помощ за стартер
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
помощ за стартер
кажете колеги маистор за тоците, форда пали(стартера върти)когато си иска като е студена пали от раз, но като загрее не всеки път
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помощ за стартер
Като загрее не върти или като загрее не пали? Щото за първото мога да те насоча към добър майстор, но за второто съм пас.Jani_Petrov написа:кажете колеги маистор за тоците, форда пали(стартера върти)когато си иска като е студена пали от раз, но като загрее не всеки път
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Jani_Petrov
- потребител
- Мнения: 600
- Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :(( - Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
- Контакти:
- Status: Извън линия
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ти имал ли си такъв проблем? Какво излезе при теб? Ако ще даваш съвети, давай, какво само шикалкавиш. То така с общи приказки всеки е разбирачborko 30 написа:Нцък,не са четките !Карай така малко и после пак пиши!Аз знам от какво е ама няма да ти хареса отговора -дано да си се оправел с четките ама....

- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Един от колегите преди да си купи мондеото имаше точно като този форд!Като загрее колата и нямаше превъртане двигателя,след десетки експерименти между които се установи 100% че не е от стартера казаха майстори че лагерите ли кво си незнам при повишаване на температурата и си увеличаволо размера и един вид мотора почти затяга.Абе с една дума трябвало ремонт на мотора -той тока и го продаде
Форд е колата на шампионите!!!
- darmadan
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Аз имам същия проблем . Смениха ми всичко на стартера , но не е от него.Препоръчаха ми едни еладжии за този проблем, слагали реле някъкво но къде не разбрах. Не ми е останало време да отида.
Последна промяна от darmadan на 30 ное 2007, 13:40, променено общо 1 път.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре, ако приемем, че мотора "затяга", не трябва ли да има и други проблеми като загрее? Би трябвало най-малката тревога да е, че стартера не върти, аз не съм имал такава случка, ама както го обяснявате звучи прекалено сериозно, за да се оправи с ремонт на стартера.darmadan написа:Аз имам същия проблем . Смениха ми всичко на стартера , но не от него..
Между другото моето предположение за проблема на колегата беше , че затягат втулките на стартера, ама щом майстора е сменил четки, явно те не са били изправни.
- darmadan
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Какъв мотор затяга, какви 5 лева. Аз проблема го имам откакто съм го купил от 2000г. Досега да съм го смлял. Отначало установих че не беще свързана масата към скоростната кутия и вземаше маса по едно тънко черно кабелче. Сега също ми се явява подобен проблем. Един комшия с Рено имаше такъв и ми препоръча едни ел.техници към базар Левски до някъква детска градина. Сложили му реле за 5 лв., ще го питам пак къде са го сложили.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е нали и аз това казвам?!?darmadan написа:Какъв мотор затяга, какви 5 лева. Аз проблема го имам откакто съм го купил от 2000г. Досега да съм го смлял.
А това с релето... с каква цел? Може би и бутон ще ти сложат, да не палиш с ключа, иначе не виждам за какво е това реле. Така не е интересно.
На въпроса за 5-тях лева дето го задаваш сам си отговорил вече.

- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Добре де какво е обяснението че при студен мотор въртеше ката шантава а като загрее не може да направи един оборот на старте трябва да се бута .Спомням си че като загрееше както трябва изгасиш ли я поне 20 минути трябваше да седи че да запали на стартер
То ако е от стартера той се товари по принцип повече при студен мотор щото маслото е гъсто и при проблем даже с връзките с акумулатора то ще прави въртели и като е студен

Форд е колата на шампионите!!!
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
borko 30 написа:Добре де какво е обяснението че при студен мотор въртеше ката шантава а като загрее не може да направи един оборот на старте трябва да се бута .Спомням си че като загрееше както трябва изгасиш ли я поне 20 минути трябваше да седи че да запали на стартер![]()
AX!S написа:Между другото моето предположение за проблема на колегата беше , че затягат втулките на стартера, ама щом майстора е сменил четки, явно те не са били изправни.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, да се обадя и аз, комплексен проблем е сигурно, но залагам на износени втулки на стартера!darmadan написа:Какъв мотор затяга, какви 5 лева. Аз проблема го имам откакто съм го купил от 2000г. Досега да съм го смлял. Отначало установих че не беще свързана масата към скоростната кутия и вземаше маса по едно тънко черно кабелче. Сега също ми се явява подобен проблем. Един комшия с Рено имаше такъв и ми препоръча едни ел.техници към базар Левски до някъква детска градина. Сложили му реле за 5 лв., ще го питам пак къде са го сложили.
А пък такова нещо като затягане на прегрял двигател


Сервиза за които питаш -> в кв. Левски по улица "Мир" като се качваш от ОМВ (на ъгъла на д-р "А.Железкова и "Мир") нагоре минаваш под булевард "Левски" първата възможна в дясно (все едно ще се качваш на булеварда) и веднага направо. Влизаш между къщите там по улица "Лоза" после 2-рата в ляво улица "Рощок" и веднага в дясно "Тодор Бояджиев" на 20-тина метра в ляво е сервизчето. Ще ти свършат работа, хората са доста кадърни. Ето го и на картата.
Успех

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дизел ли е?borko 30 написа:Добре де какво е обяснението че при студен мотор въртеше ката шантава а като загрее не може да направи един оборот на старте трябва да се бута .Спомням си че като загрееше както трябва изгасиш ли я поне 20 минути трябваше да седи че да запали на стартерТо ако е от стартера той се товари по принцип повече при студен мотор щото маслото е гъсто и при проблем даже с връзките с акумулатора то ще прави въртели и като е студен
Огромно предварение при старта. Ако се откачи бобината или кабелчето на ГНП, започва да върти, но не пали, естествено.
Може да е сменян венец на маховика с калпав - "по-стегнат" - с изменена нарочно или по грешка геометрия на зъбите, може да е крив фланецът на стартерът и да затяга пак във венецът... Но може и да затяга двигателя, но аз не мога да измисля къде е възможно да е това?!
Естествено, като се включи на 3-4-5 скорост и се бутне малко, съвсем лесно може да се провери дали е затегнал двигателя. Може да е карал с трансформаторно вместо двигателно масло - и това съм виждал...
Но това не са популярни повреди и не се случват на обикновените хора

Само на талантливи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта