Голям проблем с Ford Eskord 16i 16v
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 мар 2006, 21:40
- Модел на автомобила: Ford Eskord 16i 16v
- Status: Извън линия
Голям проблем с Ford Eskord 16i 16v
Колата си беше перфектна до началото на зимата.После се развали водната помпа и заедно с нея смених и ангренажния ремък понеже беше за смяна!Взех си я от сервиза и едвам си отидох!Придърпва,никакъв ряз,целия мотор трепереше.Закарах я на компютър-пича изчисти някакви грешки,сложихме нови свещи и нова ламбда сонда.Нещата малко се пооправиха обаче сега като изключа от скорост мотора пак трепере и като дам леко газ се оправя.И сега пак придърпва и пак няма ряз.МОЛЯ ВИ КАЖЕТЕ КАКВО ДА НАПРАВЯ ЗАЩОТО ЩЕ СЕ ПОБЪРКАМ ВЕЧЕ!МОЛЯ ВИ! 

-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Голям проблем с Ford Eskord 16i 16v
Ми да неби да са я прецакали в сервиза нещо.Възмовно е ако са некадърни да са зацепли ангренава не точно както трябва да е!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
използвай търсачката друг път - лесно е
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
- Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
да не те плаша ама ако при смяната са го запалили и е ударил клапани резултата е такъв. лошото е че и водачите има вероятност да се разхлопат при такъв удар. лошо. 16V.
не става въпрос на челен удар с влак, просто за малко да се разминат ама се допрели клапан и бутало.
лесно ли пали?
гори ли повече?
за по-сигурно провери компресия.
при изфорсиране пука ли в колектора? ако да, изпускателни са.
не става въпрос на челен удар с влак, просто за малко да се разминат ама се допрели клапан и бутало.
лесно ли пали?
гори ли повече?
за по-сигурно провери компресия.
при изфорсиране пука ли в колектора? ако да, изпускателни са.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта