ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Bobi73
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 яну 2014, 16:54
Модел на автомобила: FORD MONDEO
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ

Мнение от Bobi73 » 26 юли 2014, 21:33

Здравейте колеги.
От десетина дни имам проблем с паленето при загрял двигател.
За да запали трябва да подам газ. Когато е студен няма проблеми.
Ходих в сервиза на БОШ в Пловдив срещу Бриколаж /там ми ремонтираха помпата vp44/.
Три дни я мотаха. Смениха някакво уплътнение на горивния филтър и казаха че било от това.
След като колата загря пробема се появи отново.
Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели.

atm0sfera
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 окт 2012, 12:41
Модел на автомобила: Mondeo Mk II 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ

Мнение от atm0sfera » 07 авг 2014, 22:12

Аз го имам този проблем. При мен стана така:
1. Колата си беще дбре
2. Дефектира нафтовата помпа
3. Водих я на сервиз - оправиха я
4. На горещо понякога не пали

Аз смятам че е свързано с вакума в резервоара + неплътни връзки по горивопровода + не 100% оправена помпа
Когато ми се случи тази беля на пътя:
1. Отворих капака за да изтине помпата (30 мин)
2. Развих капачката на резервоара за да снема вакума
3. Подкачих гориво с ръчната помпа
4. Запалих

До тук съм сменил
1. Маркучите с нови - най-съпите (вероятно истински) които намерих
2. Горивен филтър с уплътнениата
3. Ревизия на клапана в капачката на резервоара (нищо счупено или видимо износено)
Проблема остана
Следва ремонтен комплект на помпата за ръчно подкачване на гориво.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ

Мнение от specialista » 08 авг 2014, 21:35

Двата автомобила са със различни помпи.
Един и същ е само проблема.За да не пали особено на топло значи или горивото което се впръсква е много малко или се впръсква в неправилния момент.
На втория споменат модел по-лесно се отстранява проблема защото там е пълна механика и може да се внесат корекции които да преодолеят евентуалните
настъпили износвания и да стане както трябва.На първата също може да се повлияе но там нещата са доста тягави и скъпи.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта