До 3500 Оборота и ... Край !!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 10 окт 2007, 01:03

mistyrain написа:Zdrasti zagor13,

И при мен го има същото. Върви си като пич колата и като гледам са ни едни и същи колите. При мен си набира сериозно и някъде след 3500 или малко повече почва да не и стига сила. Предполагам си му е толко силата или както казаха по-горе има някакво ограничение с цел предпазване. Ако искаш пиши, аз съм в софия сега ако и ти си тука да ги сравниме ако това ще ти е полезна инфо. Ако не в Лом може да се засечеме :).
Колкото до оборотите и щтракането след няколко секунди и качването от 800 на 1000об, отново при мен е точно както го описваш. Колегата Dundee е много прав. При мен винаги е на 1000 и не мисля че е проблем (порпавете ме ако греша).
Успокоение най-накрая от един човек! Значи карам си така и това е - две зими вече не съм имал проблем с паленето , така че... Да не се ръчка по-добре в една кола щом си върви !!!

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 11 окт 2007, 13:19

Ами дам, то по принцип си е така, ако нещо работи - не го поправяй :)

maikalllll
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
Status: Извън линия

zdr

Мнение от maikalllll » 11 окт 2007, 18:59

колега здравей :) имах същия проблем , ще ти прозвучи глупаво но ........... се оказа жилото на газта елементарно просто хода на педала беше толкова малък че до 3500 и толкова :))) доста глупав проблем но ......... остави ги тез гарнитури ала бала виж дребните на глед неща ;)бехсе се разкачило много тъпо но ........ погледни го на ГНП-то е има си едни чопчета и си го нагласяш и тва е колата си става стрела разликата е потресаваща и аз се бях уплашил и се премерих че тва му е вървенето но ....... можело и повече педала ти трябва да е твърд и а не иска натискане до дупка излишно е само с върха на газта и колата си наема а преди това си беше направо ......... :))) успех провери и това дано да е от него чао

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 11 окт 2007, 20:23

Колега имаш ли вариант да пуснеш енда снимка точно за какво говориш и каде са тез настроики. Понеже ако се окажеш прав, 2-ма човека ще те черпят :). Ако не снимка то поне малко напътствия.

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Re: zdr

Мнение от zagor13 » 11 окт 2007, 21:17

maikalllll написа:колега здравей :) имах същия проблем , ще ти прозвучи глупаво но ........... се оказа жилото на газта елементарно просто хода на педала беше толкова малък че до 3500 и толкова :))) доста глупав проблем но ......... остави ги тез гарнитури ала бала виж дребните на глед неща ;)бехсе се разкачило много тъпо но ........ погледни го на ГНП-то е има си едни чопчета и си го нагласяш и тва е колата си става стрела разликата е потресаваща и аз се бях уплашил и се премерих че тва му е вървенето но ....... можело и повече педала ти трябва да е твърд и а не иска натискане до дупка излишно е само с върха на газта и колата си наема а преди това си беше направо ......... :))) успех провери и това дано да е от него чао
Верно...бяха ми споменали нещо подобно , но във връзка с някакъв ограничител вътре в купето - под педала.Така и не погледнах.Сега вече сериозно ще огледам всичко свързано с жилото и хода на педала на газта!!!

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 11 окт 2007, 22:28

zagor13 Ако намериш нещо казвай понеже аз тея дни няма да имам време да си обърна внимание на колата, поне да знам какво става. Мерси.

maikalllll
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
Status: Извън линия

ре

Мнение от maikalllll » 11 окт 2007, 23:58

значи колеги снимки нямам но е много лесно , като погледнеш гнепето т.е помпата има две жила едното има нещо като винт от него се регулират оборотите на празен ход ,а другото ти егазта ,самото жило си е направено да може дасе обтяга като разгледаш ще разбереш за какво ти говоря , другия вариянт е да помолиш някой да подава газ и ще видиш кое е жилото и така няма да се притесняваш да объркаш нещо , изключително просто е ,навремето старите балканчета им регулирахме така жилата на спиrачките :)
, на загасена кола накарай някой да ти даде пълна газ , след като задържи педала опитай и с рака и ще видиш колко още ход има ;) така вече можеш да си прецениш дали има нужда или не от обтягане , не се притеснявай че можеш да направиш нещо а гнп-то то си е регулирано и настроено ти си бараш само жилото и тва е
хайде успех ако мога щекача и снимки ако не сте се справили ;)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта