съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от СЕВА » 22 май 2005, 21:16

Не е регулира се ръчно.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 май 2005, 21:46

малко съм объркан купих една книга за форд и там за моя модел прочетох че при износване се регулира автоматично даже има картинка с обяснение как става това
възможно ли е да има печатна грешка?
става дума за ескорта от аватара даже имам снимки и в "моята кола"

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 май 2005, 22:33

Няма печатна грешка ;) Не се притеснявай :)

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 23 май 2005, 21:27

pepy1 написа:малко съм объркан купих една книга за форд и там за моя модел прочетох че при износване се регулира автоматично даже има картинка с обяснение как става това
възможно ли е да има печатна грешка?
става дума за ескорта от аватара даже имам снимки и в "моята кола"
С шестограма се обира свободния ход при смяна на ново жило /в по-големи граници/. А при износване на съединителя е автоматична /то е в малки граници/. Това е мое умозаключение така, че първо питайте после пипайте, не съм изпробвал горе написаното :) .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
komando_boy
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 01 мар 2005, 18:27
Модел на автомобила: Escort SW Ghia 1.8i 16V `92
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от komando_boy » 24 май 2005, 00:35

А има ли начин да се регулира хода на педала на съединител без шестостен? :?
Проблем ми е, че педала на съединителя е по-напред от този на спирачката и е малко неудобно. Та искамисе да ги изравня, ако е възможно. :oops:
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 25 май 2005, 09:57

СЕВА написа: Не всички мондеа са с хидравлика примерно дизелите МК1 са със жило също и 1.6, има и 2.0 но рядко.
А бе то и мойто е МК1 и е 1,6, ама е с хидравлика на съединителя :roll: , а за дизелите незнам :oops:

:twisted:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 25 май 2005, 19:38

komando_boy написа:А има ли начин да се регулира хода на педала на съединител без шестостен? :?
Проблем ми е, че педала на съединителя е по-напред от този на спирачката и е малко неудобно. Та искамисе да ги изравня, ако е възможно. :oops:
Първо се опитах с подложка на педала и жилото, ама нещо не се получи /ковти подложка/, а с шестограма още не съм опитвал /закъснели снимки :) / и многоооооо балове /и утре в София/ и не ми остана време. Ама и нещо ме човърка, че май не видях преди такъв шестаграм при мен, но не съм сигурен.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
komando_boy
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 01 мар 2005, 18:27
Модел на автомобила: Escort SW Ghia 1.8i 16V `92
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от komando_boy » 26 май 2005, 12:12

При мен няма шестограм и точно поради това питам. :( :roll:
Изображение

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 27 май 2005, 17:25

komando_boy написа:При мен няма шестограм и точно поради това питам. :( :roll:
Там където влиза жилото /бронята му/ в скоросната кутия, май ми се видяха някякви гумени/пласмасови подложки, виж дали могат да се махат или слагат, и от там да е пък регулировката.
Внимавай да не се откачи жилото, че незнам как е закачено :) .
Успех и пиши какво е станало!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 02 юни 2005, 19:17

проблема е ре6ен!!!аксиалния лагер се бе6е издънил и номожеше да отцепи,за да се превключи на скорост...ремонта в мото-пфое струва6е около 400лв,феродов и притискателен диск,лагер...осведомявам...не си тро6ете главата с ментета!!!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 08 юни 2005, 10:30

Говорих с Мотопфое и те казаха, че съединителя е саморегулиращ се, а от шестограма на педала се регулира единствено височината на педала спрямо този на спирачката. Нивото на отделяне се регулира само и се променя с износването на феродовия диск.
!!! пробвах и установих - когато изравних двата педала (при нов съединител) започна да не ми достига ход( не отделя докрай ) и включването на предавките стана трудно и с леко "хъркане"

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 20 окт 2006, 11:44

СЕВА написа:
overclock написа:На сиерата няма такъв шестограм, или аз не го намирам :(
Няяма да го намериш щото нямаш, имаш тресчотка /автоматичен реглаж/.
Е па аз имам и тресчотка, и шестограм...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта