Разликите в двигател Zetek-1.25
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 09 дек 2011, 14:30
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 DHF 2001
Opel Vektra - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Разликите в двигател Zetek-1.25
Някой може ли да каже в какво се състоят разликите в Zetek- S , Zetek- E и Zetek- SE и по-конкретно за Фиеста 1.25 . Имам и следния въпрос : защо заглъхва при по-рязко подаване на газ на студен мотор ? когато е загрял този ефект го няма или е много слабо изразен . Благодаря предварително на отзовалите се !
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Разликите в двигател Zetek-1.25
Зетек-Е е двигателя с ревизирани "детски болести" на първоначалния Зетек (монтиран в Ескорт и Мондео от '92-'93-та година) и се монтира в тях от '95-а година. На първите (Зетек) на капака на клапаните пише DOHC, на вторите (Зетек-Е) пише Zetec-16v.
Zetec-S и SE е едно и също, следващо поколение на Зетек и коренно различно от горните. Най-малко всмукателен и изпускателен колектор са обратно разположени (съответно отпред и отзад)
За проблема ти, понеже в крайна сметка принципа на работа на компютрите не е много различен, предполагам някой(и) от датчиците не е наред, предполагам неработеща ламбда сонда или замърсен/неработещ МАФ.
Zetec-S и SE е едно и също, следващо поколение на Зетек и коренно различно от горните. Най-малко всмукателен и изпускателен колектор са обратно разположени (съответно отпред и отзад)
За проблема ти, понеже в крайна сметка принципа на работа на компютрите не е много различен, предполагам някой(и) от датчиците не е наред, предполагам неработеща ламбда сонда или замърсен/неработещ МАФ.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта