помогнете малко

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

помогнете малко

Мнение от sneji » 01 дек 2013, 09:17

знам че има много изписано по темата но при мене е малко по различно.
1.8 tdci focus 2003
САМО сутрин пали трудно от 4-5 път няма значение дали е топло или студено (колата е в гараж).
И когато запали все едно работи на 2,3 цилиндъра за около 4-5 сек. и след това изчиства .
Свещи подгряват за около 10-13 сек.Акумулатор 12.4 волта преди подгряване.
Интересуваме имам ли някъде възвратен клапан за нафта и ако имам къде да го търся(аз си мисля че след като е стояла цяла нощ връща част от нафтата)
Ако някой е имал същия проблем моля да помогне.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от OgiDogi » 01 дек 2013, 09:37

sneji написа:.
По принцип Common Rail има помпа в резервоара, която обезвъздушава системата, докато чакаш да подгреят свещите (има и изключения, например по-слабите 1.9 dCI на Renault са с ръчна подкачваща помпа). По-скоро някоя свещ не ти работи, започни с проверката им.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от sneji » 01 дек 2013, 09:46

Не съм свалял свещите но са ми замерени и казаха че работят всичките.
А относно помпата не съм сигурен дали имам (след като дам на контакт отзад в резервоара не чувам никакво жужене)

sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от sneji » 01 дек 2013, 18:39

Никой ли няма мнение по въпроса? :( :( :(

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от specialista » 01 дек 2013, 22:57

Нямаш помпа във резервоара. Доставната помпа е монтирана във помпата за високо налягане.По скоро системата е разхермитизирана.Обърни внимание на връзките и наблегни на тези около горивния филтър.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от sneji » 04 дек 2013, 05:23

взех от един приятел неговият акумулатор( 74 ач 680мач) моят не го знам какъв е няма никакви табели по него
колата пали нормално може ли да е от това?
и как да разбера моят какъв е?

sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от sneji » 04 дек 2013, 10:01

тази сутрин пак не мойа да запали(чак след 4 път) :( :( :( :( :( :( :(

gy74
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 25 ное 2011, 18:02
Модел на автомобила: Форд Транзит,Форд Кънект,Импреза
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от gy74 » 04 дек 2013, 10:38

Погледна ли ги подгревните свещи как са?Ако от някъде горивната система взима въздух,би трябвало и теч да има,омазнено от нафта,провери за течове!Виж и връзките на подгревните свещи дали са чисти и стегнати.Другия вариант е да имаш подпушване на дюзите,сложи добавка за гориво и дюзи,примерно редекс за дизил или ликито.
Поздрави и пиши какво се случва,за инфо. :D

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от MapTo_D » 04 дек 2013, 10:50

И най-лошия вариант е някой от инжекторите да са 'пътници' и да не може да ти направи необходимото налягане в рейла и от там да идва трудното палене, ако е това - следва скъпичък ремонт, дано излезе нещо друго...

sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от sneji » 04 дек 2013, 14:11

пак съм аз>)
Сега се прибирам от майстор,проверихме свещите(беру работят всички сваля ги)
течове няма(видимо е сух целият двигател)
за сега толкова до утре сутрин
има съмнения в някакъв датчик не разбрах какъв утре ще пиша пак дано се оправи(от самосебеси:)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от specialista » 04 дек 2013, 21:08

Закачете тая кола на диагностика и наблюдавай колко налягане ще направи във рейла докато се опитваш да стартираш.
И другото ,докато въртиш на стартер от ауспуха излиза ли пушек?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

sneji
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
Status: Извън линия

Re: помогнете малко

Мнение от sneji » 07 дек 2013, 19:56

ха ха ха
да ви кажа какво става
Фокусчито от 3 сутрини пали
само че го паля като бензиново : влизам контакт и въртя пали от четвърт оборот
ако реша да подгрее не иска да запали:)
Та въпросът ми е да не се бърка запалването (понеже е топло времето) лампичката на подгряването святкя само за 1-2 сек.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта