помогнете малко
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
помогнете малко
знам че има много изписано по темата но при мене е малко по различно.
1.8 tdci focus 2003
САМО сутрин пали трудно от 4-5 път няма значение дали е топло или студено (колата е в гараж).
И когато запали все едно работи на 2,3 цилиндъра за около 4-5 сек. и след това изчиства .
Свещи подгряват за около 10-13 сек.Акумулатор 12.4 волта преди подгряване.
Интересуваме имам ли някъде възвратен клапан за нафта и ако имам къде да го търся(аз си мисля че след като е стояла цяла нощ връща част от нафтата)
Ако някой е имал същия проблем моля да помогне.
1.8 tdci focus 2003
САМО сутрин пали трудно от 4-5 път няма значение дали е топло или студено (колата е в гараж).
И когато запали все едно работи на 2,3 цилиндъра за около 4-5 сек. и след това изчиства .
Свещи подгряват за около 10-13 сек.Акумулатор 12.4 волта преди подгряване.
Интересуваме имам ли някъде възвратен клапан за нафта и ако имам къде да го търся(аз си мисля че след като е стояла цяла нощ връща част от нафтата)
Ако някой е имал същия проблем моля да помогне.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
Не съм свалял свещите но са ми замерени и казаха че работят всичките.
А относно помпата не съм сигурен дали имам (след като дам на контакт отзад в резервоара не чувам никакво жужене)
А относно помпата не съм сигурен дали имам (след като дам на контакт отзад в резервоара не чувам никакво жужене)
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
Никой ли няма мнение по въпроса?




- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
Нямаш помпа във резервоара. Доставната помпа е монтирана във помпата за високо налягане.По скоро системата е разхермитизирана.Обърни внимание на връзките и наблегни на тези около горивния филтър.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
взех от един приятел неговият акумулатор( 74 ач 680мач) моят не го знам какъв е няма никакви табели по него
колата пали нормално може ли да е от това?
и как да разбера моят какъв е?
колата пали нормално може ли да е от това?
и как да разбера моят какъв е?
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
тази сутрин пак не мойа да запали(чак след 4 път)








-
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 25 ное 2011, 18:02
- Модел на автомобила: Форд Транзит,Форд Кънект,Импреза
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
Погледна ли ги подгревните свещи как са?Ако от някъде горивната система взима въздух,би трябвало и теч да има,омазнено от нафта,провери за течове!Виж и връзките на подгревните свещи дали са чисти и стегнати.Другия вариант е да имаш подпушване на дюзите,сложи добавка за гориво и дюзи,примерно редекс за дизил или ликито.
Поздрави и пиши какво се случва,за инфо.
Поздрави и пиши какво се случва,за инфо.

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
И най-лошия вариант е някой от инжекторите да са 'пътници' и да не може да ти направи необходимото налягане в рейла и от там да идва трудното палене, ако е това - следва скъпичък ремонт, дано излезе нещо друго...
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
пак съм аз>)
Сега се прибирам от майстор,проверихме свещите(беру работят всички сваля ги)
течове няма(видимо е сух целият двигател)
за сега толкова до утре сутрин
има съмнения в някакъв датчик не разбрах какъв утре ще пиша пак дано се оправи(от самосебеси:)
Сега се прибирам от майстор,проверихме свещите(беру работят всички сваля ги)
течове няма(видимо е сух целият двигател)
за сега толкова до утре сутрин
има съмнения в някакъв датчик не разбрах какъв утре ще пиша пак дано се оправи(от самосебеси:)
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
Закачете тая кола на диагностика и наблюдавай колко налягане ще направи във рейла докато се опитваш да стартираш.
И другото ,докато въртиш на стартер от ауспуха излиза ли пушек?
И другото ,докато въртиш на стартер от ауспуха излиза ли пушек?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 06 ное 2013, 06:08
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdci
- Status: Извън линия
Re: помогнете малко
ха ха ха
да ви кажа какво става
Фокусчито от 3 сутрини пали
само че го паля като бензиново : влизам контакт и въртя пали от четвърт оборот
ако реша да подгрее не иска да запали:)
Та въпросът ми е да не се бърка запалването (понеже е топло времето) лампичката на подгряването святкя само за 1-2 сек.
да ви кажа какво става
Фокусчито от 3 сутрини пали
само че го паля като бензиново : влизам контакт и въртя пали от четвърт оборот
ако реша да подгрее не иска да запали:)
Та въпросът ми е да не се бърка запалването (понеже е топло времето) лампичката на подгряването святкя само за 1-2 сек.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта