Пастиране и Полиране
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пастиране и Полиране
Привет "фордовци"! Приемайте нов член в клуба, пък аз ще почерпя
Крайно време е да разкрася моя "Федя", но съм много невежа по въпроса за пастирането.Ако може да препоръчате каква паста да взема, и къде ще свъшат съвестно работата, а и като цена какво ще струва.На една автомивка ми обявиха около 40 лв. с тяхна паста- с моя малко по-евтино. Всъщност искам да го полирам- да не е с абразивна паста, която сваля лака.За всяка информация БЛАГОДАРЯ предварително!

Крайно време е да разкрася моя "Федя", но съм много невежа по въпроса за пастирането.Ако може да препоръчате каква паста да взема, и къде ще свъшат съвестно работата, а и като цена какво ще струва.На една автомивка ми обявиха около 40 лв. с тяхна паста- с моя малко по-евтино. Всъщност искам да го полирам- да не е с абразивна паста, която сваля лака.За всяка информация БЛАГОДАРЯ предварително!
Последна промяна от vlad на 28 май 2005, 23:55, променено общо 9 пъти.
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря! Добре заварили - ще го полеем
!
А по въпроса за пастирането имаш ли виждане?

А по въпроса за пастирането имаш ли виждане?
Последна промяна от vlad на 28 май 2005, 23:56, променено общо 2 пъти.
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Цената около 40лв.е за ръчно, около 3 часа.Според вас кое е по-добре, с машинка не пада ли голяма част от лака.Май накрая ще се пробвам сам-минавам през мивката и после полвин ден занимавка пред блока
.В OMV видях паста за металик със силикон на Turtle 11лв.

Последна промяна от vlad на 29 май 2005, 09:50, променено общо 1 път.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За полиране-става, има и други с восък - също са добри. Ама като я миеш - кажи им да лъскат добре! После като си я мажеш - слагай на малка площ, щото като засъхне....ръка да ти е якаvlad написа:Цената около 40лв.е за ръчно, около 3 часа.Според вас кое е бо-добре, с машинка не пада ли голяма част от лака.Май накрая ще се пробвам сам-минавам през мивката и после полвин ден занимавка пред блока.В OMV видях паста за металик със силикон на Turtle 11лв.

Гледай само да няма прах както по колата, така и по прцалите, които ще ползваш.
40лв за пастиране - множко е. На повечето места го правят за 30, но не си струва...в смисъл да ти го направят качествено.
Та полирането с паста (каквото искаш да правиш) и пастирането (абразивно) за което пък пишеше са две страни на медала....
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
полирането (с вакс паста) дава ефект но (при мен поне) е временен за около 1месец два... използвах Turtle със силикон или нещо си за металик... наистина нанасяй леко щото много търкане иска иначе. това си го правих сам.. пък и ме кефи
пастирането (с абразивна) е кофти работа... после на светлината металика изглежда като надраскан, дори и с най фината паста(каквато е и моята) да е правен. или е на кръгове или на линии зависи как пастираш... ако няма драскотини не го прави (то и няма смисъл де)
а 40 лв за пастиране или за полиране говориш , на мен и за двете ми се струва
АДСКИ МНОГО
и двете съм си ги правил сам, а ако искаш да е машинно(все е тая) отиди до някой китайски магазин, купи си един ъглошлайф (в повечето случай за еднократна употреба, но знайш ли късмет
) с регулиране на скоростите за 25 лв една гъба за пастиране с лепка за 5 лв и така...остава само пастата, която е 5 лв за 100 гр абразивна (най фината) на сикенс и 12 лв за turtle wax..

пастирането (с абразивна) е кофти работа... после на светлината металика изглежда като надраскан, дори и с най фината паста(каквато е и моята) да е правен. или е на кръгове или на линии зависи как пастираш... ако няма драскотини не го прави (то и няма смисъл де)
а 40 лв за пастиране или за полиране говориш , на мен и за двете ми се струва



- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи цената е нормална /40лв./. Обикновен шлайф не става - трябва да е с регулатор на обороти - иначе ще запалиш гъбата и боята. А гъба за шлайф машина и подложка не съм намирал по-евтино от 50 ина леваjack71 написа:полирането (с вакс паста) дава ефект но (при мен поне) е временен за около 1месец два... използвах Turtle със силикон или нещо си за металик... наистина нанасяй леко щото много търкане иска иначе. това си го правих сам.. пък и ме кефи![]()
пастирането (с абразивна) е кофти работа... после на светлината металика изглежда като надраскан, дори и с най фината паста(каквато е и моята) да е правен. или е на кръгове или на линии зависи как пастираш... ако няма драскотини не го прави (то и няма смисъл де)
а 40 лв за пастиране или за полиране говориш , на мен и за двете ми се струваАДСКИ МНОГО
и двете съм си ги правил сам, а ако искаш да е машинно(все е тая) отиди до някой китайски магазин, купи си един ъглошлайф (в повечето случай за еднократна употреба, но знайш ли късмет
) с регулиране на скоростите за 25 лв една гъба за пастиране с лепка за 5 лв и така...остава само пастата, която е 5 лв за 100 гр абразивна (най фината) на сикенс и 12 лв за turtle wax..
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вчера я полирах.Взех от OMV Turtle със силикон и незнам си още какво за металик-500мл. за 12 лв-синя туба.Висях им на юнаците на главите 4 часа и се намесвах "компетентно" разбира се
.Накрая ми взеха 45 лв.за външно измиване,джантите с препарат, вътр.почистване и пастиране, уж ми направиха отстъпка-сигурно заради мойто участие
.Стана супер, днес я гледам на дъжда цялата на гръгли капки и нито едно мокро петно, а и мърсотия не се е налепила по долната част на вратите-явно сме се справили добре
Казаха ми би трябвала да кара около 3-4 мивки и след тях пак същата процедура.



- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
аз за такъв шлайф говоря. иначе гъбата изобщо не се държиBrock написа:Значи цената е нормална /40лв./. Обикновен шлайф не става - трябва да е с регулатор на обороти - иначе ще запалиш гъбата и боята. А гъба за шлайф машина и подложка не съм намирал по-евтино от 50 ина лева


- _bioHAZArd_
- потребител
- Мнения: 286
- Регистриран: 28 мар 2008, 13:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, Ford Mondeo 1995 2.0 136 hp 16V Ghia ГИ Фобос
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пастиране и Полиране
Скоро с един приятел дискутирахме темата за пастирането и той ми даде да прочета ето тази тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 10&t=86861" onclick="window.open(this.href);return false;
Доста е дълга темата, но след няколко страници почват отзивите за човека и неговата работа, заедно със снимков материали. Отделно има и доста съвети.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 10&t=86861" onclick="window.open(this.href);return false;
Доста е дълга темата, но след няколко страници почват отзивите за човека и неговата работа, заедно със снимков материали. Отделно има и доста съвети.
Една страна, един народ, единна вяра, нов живот!
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 01 авг 2012, 15:39
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk3 1.6TDCi 95hp Sedan
- Status: Извън линия
Re: Пастиране и Полиране
Я да съживим темата...
Мислите ли, че нов автомобил има нужда от пастиране и каква паста/вакса трябва да се използва?
Все пак идва зима и си мисля, че не е лошо макар и нова боята да бъде защитена от солта по някакъв начин. Препоръчайте някаква паста/вакса която няма абсолютно никакви абразиви, а само създава защитен слой.
Мислите ли, че нов автомобил има нужда от пастиране и каква паста/вакса трябва да се използва?
Все пак идва зима и си мисля, че не е лошо макар и нова боята да бъде защитена от солта по някакъв начин. Препоръчайте някаква паста/вакса която няма абсолютно никакви абразиви, а само създава защитен слой.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Пастиране и Полиране
Според мен няма абсолютно никаква нужда от излишно обработване на лака.При едно пастиране със сигурност ще се получат микро надирания,които с времето ще се увеличават.За мен е по-добре да се избягва всякакъв механичен контакт с материали от типа на четки,гъби и други подобни.До сега никога не съм си мил новите коли с нещо различно от безконтактно и боята е без никаква разлика от нова.Дори няма така наречените "паяжинки" като я погледнеш директно на слънце.Мисля,че лаковото покритие си е достатъчно добро и няма нужда от никаква козметика поне през първите 5 години.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 30 юли 2017, 16:57
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Пастиране и Полиране
Здравейте Колеги!Искам да съживя темата през 2017г.....
Виждам и чета,че много малко се говори и пише по тази тема във форума!Като притежател на два форда,държа както на техническата част на колите си,така и на външният им вид,още повече,че...това е и моята професия!За известен период от живота си бях в чужбина,където се занимавах изцяло и само с полиране на автомобили,така че мога да бъда компетентен по много въпроси,да съдействам при възникнали проблеми и по поддръжката на външният вид на вашите автомобили!
Виждам и чета,че много малко се говори и пише по тази тема във форума!Като притежател на два форда,държа както на техническата част на колите си,така и на външният им вид,още повече,че...това е и моята професия!За известен период от живота си бях в чужбина,където се занимавах изцяло и само с полиране на автомобили,така че мога да бъда компетентен по много въпроси,да съдействам при възникнали проблеми и по поддръжката на външният вид на вашите автомобили!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пастиране и Полиране
По темата за пастирането и полирането, в което мисля, че има смисъл да се прави веднъж годишно(с най-финната полир паста), тези дни гледах в Туба-та, че руснаците препоръчват вместо полир-паста да се използва течна керамика?! Ефектът бил много по-продължителен полезен. Казват, че поръчват от Китай и е много важно продуктът да е с опаковка, а не без, щото това било менте. Има един известен влогър-блогър, който демонстрира използването му-казва се Алексей Халпакчи.
Някой чувал ли е за такова "животно" и има ли го в наше село? И, ако го няма, ако някой е навит да направим кооперация за доставка чрез Али-то?
Някой чувал ли е за такова "животно" и има ли го в наше село? И, ако го няма, ако някой е навит да направим кооперация за доставка чрез Али-то?
Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта