препълних с антифриз

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

препълних с антифриз

Мнение от Aicken » 14 ное 2007, 13:42

по огромна грешка и недоглеждане нивото на антифриза е 1-2 пръста над максималното :evil: деба , казваите ако е краино опасно да мисля начин да го точа


И още нещо - Колеги с мондео , кажете на око , при коя позиция на стрелката за топлината на двигателя ви се включва перката

Моята я оставих на свободна и си я форсирах - стигна до А-то (нали надписа е НОРМАЛ) стигна до а-то демек след средата но перката не се включи термостата ли е за сменяне ?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 14 ное 2007, 14:13

Източи го колега задължително.

Аз направих същата грешка да го препълня - 1-2 пръста над маркера в разширителния съд и скоро след това сменях водна помпа - просто изби водата през нея.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 14 ное 2007, 15:03

Източих го щом видях поста ти.... но колата вече беше работила на празни обороти около 5-10 минути дано нищо фатално , източих излишния антифриз с един гумен маркуч като крадец на бензин :lol: стана добре ;)

а по въпроса на хората с мондеото на каква позиция ви се включва перката ще съм признателен

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 14 ное 2007, 15:19

Aicken за толкова малко време нищо и няма. Аз карах с препълнен антифриз поне 2 седмици лятото и често загряваше докато не се развали водната помпа. Ти си действал навреме.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gorskiq » 14 ное 2007, 15:52

На моето перката се включва между М и А..

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 14 ное 2007, 16:08

gorskiq написа:На моето перката се включва между М и А..
За антифриза навреме благодарение на вас , но ще е ясно че ще трябвам да сменям термостат.. само незнам кои от 4-те... а иначе колегата дето е с 1.8 не мисля че има разлика в настроиките на температурите ..... 1.6 би трябвало още по рано да се включва , мерси за помоща отново , както винаги ми помагате да не си прецакам колата

Потребителски аватар
malak_dic
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 сеп 2007, 23:49
Модел на автомобила: FORD MONDEO-1.8i 16V 115к.с 94г.
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от malak_dic » 15 ное 2007, 21:30

температурата на водата за да се включи перката е 92г. някъде над буква L ,че и след нея дори.Така че термостата ти е добре и датчика.
Карай Форд да си горд!!!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 ное 2007, 22:27

Ако имате да казвате нещо по заглавието на темата, пишете ЛС за да я отключа!

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта