Въпрос за теч от скоростите?
- VEGA
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
- Местоположение: Sunshine State
- Status: Извън линия
Въпрос за теч от скоростите?
Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 фев 2006, 20:46
- Модел на автомобила: orion 1.6 EFI.77kw.105.
- Местоположение: starazagora
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за теч от скоростите?
семерингата струва 10-15 лева за труд взимат 120-140лева заштото е голяма играчка.
можеш да караш така само да не се увеличи теча.
можеш да караш така само да не се увеличи теча.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за теч от скоростите?
Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това???VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?


- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за теч от скоростите?
Колега виж тази капка какво масло е, да не е спирачно, че тогава означава лагер-помпа на съединителя, и моята така почна да сълзи точно от там докато протече тотално и сменях.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за теч от скоростите?
Колега, аз моята откакто съм я взел (2години и 7 месеца) имам такава капка точно там, същото което описваш.
Маслото в ск. кутия не мърда, на двегателя също. Спирачната течност си стои на МАХ и си карам така без никакви проблеми... за сега.
Маслото в ск. кутия не мърда, на двегателя също. Спирачната течност си стои на МАХ и си карам така без никакви проблеми... за сега.

- VEGA
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
- Местоположение: Sunshine State
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за теч от скоростите?
Пич ти ме хвърли в размисли... Може наистина да е като твоя проблем, но мисля че до нищо фатално няма да се стигне. А относно колегата samsung_bg съм на същото мнение, че не е нещо фатално и ще карам така. Спирачната течност ми е на макс. Маслото в двигателя след смяната е почти до максимума, но не го пипа! Остава или варианта на колегата dimotaxi, или семеринга на скоростите...dimotaxi написа:Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това???VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?![]()
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за теч от скоростите?
Все пак хвърляй по едно око,и проверявай за мирис на бензин в маслото...?Масло+бензин не е добра комбинация за смазване на двигателя,ще почне да работи по-шумно.VEGA написа:Пич ти ме хвърли в размисли... Може наистина да е като твоя проблем, но мисля че до нищо фатално няма да се стигне. А относно колегата samsung_bg съм на същото мнение, че не е нещо фатално и ще карам така. Спирачната течност ми е на макс. Маслото в двигателя след смяната е почти до максимума, но не го пипа! Остава или варианта на колегата dimotaxi, или семеринга на скоростите...dimotaxi написа:Колега а от любопитсво как ти е маслото в двигателя,като ниво и гъстота?Защото аз като купих моята и вкарваше бензин в маслото(нивото си седеше малко над мах.,но усещах миризма на бензин на щеката)оказаха се дюзи+горивен филтър,та точно от където се съединява двигателя със скоростите капеше масло по-малко,то като се покачва нивото на маслото и от семеринга на коляновия вал капе...!Та идеята ми беше щом не намалява нивото в скоростите ,виж да не е от това???VEGA написа:Колеги става дума за колата от профила. Като легна под нея виждам че от средата на скоростната кутия, точно където е слепена с двигателя има много лек теч. Тече по една капка на около месец. Най-вероятно има семеринг за смяна. Проверих нивото на маслото в кутия и излезе, че не е мръднало. Не е намаляло. Въпроса ми е фатално ли е това и може ли да се кара така? Трудна ли е смяната на този семеринг и скъп ли е той?![]()
Откакто промих дюзите,нов филтър(горивен),активирах "щекера за октановото число"колата работи и се движи като самолет(пу,пу...да не и е уруки)и това място на снатката между скорости и двигател е суха!? >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта