След като смених ремъка и се прееба сичко

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

След като смених ремъка и се прееба сичко

Мнение от Aicken » 30 окт 2007, 12:34

Събирах 2 месеца за ремак и ролки 205 лева с работата , смених ги , паля и тръгвам всичко е ок , карам с затворени прозорци щото маика ми ми даваше зор че и било студено , паркирам си я пред нас и комшията ме спира и вика , какво си и причинил че работи като танк :shock: аз го гледам опулен , вика свали си прозорците и я запали , паля я и си ебава маиката се едно че танк работи , а оборотите ниски - 1000 на свободна се едно че съм сложил наи големия ремус на земята , :evil: бях през цялото време с маистора , поправя сума ти коли знае си работата , ремака даико ролките ина всичко наред , и друго забелязах колата когато я караш на скорост си е в нормалните температури , а когато заработи 5-6 минути на свободна отиваше към прегряване , стрелката до там не е стигала и когато съм я издувал на сума ти обороти , от какво може да е , не съм я закачал от долу никъде за да съм преебал тръбите (ауспусите) и трите гърнета са здрави но още не съм я гледал в сервиз да я вдигаме , то няма и къде , даите някакво предположение от какво може да е това , защо грее като печка и бучи като танк , напълно се промени тая кола и поне ми даите идея като я закарам пак да знам какво да кажа за да ги опътя... защо ми трябваше да го сменям тоя ремък :evil: :x
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 30 окт 2007, 13:13

ми връщай се в сервиза и казвай,че след смяната на ремъка имаш забележки причинени от монтьорите.
Кво ще ги опътваш,ти ако знаеш от какво е станало няма да идеш да си сменяш ремъка в сервиз.Връщай се и с лошото започвай,иначе оправия няма.Половината си оставят ръцете после искат сумати пари за 1ч.работа.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 30 окт 2007, 16:35

Да не са ти го зацепили един зъб напред или назад новото ремъче :idea:
Бягай бърже при майстора,че тъй караш на магия,може да стане по-голяма беля :roll:
Изображение

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 30 окт 2007, 17:50

Да не ти е откачен маркуча на въздушния филтър.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 30 окт 2007, 18:33

Може би са зацепили ремъка неправилно :-?: .
Относно загряването - провери си маркучите за антифриза, на стария Фокус след ремонт на съединителя бяха забравили да наместят маркучите по скобите, единият беше прегънат и колата зверски загряваше... квартални майстори. На сегашния ми Фокус смених ремъка в МП и като си взех колата да не мислите, че всички маркучи бяха закачени обратно по фиксиращите скоби - да, ама не. Бързат ли, не виждат ли - не знам.
Изображение

Изображение

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 30 окт 2007, 19:59

Това дизел ли е или бензин?
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 30 окт 2007, 23:17

Vaklin написа:Това дизел ли е или бензин?
66 киловолта по 1.36 е = на 90 кончета. :D
1,6 дизел с 90 кончета мисля че няма.
Анализа показва, че е бензин.

В книгите за баба Лада съм чел, че може да грее и от калпава центровка. Не казвам, че е такъв случая.

И ненам що идвате тук да питате ми не се връщате да си оправят глупостите. :twisted:

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 31 окт 2007, 11:22

Тоо бастун е изкривил ... така да се каже осукал гумената тръба с антифриза и не се охлажда добре , иначе ремъка е добре сложен , минах 100 км вече , а защо бучи... има един необитаем канал в града закарах я ... от долу е перфектна в смисъл не изгнила и такива работи но просто тръбата след 1-вото гърне е обгоряла и има дупка... сега вече имам фарбричен ремус :? поне двигателя е в ред... мерси се пак за съветите защото си я закарах и човека си я оправи... а за тръбата лошото е че е изгоряло точно на скобата .. и маи ще трябва смяна а не заварка..
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 31 окт 2007, 11:40

Баси, наистина ли познах :shock: Е тва с прегъването очевидно е специалитет на доста "майстори".
Изображение

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта