Ескорт 1.8 Дизел
-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
- Местоположение: pleven/sofia
- Status: Извън линия
Ескорт 1.8 Дизел
Здравейте на всички.
Значи като запаля колата без значение кога , стига да е седяла 2-3 часа и оборотите ми сочат 800. След 10 секунди нещо щраква и те се дигат на 1000.Това е всеки път когато е истинала колата. Та да питам ако още със запалването са на 1000 няма ли това да олесни паленето,защото на всички ви е ясно ,че е малко трудно.
Ми това е.
Значи като запаля колата без значение кога , стига да е седяла 2-3 часа и оборотите ми сочат 800. След 10 секунди нещо щраква и те се дигат на 1000.Това е всеки път когато е истинала колата. Та да питам ако още със запалването са на 1000 няма ли това да олесни паленето,защото на всички ви е ясно ,че е малко трудно.
Ми това е.
-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това което щраква е релето за подгревните свещи. Понеже те са доста голям товар за алтернатора след като се изключат се вдигат малко оборотите. Иначе щом после оборотите ти са 1000 е добре при студен дв-ел - при загрял трябва да са около 850-900. Ако пали трудно търси други причини вкл. и неподходящо масло.
- vasko_bulgaria
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
- Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
То повечето така правим, но схемата е такава, че дори и да си изчакал цъкването на релето, като завъртиш да палиш свещите се включват пак и се изключват след определено време - предполагам с цел по-устойчива работа на дв-ля в първия момент след запалване особено при много ниски температури. Това е положението при мен аз съм ТД, гледам, че вашите са атмосферни дизели, може при вас да е като на стария 1.6Д - при него нямаше такова повторно включване на свещите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта