздух от там.
2.Съединителя е саморегулиращ се и предполагам,че щом отделя твърде високо е поизносен.Можеш да го пробваш като опреш предните колела на бордюр дръпнеш ръчната и опиташ да потеглиш без много газ.Ако колата работи на отпуснат съединител той боксува и е станал за смяна.
Но факта,че отделя високо е първия симптом за наближаваща смяната .

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 сеп 2007, 10:21

По т.1 си направи ресет на компютъра. С търсачка ще излезе нещо, че не ми се пише наново! Поне сега...

Anastasov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от Anastasov » 21 сеп 2007, 12:40

Значи да си кажа докъде стигнах:

По точка 1 с оборотите - ресетнах компа точно както е указано в една от темите и резултата е следния:

Преди менеше оборотите, освободена от скорост, независимо дали си на място или по инерция и то винаги в диапазон 500-1500 ( приблизително) и изчистваше при поддаване на повече газ, заставаха на 900.

След зануляването на компютъра, изгасих колата (след като минах тези 8км) след около 2-3 мин., пак я запалих и този пътстоеше на 900 об. без да трепва. Изгасих я отново и я запалих след около 1 час, отначало беше перфектна на място, оставих я да поработи - оборотите спят на 900 (преди след запалване, особено като е студена, почваха да танцуват), но не знам защо като потеглих още на първото изключване от скорост колата започна да се мъчи още повече тресе иска да изгасне а после почна да минава и над 2000 оборота. (преди стигаше до 1400-1500 мах.) Днес сутринта се държи малко по- прилично, но все пак с играещи обороти като в началото до 1500.

Извинявайте за дългия пост и благодаря на всички отзовали се!!!

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 21 сеп 2007, 12:46

Колегите правилно са те насочили... Освен да откачиш акумулатора, друго пробва ли? Според мен или някой датчик ти прави номера, или смуче въздух от някъде.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 сеп 2007, 19:52

Anastasov написа:Значи да си кажа докъде стигнах:

По точка 1 с оборотите - ресетнах компа точно както е указано в една от темите и резултата е следния:

Преди менеше оборотите, освободена от скорост, независимо дали си на място или по инерция и то винаги в диапазон 500-1500 ( приблизително) и изчистваше при поддаване на повече газ, заставаха на 900.

След зануляването на компютъра, изгасих колата (след като минах тези 8км) след около 2-3 мин., пак я запалих и този пътстоеше на 900 об. без да трепва. Изгасих я отново и я запалих след около 1 час, отначало беше перфектна на място, оставих я да поработи - оборотите спят на 900 (преди след запалване, особено като е студена, почваха да танцуват), но не знам защо като потеглих още на първото изключване от скорост колата започна да се мъчи още повече тресе иска да изгасне а после почна да минава и над 2000 оборота. (преди стигаше до 1400-1500 мах.) Днес сутринта се държи малко по- прилично, но все пак с играещи обороти като в началото до 1500.

Извинявайте за дългия пост и благодаря на всички отзовали се!!!
В този случай ще е добре да отидеш да ти прочетат детайлно грешките или ако си техничар - има тема за самодиагностика с диод и таблица с грешките. Ако дадат някаква насока - ще е по-лесно за справяне с проблема.

П.П. Не бързай да се връзваш на скъпи подмени на части или детайли, които неминуемо ще ти препоръчат в сервиза!

П.П.П. ...да прочетат не само грешките, но и да тестват датчиците!

Anastasov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 20 сеп 2007, 08:10
Модел на автомобила: Escort ztec 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от Anastasov » 22 сеп 2007, 10:30

Непременно ще ида, аз съм от Благоевград тука имаме Форд-Мото Рное.

ludia_doktor
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:47
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v
Status: Извън линия

относно проблема за неприатните вибрации

Мнение от ludia_doktor » 27 сеп 2007, 12:01

здравеите аз го имах същия проблем,които като цяло идва от настроиката на валовете понеже на са настроени правилно един спрямо друг.Аз в момента имам друг по сериозен проблем със запалването и неможем да разбереме от къде е защото някои път пали от раз,а друг път много трудно даже и не пали от време на време!!!

Потребителски аватар
nedo71
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 23 сеп 2007, 21:19
Модел на автомобила: FORD-ESCORT 1.6 16V-03.1998
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от nedo71 » 27 сеп 2007, 22:03

На вниманието на колегата Анастасов! Аз го имах същия проблем.Отидох на диагностика и там ми казаха че трябва да си сменя стъпковото моторче(за ниските обороти ) или някой да ми го свали и да ми го почисти.Ново в МП струва, по спомен някъде към 280лв.Аз обаче нали съм БЪЛГРИН реших да си го сваля и да си го почистя .С корселин стана като ново.Когато го монтирах обратно оборотите заспаха и вече около 15000км нямам този проблем .P.S. Между другото се сваля много гадно.Трябва човек с тънка ръка за да бръкне лод инжекцията.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 28 сеп 2007, 09:41

kEFi написа: П.П. Не бързай да се връзваш на скъпи подмени на части или детайли, които неминуемо ще ти препоръчат в сервиза!

П.П.П. ...да прочетат не само грешките, но и да тестват датчиците!
ЕЙ ТОВА Е МНОГО МНОГО МНОГО ВАЖНО!!! НЕ ВЯРВАЙТЕ НА КОЙ ДА , НЯМА ТАКОВА НЕЩО КАТО ПРИЯТЕЛИ, ВСЕКИ МОЖЕ ДА ТЕ ЛИТНЕ.
аз смених TPS, което са си 130 лв, заради една "компетентна" диагноза! в последствие се оказа съвсем друго....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта