Е са па пуши БЯЛО...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Е са па пуши БЯЛО...
След спешното изтърбушване на катализатора спря да пушляви ЧЕРНИЛКИ (както знаете вече), ама са почна да пуши бяло...??? Таа па работа сега ква е ?
Май и малко масло харчи (освен ако не го е похарчила докато е бил запушен катализатора , мъчеше се колата , ама не знам има ли връзка).
Май и малко масло харчи (освен ако не го е похарчила докато е бил запушен катализатора , мъчеше се колата , ама не знам има ли връзка).
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
цитат от http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3673aaleks написа:...
5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.....
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Малко е , ама го виждам. Нали ходих на диагностика в Супер Дизел , там ми казаха че едвали не по хубав Форд от моя НЕМА , не знам дали са ми АНАЛизирали газовете (съмнявам се) , нали ме изгониха в кафето.cossy написа:Не би трябвало, я иди на един газ-анализатор... или както се пише тамМа бая пушилка дига или само малко?
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Пфу...да не те чуе ДЯВОЛА , ама аз знам какво е да кола да спука глава или да прегори гарнитура...направо прави мъла отзад , а при мене е малко , даже сувсем малко...даже се замислям дали не си внушавам...може пък да е нормално...леко сив пушек...абе не знам , ако има развитие ще пиша.muko написа:Аз съм на мнението на Влад - спукана глава или прегоряла гарнитура - гориш антифриз - можеш да помиришеш пушека.Имах аналогичен случай на приятел с Хонда Акорд дизел - глава / те са с ДВГ Ровър/. Пиши резултата
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
малка пукнатина на главата,от време на време пропушва бяло,после спира. С течение на времето ще започнеда го прави по често,наи вече при загрял двигател.Ако е това,ще ти надува водната система,парното ще се губи при ниски обороти до около 2000.За по сигорно направи тест за въглероден двуокис на казанчето за антифриз.Правят го по сервизите,за около 5мин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта