Фокус 1.6 дизел чукане в съеденителя или маховика
-
- Status: Извън линия
Фокус 1.6 дизел чукане в съеденителя или маховика
Ако някой е имал следния проблем моля за съвет:???
При превключване на скорости и по скоро при натиакане и отпускане на съеденителя се чува чукане. Смениха ми маховика поради същата причина, но след 100-200 км. същата работа. Колата е на 20000 км и е в гаранция все още, но никой не може да реши проблема в МП.
Предварително благодаря за съветите.
При превключване на скорости и по скоро при натиакане и отпускане на съеденителя се чува чукане. Смениха ми маховика поради същата причина, но след 100-200 км. същата работа. Колата е на 20000 км и е в гаранция все още, но никой не може да реши проблема в МП.
Предварително благодаря за съветите.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
И кво ще му има на маховика. Той представлява голямо тежко желязо без подвижни части. Захванат е за коляновия вал със 6 здрави болта. Единствения вариант да тропа е някой да не завие болтовете достатъчно здраво и те да се развият.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Адаш,
а тая тема?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=13820" onclick="window.open(this.href);return false;
а тая тема?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=13820" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 дизел чукане в съеденителя или маховика
Натискай ги да ти сменят допълнителния/вторичния/слейв (или бали мааму как се казва) цилиндър на съединителя със се лагера.bobitbg написа: ...
П.П. Намерих нещо и за тропане от задния тампон на двигателя. Тропането е при натискане и отпускане на съединителя, но и на газта.
Ако чукането го има при амбриране на място, тампонът отпада като вероятност.
Другият вариант, карай по-агресивно да се чупи докато е в гаранция...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
За демпфериран маховик не мога нищо да кажа (не съм виждал такъв), но не вярвам новия да се скапе без причина за 200км. Както ти каза cocoff тормозиш ги докато се оправи, без да ти пука от приказки че им е омръзнало от твоята кола (всъщност им е омръзнало от тебе но немогат да ти го кажат). Упорство и нахалство му е майката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- Status: Извън линия
Благодаря за времето което отделихте на темата.
Не казвам, че маховика се е скапал просто си почуква, но това на практика се оказа , че е нормално за всички модели фокус дизел 109 к.с.
На практика единственото което може да се направи е да не се пали никога автомобила с натиснат педал на съеденителя, а колкото до сменения маховик той просто не е бил за смяна.
В МП доста от частите са рециклирани които се подменят по гаранция /рейка, маховик, спирачни помпи и т.н./, но това си е политика на Форд Европа. Аз съм сменил доста части по гаранция и определено новите са с по лошо качество и се разбиват по бързо.
Не казвам, че маховика се е скапал просто си почуква, но това на практика се оказа , че е нормално за всички модели фокус дизел 109 к.с.
На практика единственото което може да се направи е да не се пали никога автомобила с натиснат педал на съеденителя, а колкото до сменения маховик той просто не е бил за смяна.
В МП доста от частите са рециклирани които се подменят по гаранция /рейка, маховик, спирачни помпи и т.н./, но това си е политика на Форд Европа. Аз съм сменил доста части по гаранция и определено новите са с по лошо качество и се разбиват по бързо.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това, че е нормално да чука, официално становище на сервиза ли е? Искай го в писмен вид и го прати в централата им.
Препоръката да палиш само със зацепен съединител пак ли те ти я дадоха? Доста безумно ми звучи...
Скоро ще ти кажат, че е добре да сменяваш скорости само с двойно амбриране.....а после да смениш марката...
...но гаранцията вече ще е изтекла, което е и крайната цел!
Препоръката да палиш само със зацепен съединител пак ли те ти я дадоха? Доста безумно ми звучи...
Скоро ще ти кажат, че е добре да сменяваш скорости само с двойно амбриране.....а после да смениш марката...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А дай някоя снимка, де, не бъди егоист...Или ни го обясни това "нормално" чукане. Ако нямаш снимка нарисувай ни го с Paint...bobitbg написа:Ако някога Ви изпадне случай да видите двумасов маховик в разглобено състояние ще разберете, че чукането си е съвсем нормално и няма начин да се отстрани. Колкото до паленето без да се натиска съеденителя важът същите условия - просто трябва да се види в разглобен вид.
ПП Улеснявам те с картинката...само кажи откъде идва "нормалното" чукане...?
ППП Оставям настрана неточния превод и нищо незначещото в случая "двумасов"...
Докато чакам отговор да споделя какво прочетох. Двойният маховик си е обикновен, но разделен на две. Идеята е пружините да намалят вибрациите, особено в ниските обороти. На практика се синхронизира по-малка маса, което улеснява превключването.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия

Нормално е било 1996, когато за сефте са въведени при Форд F-250 и F-350 и то не да чукат и тропат, а да имат осезаеми вибрации.
По-новите са хидравлични, та ни се чупят, ни тресат, ни се хабят.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта