два прблема
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
два прблема
единия проблем е в ниските обороти.като я запаля и ако не и подавам газ и веднага гасне,след това като тръгна да паля отново без да напомпя ръчно от газовата уредба не може да запали.това дали е от изпарителя?другия проблем е че от свещта на 4-ти цилиндър тече страшно много масло,като запаля колата и не сълзи,а направо тече,като свалях свещта беше зверски затегната пък знам че конусните не се затягат много някой ако има мнение нека го сподели.благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: два прблема
Ее аре сега масло по свещите
Нали ако е така или нямаш сегменти или гумички на клапаните са ти заминали.До колкото разбирам палиш сутрин на газ.
Ако и на бензин ти прави този проблем,виж няккой вакум на смукача или ако си инжекция -проври моторчето за ниски обороти.Размени кабела на тази свещ с някой от съседните(като размениш и мястото им на делкоти
) За да не купуваш нови,може и кабела да се е скъсал.чак след това провери свещ,после палец на делкото,след това премери компресия и се моли да е еднаква
Търсиш решение на проблема от най-евтината или най-лесно достъпната част 

Ако и на бензин ти прави този проблем,виж няккой вакум на смукача или ако си инжекция -проври моторчето за ниски обороти.Размени кабела на тази свещ с някой от съседните(като размениш и мястото им на делкоти



Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: два прблема
оказа се че ми е скъсана гарнитурата на капака на клапаните,а за ниските просто е трябвало да се пегулира от изпарителя. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 41 госта