Ескорт 1.8 Дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Ескорт 1.8 Дизел

Мнение от petarrs » 22 ное 2007, 20:47

Здравейте на всички.
Значи като запаля колата без значение кога , стига да е седяла 2-3 часа и оборотите ми сочат 800. След 10 секунди нещо щраква и те се дигат на 1000.Това е всеки път когато е истинала колата. Та да питам ако още със запалването са на 1000 няма ли това да олесни паленето,защото на всички ви е ясно ,че е малко трудно.
Ми това е.

efico
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от efico » 23 ное 2007, 09:51

Това което щраква е релето за подгревните свещи. Понеже те са доста голям товар за алтернатора след като се изключат се вдигат малко оборотите. Иначе щом после оборотите ти са 1000 е добре при студен дв-ел - при загрял трябва да са около 850-900. Ако пали трудно търси други причини вкл. и неподходящо масло.

Потребителски аватар
vasko_bulgaria
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vasko_bulgaria » 23 ное 2007, 12:12

Аз чакам не лампичката да загасне , а изцъкат подряващите свещи тогава паля и да Ви кажа нямам никакви ядове колкото и студено да е ! 8)
Изображение

efico
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от efico » 23 ное 2007, 13:57

То повечето така правим, но схемата е такава, че дори и да си изчакал цъкването на релето, като завъртиш да палиш свещите се включват пак и се изключват след определено време - предполагам с цел по-устойчива работа на дв-ля в първия момент след запалване особено при много ниски температури. Това е положението при мен аз съм ТД, гледам, че вашите са атмосферни дизели, може при вас да е като на стария 1.6Д - при него нямаше такова повторно включване на свещите.

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Мнение от petarrs » 23 ное 2007, 20:08

е никой не каза дали и при него е така с тези обороти. Това с изключването на релето всеки го знае. Но при мене има още едно чукане след релето, да не би и аз да имам някво повторно подгряване *072* *072*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта