Диагностика на колата във МОТО ПФОЕ?
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Диагностика на колата във МОТО ПФОЕ?
Колата ми взе да прави мизерии
. Като е студен мотора и подавам газ двигателя глъхне. А като загрее и я изрязвам се ускорява добре и на 4000 оборота изведнъж окуцява. Казаха ми да отида да направя диагностика в МП, но режели глави. Някой от вас ходил ли е колко пари струва една диагностика?

- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
нулирах компютъра и изпълних всички процедури според указанията на ФОРД - оставих двигатела да работи 3-4 мин. на ниски обороти, после 3-4 мин. на 1200 оборота и 8-10км. с различен режим на каране. Но, същата работа - колата е куца и това стана след като ми смениха съединителя - дали "майсторите" не са объркали някой датчик?
- adis_78
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
- Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Хммм, пишете ме и мен в клуба на лошо работещите Ескорти когато са студени:)
Аз си решавам частично проблема като си изкарам яда на педала за газ - натискам докрай на скорост (орикновено 2-ра) и след неистов рев и дърпане напред назад (около десетина секунди) нещата започват да се подобряват. След това отпускам леко и колата мърка - ако неще - пак с лошо;-)
Е в крайна сметка съм бесен от цялата работа и ми се ще нещата да стават с добро:)
Предполагам че някъде някой термодатчик се ебава ама те да бяха един и два. Проблемът е че и при мен на комп-а нищо не излиза:(
Аз си решавам частично проблема като си изкарам яда на педала за газ - натискам докрай на скорост (орикновено 2-ра) и след неистов рев и дърпане напред назад (около десетина секунди) нещата започват да се подобряват. След това отпускам леко и колата мърка - ако неще - пак с лошо;-)
Е в крайна сметка съм бесен от цялата работа и ми се ще нещата да стават с добро:)
Предполагам че някъде някой термодатчик се ебава ама те да бяха един и два. Проблемът е че и при мен на комп-а нищо не излиза:(
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 мар 2005, 18:49
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Orion
- Status: Извън линия
Провери за всеки случай и ламбда-сондата. Аз го имах този проблем със "спъването". Само, че гадината го правеше когато си иска ... тръгнеш да изпреварваш със около 110 и "катърите се разбягат" - кофти става. Сега е добре, ама сменях подред: свещи+кабели, всички видове филтри, ламбда-сонда, съединител и ... това в общи линии. Даже монтьора на някакъв бивш състезател искаше да ми ампутира катализатора. Относно диагностиката съм много доволен от един сервиз на ул."Дунав"- пресечка на "Козлодуй". Пичовете ми скриха шапката, но трябва да се запишеш предварително. Пратиха ме там заради гаранцията на сондата. Ако решиш да я сменяш вземай NJK - японска, струва около 170лв. с 1год. гаранция, на Bosch e доста по-солена.mitakinen написа:Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.
- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ходих при един майстор, който е доста кадърен - на компютъра излезе Бедна въздушно-горивна смес. Пусна и ламбда-сондата на компютъра - ОК се оказа. Откри един температурен датчик, който стърчи от маркуч точно до радиатора - и се оказа, че кабела му се е търкал в метал и се е протрил - пробвах колата сега вече лети. Но остава едно голямо НО - още ми прави мизерии при студен двигател. Утре ще хода до София и ще е тествам на дълъг път (аз съм от Карнобат)
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 20 мар 2005, 23:34
- Модел на автомобила: Plovdiv
- Местоположение: Ford Escort 5
- Status: Извън линия
кофти работа
пичове като ви чета писаниците се едно говорите за моята кола ама май моята е наи зле от вашите моята освен тези неща си и мени оборотите . И аз като вас смених свещи кабели ланда сонда съединител ваздушен и горивни филтри и не ще и не ще само че за мое пак и надявам се и за ваше щастие един мои приятел скоро си взе същия ескорт аааа говоря за (1.6 16 v 90к.с) и на него му ги прави сащите номера ама тоя лудия е луд чесно ви казвам изкормил е залата кола и едно по едно всичко сменя по електрониката та колата му е още вав сервиз и като излезе ще ми каже за какжо става вапрос и от там аз пак щте ви пиша така че не се боите бая сме тия сас куците ескорти 

- mitakinen
- потребител
- Мнения: 426
- Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
- Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
- Status: Извън линия
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Приател,отиди на диагностика в техникум Вилхем Пик (техникума е на Захарна Фабрика) за 20 лева ще ти кажат от какво тие заболяло Кончето.Перфектниса.
Е ако трябва ще почакаш но си заслужава.Имаме служебно Волво244 и само там го караме.Безпогрешниса.А Мто Пфое не ти ги препоръчвам прецакаха горкат кола, та се учиха на нея.
Е ако трябва ще почакаш но си заслужава.Имаме служебно Волво244 и само там го караме.Безпогрешниса.А Мто Пфое не ти ги препоръчвам прецакаха горкат кола, та се учиха на нея.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта