ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 09 яну 2014, 16:54
- Модел на автомобила: FORD MONDEO
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ
Здравейте колеги.
От десетина дни имам проблем с паленето при загрял двигател.
За да запали трябва да подам газ. Когато е студен няма проблеми.
Ходих в сервиза на БОШ в Пловдив срещу Бриколаж /там ми ремонтираха помпата vp44/.
Три дни я мотаха. Смениха някакво уплътнение на горивния филтър и казаха че било от това.
След като колата загря пробема се появи отново.
Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели.
От десетина дни имам проблем с паленето при загрял двигател.
За да запали трябва да подам газ. Когато е студен няма проблеми.
Ходих в сервиза на БОШ в Пловдив срещу Бриколаж /там ми ремонтираха помпата vp44/.
Три дни я мотаха. Смениха някакво уплътнение на горивния филтър и казаха че било от това.
След като колата загря пробема се появи отново.
Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 окт 2012, 12:41
- Модел на автомобила: Mondeo Mk II 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ
Аз го имам този проблем. При мен стана така:
1. Колата си беще дбре
2. Дефектира нафтовата помпа
3. Водих я на сервиз - оправиха я
4. На горещо понякога не пали
Аз смятам че е свързано с вакума в резервоара + неплътни връзки по горивопровода + не 100% оправена помпа
Когато ми се случи тази беля на пътя:
1. Отворих капака за да изтине помпата (30 мин)
2. Развих капачката на резервоара за да снема вакума
3. Подкачих гориво с ръчната помпа
4. Запалих
До тук съм сменил
1. Маркучите с нови - най-съпите (вероятно истински) които намерих
2. Горивен филтър с уплътнениата
3. Ревизия на клапана в капачката на резервоара (нищо счупено или видимо износено)
Проблема остана
Следва ремонтен комплект на помпата за ръчно подкачване на гориво.
1. Колата си беще дбре
2. Дефектира нафтовата помпа
3. Водих я на сервиз - оправиха я
4. На горещо понякога не пали
Аз смятам че е свързано с вакума в резервоара + неплътни връзки по горивопровода + не 100% оправена помпа
Когато ми се случи тази беля на пътя:
1. Отворих капака за да изтине помпата (30 мин)
2. Развих капачката на резервоара за да снема вакума
3. Подкачих гориво с ръчната помпа
4. Запалих
До тук съм сменил
1. Маркучите с нови - най-съпите (вероятно истински) които намерих
2. Горивен филтър с уплътнениата
3. Ревизия на клапана в капачката на резервоара (нищо счупено или видимо износено)
Проблема остана
Следва ремонтен комплект на помпата за ръчно подкачване на гориво.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ТОПЛО ПАЛЕНЕ НА МОНДЕО 2001 ДИЗЕЛ
Двата автомобила са със различни помпи.
Един и същ е само проблема.За да не пали особено на топло значи или горивото което се впръсква е много малко или се впръсква в неправилния момент.
На втория споменат модел по-лесно се отстранява проблема защото там е пълна механика и може да се внесат корекции които да преодолеят евентуалните
настъпили износвания и да стане както трябва.На първата също може да се повлияе но там нещата са доста тягави и скъпи.
Един и същ е само проблема.За да не пали особено на топло значи или горивото което се впръсква е много малко или се впръсква в неправилния момент.
На втория споменат модел по-лесно се отстранява проблема защото там е пълна механика и може да се внесат корекции които да преодолеят евентуалните
настъпили износвания и да стане както трябва.На първата също може да се повлияе но там нещата са доста тягави и скъпи.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта