Страница 1 от 1

Запалва и угасва. Що е то ?

Публикувано: 02 мар 2007, 09:23
от rosenrigov
здравейте приятели. Откакто разбрах за този форум научих наистина доста неща. Но все нещо излиза по колата- дребни работи ама...

Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.

Ако някой е имал същия проблем- пишете :(

Публикувано: 02 мар 2007, 09:31
от Атанас
Колега,
има доста писано по въпроса.
Утре сутрин, преди да запалиш напомпи нафта с ръчната помпа. Ако бутона е мек и след напомпване се втвърдява значи смучи въздух от някъде

Успех!

Публикувано: 02 мар 2007, 10:16
от rosenrigov
Благодара колега

както писа така е . първо бутона е мек а после се е по твърд
а някакви предположения от къде най често става

Публикувано: 02 мар 2007, 11:08
от Vaklin
От самият бутон.

Публикувано: 02 мар 2007, 11:44
от rosenrigov
какво по точно имаш предвид
Атанас написа:Колега,
има доста писано по въпроса.
Утре сутрин, преди да запалиш напомпи нафта с ръчната помпа. Ако бутона е мек и след напомпване се втвърдява значи смучи въздух от някъде

Успех!
колега виж какво открих
като запаля колат от клапана за спиране и запалване на двигателя, където се намира на нафтовата помпа, отгоре където е кабелчето има пласмасова тапа хваната с корпуса на клапана. като работи двигателя между тапата и корпуса излизат мехурчета и малко нафта. Възможно ли е от там да е проблема . Благодаря ти

Публикувано: 02 мар 2007, 14:44
от Vaklin
Имам предвид, че ако инжекторът е модел roto-diesel вътре е с едни гумени парички които държат точно колкото си поискат и когато си поискат. От това, че тече от клапана също може да е. Каква е помпата ти? Ако е Бош клапанът е десетина кинта или поне аз по толкова ги продавам.

Публикувано: 02 мар 2007, 15:13
от Атанас
Възможно е, от никъде не трабва да тече гориво.
Щом тече, значи не уплътнява добре и като изгасиш мотора от там ще влиза въздух.
Ако ще ме питаш, колко струва клапана и от къде можеш до го вземеш :oops: съжалявам, но не мога да ти отговоря.

За колегата Ваклин: По литературата пише, че на тези автомобили монтират помпа CAV Rotodiesel DPC-N (Лукас, Делфи). И на моето мондео е такава

Публикувано: 02 мар 2007, 15:53
от rosenrigov
Vaklin написа:Имам предвид, че ако инжекторът е модел roto-diesel вътре е с едни гумени парички които държат точно колкото си поискат и когато си поискат. От това, че тече от клапана също може да е. Каква е помпата ти? Ако е Бош клапанът е десетина кинта или поне аз по толкова ги продавам.
помпата е Лукас

Публикувано: 02 мар 2007, 16:51
от Vaklin
Не ме разбрахте. Инжектор му казват онези в автоморгите на това с което се помпа ръчно горивото. Има две модификации. Рото-дизел и Бош. Познават се по това, че на рото-дизел на пластмасата си пише рото-дизел и че вилтриращият елемент е между дъното (една паничка) и капака с бутона. Там клапаните са абсолютна мизерия. Другият вариант е на Бош. Там филтриращият елемент се намира в алуминиева чаша. Клапаните са пластмасови с о-пръстени и пружинки. Съвсем истински. За помпата не мога да предложа електромагнитен клапан на ниска цена. Имам само за Бош вмомента.

Re: Запалва и угасва. Що е то ?

Публикувано: 03 мар 2007, 12:57
от zagor13
rosenrigov написа:здравейте приятели. Откакто разбрах за този форум научих наистина доста неща. Но все нещо излиза по колата- дребни работи ама...

Проблема е в това че сутрин като запаля колата след 5 - 10 секунди огасва . след доста въртене на стартер запалва и няма проблеми до следващата сутрин.

Ако някой е имал същия проблем- пишете :(

Да - аз имах същия проблем и след доста търсене и смяна на други неща се оказа , че е от клапана , който спира горивото след гасене на колата.При мен отначало не гаснеше като върнех ключа след спиране.После смених този клапан и започна да прави същото като при теб.Оказа се , че са ми дали скапан клапан.Смених от стария гумичката със корубината на новия клапан и всичко се оправи!!!

Публикувано: 09 мар 2007, 09:22
от rosenrigov
Vaklin написа:Не ме разбрахте. Инжектор му казват онези в автоморгите на това с което се помпа ръчно горивото. Има две модификации. Рото-дизел и Бош. Познават се по това, че на рото-дизел на пластмасата си пише рото-дизел и че вилтриращият елемент е между дъното (една паничка) и капака с бутона. Там клапаните са абсолютна мизерия. Другият вариант е на Бош. Там филтриращият елемент се намира в алуминиева чаша. Клапаните са пластмасови с о-пръстени и пружинки. Съвсем истински. За помпата не мога да предложа електромагнитен клапан на ниска цена. Имам само за Бош вмомента.
инжектора е рото-дизел . Като разкачих маркуча/към помпата/ за нафта и припомпвам с бутона не излиза нафта. Въпроса ми е - ако не работи инжектора дали от там се губи нивото на нафтата

Публикувано: 09 мар 2007, 09:54
от Vaklin
Да

Публикувано: 09 мар 2007, 11:27
от rosenrigov
Vaklin написа:Да
благодара ти . какво трябва да направя. за да се оправи

Публикувано: 09 мар 2007, 11:43
от Vaklin
Да си купиш ремонтен комплект (20 и нещо лева), да го отвориш и да му смениш гумите. Не купувай от морга за 35 цял. Не се знае колко ще те кара.

Публикувано: 09 мар 2007, 13:44
от Dundee
Виж за какво става въпрос тук: :arrow: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4702.