Разликите в двигател Zetek-1.25

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
MarKol
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 09 дек 2011, 14:30
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,25 DHF 2001
Opel Vektra
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Разликите в двигател Zetek-1.25

Мнение от MarKol » 06 юли 2012, 13:10

Някой може ли да каже в какво се състоят разликите в Zetek- S , Zetek- E и Zetek- SE и по-конкретно за Фиеста 1.25 . Имам и следния въпрос : защо заглъхва при по-рязко подаване на газ на студен мотор ? когато е загрял този ефект го няма или е много слабо изразен . Благодаря предварително на отзовалите се !

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Разликите в двигател Zetek-1.25

Мнение от opex » 06 юли 2012, 22:08

Зетек-Е е двигателя с ревизирани "детски болести" на първоначалния Зетек (монтиран в Ескорт и Мондео от '92-'93-та година) и се монтира в тях от '95-а година. На първите (Зетек) на капака на клапаните пише DOHC, на вторите (Зетек-Е) пише Zetec-16v.
Zetec-S и SE е едно и също, следващо поколение на Зетек и коренно различно от горните. Най-малко всмукателен и изпускателен колектор са обратно разположени (съответно отпред и отзад)
За проблема ти, понеже в крайна сметка принципа на работа на компютрите не е много различен, предполагам някой(и) от датчиците не е наред, предполагам неработеща ламбда сонда или замърсен/неработещ МАФ.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта